Gå til innhold

Til dere som følger med. Er det koken virkelig gode Black friday tilbud eller er alt bare tull?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt et dyrt telt fra Bergans på 50 %. Jeg tror man kan finne det på tilbud resten av året også, men det er et godt tilbud. 

Jeg har funnet en sånn apple klokke på tilbud. Den har også vært på tilbud tidligere, men greit å slå til nå ettersom det er en julegave.  Så fant jeg en jakke fra blæst, som jeg hadde lyst å kjøpe til en ungdom, men som har vært for dyr. Men nå var den var på tilbud, og med rabatten jeg fikk for førstegangskjøp, så ble det en betydelig rabatt. 

Jeg har ikke saumfart nettet, og langt derfra. Jeg bare sjekker de tingene jeg har tenkt på å kjøpe i utgangspunktet. 

Anonymkode: 27ebd...2e3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har det jeg trenger av dyrere saker og ting nå og er lei av black friday-maset fra alle kundeklubbene. Sparer kun småpenger i år: Slår til på -30% på navnelapper som jeg trenger og halv pris på liten pakke på finn på noe jeg uansett hadde tenkt å handle. 

Anonymkode: 28860...c85

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg kjøpte vinterdress på 70% i går 

Anonymkode: deb1a...e90

70% i henhold til hva?

Anonymkode: 7c291...65a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg kjøpte vinterdress på 70% i går 

Hvor da? 

Anonymkode: a0ceb...fed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor da? 

Get inspired 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2025 den 19.33):

Vedder 2,50 på at denne tråden er av en journalist som vil ha KG til å gjøre undersøkelses-jobben for seg.

Anonymkode: 7b785...384

Høyner med 2,50 og en sotradollar.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2025 den 11.18):

Orker ikke bruke mange timer på å sette meg inn i tilbudene.🙈

Men dere som kan shopping. Er det noe å som er verdt å slå til på i morgen? Helgen?

Anonymkode: 0800e...8a7

Samtlige Black freday reklamer som havner på min e-post side og på telefonen blir slettet fortløpene.  Dette kjøpehysteriet har eg ikkje noe forhold til og !"høl i hue"

Anonymkode: a15cb...4aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.11.2025 den 1.34):

Ikke funnet noe enda. Er på utkikk etter vinterdress til barn, og tenkte kanskje det ville komme noe godt tilbud nå. Men er bare tilbud på 20%. Da er det bedre å vente til våren og kjøpe for neste år. Ungen vokste litt fortere enn jeg trodde, eller så hadde jeg kjøpt vinterdress i fjor. 

Det kikket jeg også etter, men jeg trenger i år fordi det er hull i de dressene de har😬 For noen år siden var det gode tilbud, nå er det ikke. Til gjengjeld har vi stort sett tilbud hele året, og det er aldri behov for å kjøpe noe til fullpris😅

Skrevet

Både og. Noe er gode tilbud, noe er nedsatt til normal pris etter å ha vært kunstig høyt priset en kort stund.

Men man må gidde å sjekke litt, spesielt ved dyrere produkter.

Skrevet

Finnes noen gode tilbud der ute, fikk en kjempedeal på ny støvsuger.

Men ja mye tull og vas, om du ikke følger med, må si jeg synes det blir vanskeligere og vanskeligere å støtte den norske handelstanden når det er så pass mye svindel.

Har blitt et problem som er veldig lett og løse, men dessverre så har vi tafatte politikere som går på auto pilot.

AnonymBruker
Skrevet

Gikk en runde i går, men falt ikke for noen av tilbudene. Derimot fikk jeg gode priser på et par ting som ikke var merket med Black Friday-tilbud. Ett av dem var til og med satt ned til halv pris uten at det var merket med rabatt. 

Anonymkode: a2065...4d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2025 den 11.27):

Mye gode tilbud. Hvis man trenger klær f.eks er det mye på 50%. 

Anonymkode: 4d50b...1b7

Misstenker at de fleste har ev velfylt klesgarderobe, og som slett ikkje er utslitt.  Dessuten er det  vel rikeleg utvalg med klær på igjennbruksbutikkene ?.  Bruk og kast av klær  er blitt en av de største klima-og miljøsynderen, og kvinnfolka er avgjordt de største forbrukere av klær. 

AnonymBruker
Skrevet

3 for 2 funker fint når varer ikke er skrudd opp før salget hvertfall. Kjøpt flere julegaver på Bjørklund nå i helgen. 

Anonymkode: 50160...ce0

Skrevet

Det kan være noen gode tilbud å finne.

Har ventet på tilbud hos ambiplants på kunstig blomsterbukett (deres er veldig veldig fine) til hytta og annekset, 50% rabatt + tilfeldigvis en rabattkode på 15%, fornøyd med den. 
Har ventet på et godt tilbud på PlayStation 5, fant med 1TB til 4390 og reservedeler til robotstøvsuger til 30% som Jeg uansett skulle ha. 

Men et vanvittig mas på mail, noe nettbutikker sender ut flere mail for dagen, gjennom flere dager. Enda jeg synes jeg har meldt meg av en del i det siste. Ser mange tilbud jeg har sett bedre før. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Misstenker at de fleste har ev velfylt klesgarderobe, og som slett ikkje er utslitt.  Dessuten er det  vel rikeleg utvalg med klær på igjennbruksbutikkene ?.  Bruk og kast av klær  er blitt en av de største klima-og miljøsynderen, og kvinnfolka er avgjordt de største forbrukere av klær. 

På gjenbruksbutikkene er prisene skyhøye, og i noen tilfeller også høyere enn nypris. Om ikke jeg får vesentlig rabatt så gidder jeg ikke handle der😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns de bare er tull. Er jo 40% på alt, om du kjøper 2 varer eller flere. For ett par år siden fikk man 50% på alt, uansett hvor mange du kjøpte. 

I tillegg syns jeg butikkene "alltid". har det samme tilbudet. Hvertfall kjedebutikkene som Cubus, Dressmann og kitchn. Var der jeg handlet idag. Men hadde handlet uavhengig av Black week

Anonymkode: 30bda...3a5

Skrevet

Fikk byttet ice abonnement med supertilbud nå. 299 kr for 60 GB. Hadde 20 GB fra før. Til samme pris.

Anonymkode: 6c18e...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...