AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:33 #1 Skrevet torsdag kl. 19:33 Har du noen gang opplevd at typen din har løyet for deg – enten mens dere dejta, var kjærester eller til og med gift – og så beklaget seg? Og at du valgte å stole på ham igjen, og ting faktisk ble bra? Jeg er nysgjerrig på deres erfaringer. Hvordan håndterte dere det? Ble forholdet sterkere, eller var det starten på slutten? Anonymkode: 4807c...3e8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:34 #2 Skrevet torsdag kl. 19:34 Nei. Løgnene fortsatte og ble verre. Anonymkode: 3b96d...8ab 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:37 #3 Skrevet torsdag kl. 19:37 Mange har taktikken hvor de innrømmer løgn og beklager seg - men kun når de blir avslørt. Så dersom det er et tilfellet, at du, eller andre, oppdaget løgnen, så ville jeg ha vært skeptisk. Dersom han mot formodning selv kommer med innrømmelsen på egenhånd, er det nok høyere sjanser for å kunne fikse det. Anonymkode: 1622e...90d 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:42 #4 Skrevet torsdag kl. 19:42 Han ble oppdaget. Men kom med resten etter hvert. Han sa at han var redd for å miste henne. Anonymkode: 4807c...3e8 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:46 #5 Skrevet torsdag kl. 19:46 Faren til barna drev med hvite løgner ofte, om små og store ting. Ble bare værre og værre. Vi er ikke sammen idag for å si det sånn. Min nåværende samboer har aldri løyet til meg som jeg vet, men har utelatt å fortelle ting med mindre jeg spør han. Men han svarer sant hvis jeg spør. Anonymkode: f4acd...b9d 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:50 #6 Skrevet torsdag kl. 19:50 Nei, han løy bare «bedre». Kjæresten har aldri løyet for meg, jeg har i alle fall aldri oppdaget eller mistenkt det Anonymkode: 22f67...32e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:43 #7 Skrevet torsdag kl. 21:43 Vært i flere forhold der de løy flere ganger. Det fungerte aldri. De ble aldri bedre. Anonymkode: 41303...672 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:27 #8 Skrevet torsdag kl. 22:27 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han ble oppdaget. Men kom med resten etter hvert. Han sa at han var redd for å miste henne. Anonymkode: 4807c...3e8 Har hørt den før. Gikk knapt en uke før det ble servert en ny løgn. Anonymkode: 9a6cb...b76 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:36 #9 Skrevet torsdag kl. 22:36 Ja. Min mann løy for ca 20 år siden. En kort, men vond periode. Vi tok et skikkelig oppgjør. Gikk til terapi. Vi bygde tilliten opp igjen, stein på stein. Det krevde mye av oss begge. Folk kan gjøre feil og lære av det. Det går an. Anonymkode: 77827...1a7 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:38 #10 Skrevet i går, 06:38 Noen ganger oppstår løgn grunnet at et par ikke er kompatibel. Det som er løgn for den ene, er for den andre å slippe diskusjoner. Et eksempel kan være når en av partnerne har irrasjonelle følelser, og den andre lyver for å ikke si sannheten. Det er ikke nødvendigvis at mannen som ikke gidder å si at han traff Oda på butikken og snakket med henne i to minutter, dersom han vet at madammen hjemme ville laget stor ståhei av ingen ting for dette. Jeg vil si at i slike saker er madammen den verste part, selv om noen vil insistere på at mannen teknisk sett har løyet. Det er konteksten som avgjør om løgnen er et problem eller ikke. Anonymkode: 31b76...238
AnonymBruker Skrevet i går, 07:05 #11 Skrevet i går, 07:05 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Noen ganger oppstår løgn grunnet at et par ikke er kompatibel. Det som er løgn for den ene, er for den andre å slippe diskusjoner. Et eksempel kan være når en av partnerne har irrasjonelle følelser, og den andre lyver for å ikke si sannheten. Det er ikke nødvendigvis at mannen som ikke gidder å si at han traff Oda på butikken og snakket med henne i to minutter, dersom han vet at madammen hjemme ville laget stor ståhei av ingen ting for dette. Jeg vil si at i slike saker er madammen den verste part, selv om noen vil insistere på at mannen teknisk sett har løyet. Det er konteksten som avgjør om løgnen er et problem eller ikke. Anonymkode: 31b76...238 Jeg er enig i dette. Skal man ha et forhold med åpenhet kan man ikke reagere på småtterier, da vil man kvie seg for å være ærlig. Men ut i fra det ts skriver her, så virker det som det er en annen art enn noe uskyldig som partner overreagerer på: AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han ble oppdaget. Men kom med resten etter hvert. Han sa at han var redd for å miste henne. Anonymkode: 4807c...3e8 Anonymkode: 9a6cb...b76
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Skrevet 22 timer siden Hun er ikke den typen til å irritere seg over småtteri. Så han kunne fint sagt ifra. Var ikke de store løgnene, men likevel. 3 små på rappen! Anonymkode: 4807c...3e8
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Skrevet 21 timer siden Hemmeligheter ala overraskelse som kommer senere er OK. Tillitsbrudd derimot er det egentlig ikke vits å prøve å "komme over" for da kommer han bare til å svikte deg igjen. Anonymkode: ba5a2...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hun er ikke den typen til å irritere seg over småtteri. Så han kunne fint sagt ifra. Var ikke de store løgnene, men likevel. 3 små på rappen! Anonymkode: 4807c...3e8 Hvor små? Involverte det noen tredjepart(er)? Anonymkode: 54a6f...872
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #15 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen ganger oppstår løgn grunnet at et par ikke er kompatibel. Det som er løgn for den ene, er for den andre å slippe diskusjoner. Et eksempel kan være når en av partnerne har irrasjonelle følelser, og den andre lyver for å ikke si sannheten. Det er ikke nødvendigvis at mannen som ikke gidder å si at han traff Oda på butikken og snakket med henne i to minutter, dersom han vet at madammen hjemme ville laget stor ståhei av ingen ting for dette. Jeg vil si at i slike saker er madammen den verste part, selv om noen vil insistere på at mannen teknisk sett har løyet. Det er konteksten som avgjør om løgnen er et problem eller ikke. Anonymkode: 31b76...238 Så den som lyver skal fratas ansvar. Enten må han da tåle reaksjonen til dama, ellers må han forlate henne. Han bør uansett hennes reaksjon ikke vikle seg inn i et nett av løgner, det løser ingenting Anonymkode: 03021...08d
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hemmeligheter ala overraskelse som kommer senere er OK. Tillitsbrudd derimot er det egentlig ikke vits å prøve å "komme over" for da kommer han bare til å svikte deg igjen. Anonymkode: ba5a2...0e9 Hva mener du med det? Anonymkode: 4807c...3e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå