kaleidoskop Skrevet torsdag kl. 17:34 #1 Skrevet torsdag kl. 17:34 Hvilken Håndsåpe har du på badet? Jeg ser etter en såpe som lukter godt. Gjerne litt maskulint og ikke for søt duft. Og som har en pen beholder. Ønsker noe som ikke nødvendigvis er kjøpt på matbutikk.
Leo Skrevet torsdag kl. 17:43 #2 Skrevet torsdag kl. 17:43 Jeg liker Meraki. Spesielt den som heter "Anti-odour". Diskret duft og mild mot hendene selv om du vasker deg ofte. Ellers har jo Gents en del å velge i. Dem har jeg ikke prøvd, men jeg mistenker at de er sterkt parfymert og får hele badet til å lukte som en bar på Balkan en lørdagskveld
enkefru Skrevet torsdag kl. 17:59 #3 Skrevet torsdag kl. 17:59 Kjøper den mørke blå til Rituals av og til, synes den er god og ikke for «blomstrende»
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:02 #4 Skrevet torsdag kl. 18:02 Crisp Champagne fra Voluspaa. Anonymkode: 932f9...74d 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:05 #5 Skrevet torsdag kl. 18:05 Rituals har gode såper i den sjangeren. Anonymkode: 71d9c...099
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:07 #6 Skrevet torsdag kl. 18:07 Om du ønsker noe fint ville jeg heller kjøpt en såpedispenser og fylt på den. Har selv håndsåpe fra Moroccanoil akkurat nå. God Ellers kan jo Voluspa være et alternativ. Anonymkode: 5fbd1...85f
Daisy-love Skrevet torsdag kl. 18:09 #7 Skrevet torsdag kl. 18:09 https://www.fitjarislands.no/produktkategori/hudpleie/saper-og-handkremer/ Her er det flere å velge mellom som er mer maskuline. Ikke veldig fine å se på, men helt ok. 1
kaleidoskop Skrevet torsdag kl. 19:54 Forfatter #8 Skrevet torsdag kl. 19:54 Ser rituals blir foreslått. De synes jeg har for intens lukt. 1
kaleidoskop Skrevet torsdag kl. 19:55 Forfatter #9 Skrevet torsdag kl. 19:55 Leo skrev (2 timer siden): Jeg liker Meraki. Spesielt den som heter "Anti-odour". Diskret duft og mild mot hendene selv om du vasker deg ofte. Ellers har jo Gents en del å velge i. Dem har jeg ikke prøvd, men jeg mistenker at de er sterkt parfymert og får hele badet til å lukte som en bar på Balkan en lørdagskveld Haha. Jeg har vurdert gents. Men den analysen din er enig i 😂
Grønnsaksvaffel Skrevet fredag kl. 06:21 #11 Skrevet fredag kl. 06:21 Rituals og tidligere hadde jeg Body Shop.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:38 #12 Skrevet fredag kl. 06:38 Jeg har en såpedispenser som jeg heller over i såpe, denne fra Rusta synes jeg er god, ikke for sterk lukt og tørker ikke ut huden. https://www.rusta.com/nb-no/skjonnhet--helse/kroppspleie/sape/flytende-sape-refill-1000-ml-pink-flowers?_gl=1*at6489*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIlZf41Z2UkQMVbGyRBR11QBwIEAAYASAAEgKHk_D_BwE&gbraid=0AAAAAoK6FrXoOxTdy780YgKdk9BSp6vUE Anonymkode: c40db...d88
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:46 #13 Skrevet fredag kl. 06:46 Har kjøpt refyllbare såpedispensere i kjeramikk til bad og kjøkken og fyller disse fra 5-liter-kanne med parfymefri Lano håndsåpe kjøpt på Felleskjøpet. Billig, lite avfall og mer enn godt nok. Ingen kan klage på lukta når det ikke lukter noe av såpa, i hvert fall. 🙂 Jeg bruker samme Lano-såpa som dusjsåpe og sjampo. Funker som ei kule. Kroppen og håret blir reint på mildt og skånsomt vis uten sjenerende lukt. Alle disse spesialproduktene er bare tull og svindel med mindre man har en helsetilstand som gjør at hudlegen eller frisøren anbefaler noe spesialgreier. Anonymkode: cb598...6ca 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå