AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #21 Skrevet 20 timer siden Dette er et meningsløst spørsmål, da "regninger" kan være nesten hva som helst. Anonymkode: 9f80e...c57
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #22 Skrevet 19 timer siden Jeg har ca. 4000 kr igjen etter at alt nødvendig er betalt, inkl. regninger, mat og sparing (sparer ikke mye). Anonymkode: bc534...974
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #23 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.11.2025 den 14.32): Hvor mye har du igjen å leve på etter alt av regninger er betalt? Gjerne legg til hva dine regninger er også Anonymkode: 663f0...c2b Vi setter av 49K på regningskontoen hver måned, da har vi også litt slingringsmonn. Ca 6K i sparing. Ca 7K fordeler vi jevnt som "fuck you money" Ca 20K i mnd på "annet". Også setter vi av penger tilbake på skatten og slikt til sparing. Anonymkode: 6f9ce...918
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #24 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Artig med disse som "sitter igjen med" en sum. ....så skal den gå til mat o.l likevel😂 Anonymkode: b71f4...0bb Ja, det er vel liksom poenget med tråder om hva man har igjen etter regningene er betalt? Men nå går jo forsåvidt alt av forbruk som regninger, med mindre man handler med cash. Jeg har igjen ca 14 000 etter faste regninger, men så kommer kredittortregningen som ofte er større enn det. Anonymkode: 7c2e4...3ca
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #25 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er vel liksom poenget med tråder om hva man har igjen etter regningene er betalt? Men nå går jo forsåvidt alt av forbruk som regninger, med mindre man handler med cash. Jeg har igjen ca 14 000 etter faste regninger, men så kommer kredittortregningen som ofte er større enn det. Anonymkode: 7c2e4...3ca Poenget er vel hva man sitter igjen med etter alt er betalt. Anonymkode: b71f4...0bb
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #26 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Poenget er vel hva man sitter igjen med etter alt er betalt. Anonymkode: b71f4...0bb Jeg synes ikke spørsmålet til TS er dårlig. Det kan være interessant å se hva folk har igjen etter faste utgifter, da løpende utgifter som mat jo kan variere veldig fra måned til måned. Anonymkode: 78a67...74f
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #27 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes ikke spørsmålet til TS er dårlig. Det kan være interessant å se hva folk har igjen etter faste utgifter, da løpende utgifter som mat jo kan variere veldig fra måned til måned. Anonymkode: 78a67...74f Mente variable utgifter 🙂 Anonymkode: 78a67...74f
Teknoil Skrevet 15 timer siden #28 Skrevet 15 timer siden 14 000 kroner i de vanlige månedene er til overs etter alle utgifter. Blir høyere i feriepengemåned og desember så klart.
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #29 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes ikke spørsmålet til TS er dårlig. Det kan være interessant å se hva folk har igjen etter faste utgifter, da løpende utgifter som mat jo kan variere veldig fra måned til måned. Anonymkode: 78a67...74f Vil tro basismaten er mye den samme. Om en kjører på med luksos og mengde endres det jo. Anonymkode: b71f4...0bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå