Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken Håndsåpe har du på badet? Jeg ser etter en såpe som lukter godt. Gjerne litt maskulint og ikke for søt duft. Og som har en pen beholder. Ønsker noe som ikke nødvendigvis er kjøpt på matbutikk. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Meraki. Spesielt den som heter "Anti-odour". Diskret duft og mild mot hendene selv om du vasker deg ofte. Ellers har jo Gents en del å velge i. Dem har jeg ikke prøvd, men jeg mistenker at de er sterkt parfymert og får hele badet til å lukte som en bar på Balkan en lørdagskveld :ler: 

Skrevet

Kjøper den mørke blå til Rituals av og til, synes den er god og ikke for «blomstrende» 

Skrevet

Crisp Champagne fra Voluspaa.

Anonymkode: 932f9...74d

• Liker 1
Skrevet

Rituals har gode såper i den sjangeren.

Anonymkode: 71d9c...099

Skrevet

Om du ønsker noe fint ville jeg heller kjøpt en såpedispenser og fylt på den. Har selv håndsåpe fra Moroccanoil akkurat nå. God 

Ellers kan jo Voluspa være et alternativ. 

Anonymkode: 5fbd1...85f

Skrevet

Ser rituals blir foreslått. De synes jeg har for intens lukt. 

• Nyttig 1
Skrevet
Leo skrev (2 timer siden):

Jeg liker Meraki. Spesielt den som heter "Anti-odour". Diskret duft og mild mot hendene selv om du vasker deg ofte. Ellers har jo Gents en del å velge i. Dem har jeg ikke prøvd, men jeg mistenker at de er sterkt parfymert og får hele badet til å lukte som en bar på Balkan en lørdagskveld :ler: 

Haha. Jeg har vurdert gents. Men den analysen din er enig i 😂

Skrevet

Aesop

Anonymkode: ea0b8...ed9

• Liker 1
Skrevet

Rituals og tidligere hadde jeg Body Shop.

Skrevet

Jeg har en såpedispenser som jeg heller over i såpe, denne fra Rusta synes jeg er god, ikke for sterk lukt og tørker ikke ut huden.

https://www.rusta.com/nb-no/skjonnhet--helse/kroppspleie/sape/flytende-sape-refill-1000-ml-pink-flowers?_gl=1*at6489*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIlZf41Z2UkQMVbGyRBR11QBwIEAAYASAAEgKHk_D_BwE&gbraid=0AAAAAoK6FrXoOxTdy780YgKdk9BSp6vUE

Anonymkode: c40db...d88

Skrevet

Har kjøpt refyllbare såpedispensere i kjeramikk til bad og kjøkken og fyller disse fra 5-liter-kanne med parfymefri Lano håndsåpe kjøpt på Felleskjøpet. Billig, lite avfall og mer enn godt nok. Ingen kan klage på lukta når det ikke lukter noe av såpa, i hvert fall. 🙂

Jeg bruker samme Lano-såpa som dusjsåpe og sjampo. Funker som ei kule. Kroppen og håret blir reint på mildt og skånsomt vis uten sjenerende lukt. Alle disse spesialproduktene er bare tull og svindel med mindre man har en helsetilstand som gjør at hudlegen eller frisøren anbefaler noe spesialgreier.

Anonymkode: cb598...6ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...