AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #101 Skrevet 17 timer siden Selger, kirurg, arbeide med avfall, inkl rørlegger. Anonymkode: 07acf...af0
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #102 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jobbe med narkiser kan være veldig krevende, men en viktig jobb! Det finnes vel knapt noe vanskeligere å slutte med, når du først har blitt avhengig. Mange har opplevd veldig vonde ting fra tidlig alder. Vi er bare mennesker. Mange opplever forferdelige ting uten å bli narkomane også, selvfølgelig. Og man trenger ikke oppleve noe negativt for å ende opp som narkis. Jeg har stor empati for rusavhengige og livet de lever. Jobbe med narkomane og hjelpe de mot en rusfri hverdag, eller en mer stabil hverdag, betyr mye. Men tror det krever litt ekstra omsorg og tålmodighet +++, vi har alle forskjellige egenskaper og jobber derfor med forskjellige ting, heldigvis. Anonymkode: 4be60...948 Ja, synd at det er 99% sjanse for at de aldri klarer å slutte. Anonymkode: 07acf...af0
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #103 Skrevet 5 minutter siden Jeg kunne aldri jobbet på sykehus. Blod, skader, sykdom, folk som dør osv. Det hadde blitt for tungt for meg. Økonom eller annet som innebærer mye matematikk. Jeg er rett og slett for dårlig til det. Jobbe på sjøen i dårlig vær og store bølger. Det virker skummelt. Kranfører eller andre jobber i høyden. Jeg har høydeskrekk. Å jobbe med mennesker som er tungt psykisk syke eller driver med rus. Har jobba som bartender og det vil jeg aldri igjen gjøre. Anonymkode: c071c...c6d
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #104 Skrevet 1 minutt siden Å jobbe med barn. Bare bråk og stress, gråting og krangling. Anonymkode: dfea9...4e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå