AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:20 #81 Skrevet torsdag kl. 22:20 Dyrlege, siden jeg stort sett er redd alle dyr. Anonymkode: c2f47...3ae 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:25 #82 Skrevet torsdag kl. 22:25 Veldig lite jeg kunne tenkt meg å jobbe som hvis jeg ikke lenger kunne drive eget. Ha en sjef, samarbeide med andre, kjedelige oppgaver som ikke utfordrer på noen måte, dårlig betalt, lange timer, knapt ferie, osv. Grøss! Anonymkode: 8a2e5...94e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:25 #83 Skrevet torsdag kl. 22:25 Alle slags jobber som måtte innebære oppsøkende salg eller det å være selger i butikk. Anonymkode: e912f...5cd 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:25 #84 Skrevet torsdag kl. 22:25 Servitør. ( ironisk er det selv. ) Er på utsikt etter ny jobb Anonymkode: 791ec...6b5
Mardina Skrevet torsdag kl. 22:29 #85 Skrevet torsdag kl. 22:29 (endret) Barnehage - fordi jeg ikke klarer å kommunisere med barn. Helsevesen - har prøvd det og trives ikke med det. For slitsomt for meg. Butikkjobb - p.g.a dyskalkuli. Influenser - fordi det strengt tatt ikke er en jobb. Renhold - p.g.a eksem, som vil gi meg såre hender. Selger - fordi jeg sliter med telefon-angst og fordi jeg er innadvendt. Endret torsdag kl. 22:32 av Mardina 1
Rødvinsfilosofen Skrevet torsdag kl. 22:29 #86 Skrevet torsdag kl. 22:29 Har enorm respekt for alle som sitter i kassa på en dagligvarebutikk, Europris eller andre butikker. Jeg hadde blitt oppsagt før lunsj - på dag nummer én. Hadde gitt småbarnsforeldre et forbud mot å ta med seg ungene inn i butikken. Jeg hadde ikke taklet sure kunder som oppførte seg som om de var Dronning Margrethe II av Danmark. ( Uansett kjønn ) Hadde ikke orket alle «Da er den vel gratis da?»-vitsene på alle varer uten synlig prislapp/strekkode. Hadde ikke orket kunder som klager på parkeringsbøter de har fått for feilparkering. Jeg hadde kastet ting på mannlige kunder som ville ha forsøkt å sjekke meg opp, spørre om Snapchat, eller som hadde bedt meg om å «Smile mer». Hadde glefset til gamle damer som krever tilbake penger for en vare hun kjøpte for fjorten dager siden, siden samme vare i dag er satt ned i pris. Hadde fått utslett av kunder som krevde prismatching av varer som ikke er sammenlignbare. Hadde klikket i vinkel av kunder som vil ha samme pris på Jacobs Pinnekjøtt fordi Kiwi selger pinnekjøtt fra FirstPrice som er mye billigere. Hadde ikke orket å kjepphøye kunder som krever å få gratis poser - fordi jeg glemte å spørre «Vil du ha pose?». Hadde slått i hjel kunder som gjør et kjempestort poeng av hvilken idiot jeg er som ikke kan finregne i hode hvor mye 83 gram ingefær koster når det har en kilopris på 232,-. Tar av meg hatten for alle som jobber i butikk! De burde fått et helt eget bullshit-tillegg, for alt tøv de utsettes for. 💰 3 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:31 #87 Skrevet torsdag kl. 22:31 Patolog, politi, influenser, slakter, lege, barnevern, rus og psykiatri. Anonymkode: cae6f...062
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:48 #88 Skrevet torsdag kl. 22:48 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å jobbe med narkiser hadde jeg aldri klart. Har NULL empati for dem Anonymkode: 49d3c...959 Jobbe med narkiser kan være veldig krevende, men en viktig jobb! Det finnes vel knapt noe vanskeligere å slutte med, når du først har blitt avhengig. Mange har opplevd veldig vonde ting fra tidlig alder. Vi er bare mennesker. Mange opplever forferdelige ting uten å bli narkomane også, selvfølgelig. Og man trenger ikke oppleve noe negativt for å ende opp som narkis. Jeg har stor empati for rusavhengige og livet de lever. Jobbe med narkomane og hjelpe de mot en rusfri hverdag, eller en mer stabil hverdag, betyr mye. Men tror det krever litt ekstra omsorg og tålmodighet +++, vi har alle forskjellige egenskaper og jobber derfor med forskjellige ting, heldigvis. Anonymkode: 4be60...948 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:05 #89 Skrevet torsdag kl. 23:05 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde ikke taklet å jobbet som nattmann. Anonymkode: f4886...a51 ??? Jeg tror ikke det har vært en stilling siden 1700-tallet. https://no.wikipedia.org/wiki/Nattmann Anonymkode: 57dfc...29a 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:07 #90 Skrevet torsdag kl. 23:07 Det er lettere å jobbe i butikk nå , hvis man har dyskalkuli enn før . Anonymkode: 791ec...6b5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:08 #91 Skrevet torsdag kl. 23:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker du at dette gjelder for påtalemyndigheten også? Anonymkode: 85d20...8f5 Jeg tror de sammenlignet med politifolk kanskje blir sett mer på som heltene. De slipper å gjøre grovarbeidet ''i feltet'', så de slipper nok unna det meste. Så får de gitt straffene også. Det kan jo ofte være en slags ''heltedåd''. Anonymkode: 57dfc...29a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:09 #92 Skrevet torsdag kl. 23:09 Mardina skrev (38 minutter siden): Barnehage - fordi jeg ikke klarer å kommunisere med barn. Helsevesen - har prøvd det og trives ikke med det. For slitsomt for meg. Butikkjobb - p.g.a dyskalkuli. Influenser - fordi det strengt tatt ikke er en jobb. Renhold - p.g.a eksem, som vil gi meg såre hender. Selger - fordi jeg sliter med telefon-angst og fordi jeg er innadvendt. Det er lettere å jobbe i butikk nå , hvis man har dyskalkuli enn før . Mere hjelpemidler Anonymkode: 791ec...6b5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:31 #93 Skrevet torsdag kl. 23:31 Ingen som har skrevet sjømann, eller skipsarbeider som det heter nå, så det er jo positivt. Selv er jeg dekksoffiser (Navigatør) og trives med det. Se mange nevner flyger, det kunne ikke jeg tenkt meg heller, med mindre det var på kortere distanser. Langdistanse må være forferdelig, sitte låst i stolen så lenge i strekk, tidssoner og jetlag. Synes det er ille nok å være passasjer på langdistanse. Ellers så kunne jeg aldri tenkt meg å jobbe i et omsorgsyrke hvor stell av folk inngår i jobben, ære være dei som gjør det, og takk for at vi folk er forskjellige. Anonymkode: b57d6...7b5 1
Mardina Skrevet torsdag kl. 23:47 #94 Skrevet torsdag kl. 23:47 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er lettere å jobbe i butikk nå , hvis man har dyskalkuli enn før . Mere hjelpemidler Anonymkode: 791ec...6b5 Jeg har prøvd det og det fungerer dessverre ikke med min kraftige dyskalkuli 😔
AnonymBruker Skrevet i går, 00:23 #95 Skrevet i går, 00:23 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da ville ikke jeg jobbet som det heller… Anonymkode: 58479...83c Er det koseligere å vaske folk i rumpa? 😅 Anonymkode: d9c80...787
AnonymBruker Skrevet i går, 07:02 #96 Skrevet i går, 07:02 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jobber selv med septik, søppel og spesialavfall, som mange rynker på nesa av, og synes det er helt topp😄. Anonymkode: 5118c...deb Jeg ville nok først og fremst unngått dette på grunn av hvordan det ville påvirket helsa på lang sikt å bli utsatt for slike farlige stoffer. F.eks mange kommer nok inn med asbest som enten ikke er pakket inn i det hele tatt siden de ikke vet eller ikke bryr seg om at det inneholder asbest, eller at det ikke er pakket inn godt nok, eller det er forurenset på utsiden av plastposene. Og i alle tilfeller blir du da utsatt for dette veldig farlige stoffet uten å vite om det en gang. Anonymkode: 9575b...1d7
Roci Skrevet i går, 07:10 #97 Skrevet i går, 07:10 Kunne aldri ha jobbet innen helsesektoren, er for "naturveik" som vi sier her på Helgeland Har den største respekten for alle som jobber med dette. Yrker som renovasjonsarbeider, avløpstekniker o.l. utgår av samme grunn. Jeg egner meg heller ikke som lærer eller barnehagelærer, har dessverre alltid hatt litt lite tålmodighet med barn (er frivillig barnløs). Men er evig takknemlig for de som påtar seg disse viktige jobbene!
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #98 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ville nok først og fremst unngått dette på grunn av hvordan det ville påvirket helsa på lang sikt å bli utsatt for slike farlige stoffer. F.eks mange kommer nok inn med asbest som enten ikke er pakket inn i det hele tatt siden de ikke vet eller ikke bryr seg om at det inneholder asbest, eller at det ikke er pakket inn godt nok, eller det er forurenset på utsiden av plastposene. Og i alle tilfeller blir du da utsatt for dette veldig farlige stoffet uten å vite om det en gang. Anonymkode: 9575b...1d7 Haha.. Du bare antar at jeg jobber på et søppelmottak? Det gjør jeg ikke. Her er det null asbest, såpass kan jeg si. Ingen blir utsatt for helseskadelige gasser og kjemikalier over tid, men lukta kan være stram når man f.eks må åpne en tank. Men heller det, enn lukten av bleier, gamlehjem eller sykehus🤢 Anonymkode: 5118c...deb
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #99 Skrevet 19 timer siden Absolutt ingenting innenfor helse. Anonymkode: d9bde...929
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #100 Skrevet 19 timer siden Fotpleier. Grøss! Kirurg. Hadde vært livredd for å gjøre feil. Renholder. Hater å vaske. Anonymkode: 9b019...7bc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå