AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:28 #1 Skrevet torsdag kl. 23:28 Hadde du hjulpet barnefar med dlybiletter dor at han skulle hatt samvær rett etter at han har vært voldelig? Anonymkode: f5a4b...268
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:33 #3 Skrevet torsdag kl. 23:33 Ikke med mindre du har tenkt å dra en klassisk "latterlig kortfattet HI med absurd problemstilling," nei. Hvis tilleggsopplysningene som skal dryppes etter hvert er at volden var som spesialsoldat i Afghanistan og ungen savner ham vilt, kunne jeg kanskje vurdert det. Anonymkode: 9ade9...b01 6
Virrevirrevapp Skrevet torsdag kl. 23:42 #4 Skrevet torsdag kl. 23:42 Du mener at eksene din slår deg? Jeg håper du anmelder ham i så fall. 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:48 #5 Skrevet torsdag kl. 23:48 Hvem har han vært voldelig mot? Anonymkode: eba30...d82
Maskinfører Skrevet torsdag kl. 23:55 #6 Skrevet torsdag kl. 23:55 Nei det syns jeg ikke håper det går bra med deg ❤️ ingen jenter fortjener og bli utsatt for vold
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde du hjulpet barnefar med dlybiletter dor at han skulle hatt samvær rett etter at han har vært voldelig? Anonymkode: f5a4b...268 Voldelig mot hvem? Flybilletter hvor? Er dere fremdeles sammen? Du må nesten utdype. Anonymkode: 5a28f...f4a 3
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Skrevet 22 timer siden Voldelig mot hvem? Samvær med deres felles barn? Hvorfor har han ikke disponert pengene sine slik at han kan kjøpe flybillett selv? Anonymkode: 207e3...a78
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Voldelig mot hvem? Samvær med deres felles barn? Hvorfor har han ikke disponert pengene sine slik at han kan kjøpe flybillett selv? Anonymkode: 207e3...a78 Høres ikke ut som en mann med livet på stell… Anonymkode: 992b9...45c
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Skrevet 21 timer siden Jeg kunne betalt en flybillett til Langtvekkistan, men en billett for å komme nærmere der jeg eller ungene er? Aldri! Anonymkode: 7a6e3...2a7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå