AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Hvor lenge er det vanlig i dag å date før man kaller seg kjærester, eller hvor lang tid tok det dere? Alder er vel også relevant. Anonymkode: 49b15...173
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Vi kjente hverandre veldig lenge før vi i det hele tatt visste at vi likte hverandre. Vi brukte kort tid på å kalle oss kjærester (en uke kanskje), fordi vi ikke er interessert i annet og kjente hverandre fra før. Så vi trengte ikke en "bli kjent"-fase. Vi var begge 38. Anonymkode: 922c8...0c8 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Vi møttes, hang sammen konstant i tre uker før vi ble enige om at vi var kjærester. Dette var i 2022. Vi var sent i 20-åra. Anonymkode: 58356...aee 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden Både med eksen (4 år siden) og kjæresten nå, ville de bli kjæresten min etter 3 uker. Da hadde vi møttes 2-3 ganger i uken siden første møte. Jeg syntes det var litt tidlig, så jeg sa at jeg ville vente litt, ble kjærester etter 2 og 3 mnd ca. Møtte begge på Tinder faktisk. Hadde ikke møtt de ellers, ikke fra samme plass og ikke felles venner, men de bor i nærheten av min hjemplass. Anonymkode: f92e4...289 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Både med eksen (4 år siden) og kjæresten nå, ville de bli kjæresten min etter 3 uker. Da hadde vi møttes 2-3 ganger i uken siden første møte. Jeg syntes det var litt tidlig, så jeg sa at jeg ville vente litt, ble kjærester etter 2 og 3 mnd ca. Møtte begge på Tinder faktisk. Hadde ikke møtt de ellers, ikke fra samme plass og ikke felles venner, men de bor i nærheten av min hjemplass. Anonymkode: f92e4...289 Glemte alder, de er i slutten av 20 årene og jeg i starten av 30 årene. Anonymkode: f92e4...289
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden 32 & 40, kjærester 2 mnd etter første date. Anonymkode: ed3a3...d74
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lenge er det vanlig i dag å date før man kaller seg kjærester, eller hvor lang tid tok det dere? Alder er vel også relevant. Anonymkode: 49b15...173 Hva som er vanleg for noen treng ikkje vera heilt uvanleg for andre her ! Innledningen til å bli kjærester handler vel først og fremst om å bli venner, og ha noen referanser å forholde seg til hos partneren og gjerne også partneren sin familie. Svigerforeldre og øvrige familie til partneren kan ofte vera eit godt forbilde i valg av partner. Anonymkode: 4280a...c07 1
SPOCA Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden Vi ble offisielt kjærester etter en måned, men var strengt tatt sammen etter 3-4 dater, dvs under en uke. Vi var 34 og 35 da vi møttes. 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden Vi har aldri erklært noe. Jeg kom på besøk til han januar 2022 og reiste ikke hjem igjen. Jeg er liksom på besøk ennå, 4.året (bor sammen). Hvis vi treffer noen på lokalbutikken og de sier "dama til" om meg, så lurer jeg på hvem det er. For jeg vet ikke om jeg er dama hans eller om han er mannen min. Jeg sier heller aldri navnet hans og han sier ikke mitt. Vi er bare sammen. Vi har heller aldri vært i noen familieselskap. Ingen på jobben min eller venner vet noe om hvor jeg bor (er på besøk hos) eller hvem jeg "driver" på med. Sært ja, men liker å ikke erklære noe, det blir på en måte casualt og lite forpliktende. Frihet til å gå når det passer seg. Begge i 40 årene Anonymkode: 045dc...46e
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden 34 og 37. Kalte oss vel kjærester etter ti dager eller noe. Hadde vært venner i et par år før vi begynte å date, så vi trengte ikke å bli kjent, visste bare det var riktig da det ble romantisk. Anonymkode: 47e12...0c5 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi har aldri erklært noe. Jeg kom på besøk til han januar 2022 og reiste ikke hjem igjen. Jeg er liksom på besøk ennå, 4.året (bor sammen). Hvis vi treffer noen på lokalbutikken og de sier "dama til" om meg, så lurer jeg på hvem det er. For jeg vet ikke om jeg er dama hans eller om han er mannen min. Jeg sier heller aldri navnet hans og han sier ikke mitt. Vi er bare sammen. Vi har heller aldri vært i noen familieselskap. Ingen på jobben min eller venner vet noe om hvor jeg bor (er på besøk hos) eller hvem jeg "driver" på med. Sært ja, men liker å ikke erklære noe, det blir på en måte casualt og lite forpliktende. Frihet til å gå når det passer seg. Begge i 40 årene Anonymkode: 045dc...46e Sånn kunne ikke jeg ha hatt det! Men så lenge det er slik dere begge to ønsker å ha det og trives med det og har det godt sammen, så er det jo kjempebra at akkurat dere traff hverandre, som ville det samme! 😊 Anonymkode: d37ec...855
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Skrevet 13 timer siden Møttes på en sykkeltur, tilbrakte de neste 95 timene sammen på tur (var et ritt), så et par dager før han spurte om å bli kjæresten min. 27 begge to. Flyttet sammen etter fem måneder Anonymkode: bdade...4f0
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Skrevet 13 timer siden 47 og 53 da vi møttes. Tok vel en månedstid før vi var kjærester sånn helt. Tok noe lenger tid før det var offisielt Anonymkode: 0e6e0...24d
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sånn kunne ikke jeg ha hatt det! Men så lenge det er slik dere begge to ønsker å ha det og trives med det og har det godt sammen, så er det jo kjempebra at akkurat dere traff hverandre, som ville det samme! 😊 Anonymkode: d37ec...855 Ja, eksen var helt annerledes. Veldig opptatt av hva andre mente og sa. Nå kan jeg leve i "skjul" uten noen som legger seg opp hvordan jeg lever livet mitt. Vi kan vel kalles for enestøinger begge to. Bor forresten der ingen skulle tro at noen kunne bo, så det var helt tilfeldig at jeg traff han. For det var min hemmelige drøm, det å bo helt øde. Vinn vinn for oss begge😍 Anonymkode: 045dc...46e
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, eksen var helt annerledes. Veldig opptatt av hva andre mente og sa. Nå kan jeg leve i "skjul" uten noen som legger seg opp hvordan jeg lever livet mitt. Vi kan vel kalles for enestøinger begge to. Bor forresten der ingen skulle tro at noen kunne bo, så det var helt tilfeldig at jeg traff han. For det var min hemmelige drøm, det å bo helt øde. Vinn vinn for oss begge😍 Anonymkode: 045dc...46e Jeg kunne på mange måter tenkt meg å bo slik du og han gjør, men det måtte ha vært mulig å i hvert fall en gang i uken gjøre noe sammen med andre, siden jeg begynte med en hobby for noen år siden hvor jeg fremdeles har mye å lære, og det i tillegg er noe man skaper sammen Jeg skal snart på date med en jeg har kjent noen år, så lurer egentlig litt på det samme som Ts, hvis det skulle vise seg å gå den veien med oss. Anonymkode: d37ec...855
Mardina Skrevet 8 timer siden #16 Skrevet 8 timer siden (endret) Møtte han første gang i mars i år. Ble kjærester i slutten av august. Jeg er 46, han er 40. Endret 8 timer siden av Mardina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå