AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:22 #21 Skrevet torsdag kl. 16:22 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prisjakt.no. Så ser du alt. Anonymkode: 7c291...65a Nei det gidder jeg ikke. Når noen påstår at mange butikker har gjort dette vil jeg har konkrete eksempler. Anonymkode: 22a75...f67 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:01 #22 Skrevet torsdag kl. 17:01 Alt er ikke bare tull, men man må jo selvfølgelig følge med på prishistorikk. Jeg kjøpte en OBH Nordica Airfryer til 699 kr på deres hjemmeside. Kostet 2 549 kr før. For eksempel så ser jeg at både Kitchn og Tilbords har satt den ned til 1 350 kr fra 2 699 kr. https://www.obhnordica.no/kjøkkenutstyr/matlaging/frityrer/easy-fry-grill-xxl-2in1-airfryer-svart https://www.prisjakt.no/product.php?p=7365702&utm_source=google&utm_medium=api&utm_campaign=shopping Anonymkode: d43c0...3e7 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:13 #23 Skrevet torsdag kl. 17:13 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Nei det gidder jeg ikke. Når noen påstår at mange butikker har gjort dette vil jeg har konkrete eksempler. Anonymkode: 22a75...f67 Så dét gidder du. Anonymkode: 7c291...65a 2 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:26 #24 Skrevet torsdag kl. 17:26 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Nei det gidder jeg ikke. Når noen påstår at mange butikker har gjort dette vil jeg har konkrete eksempler. Anonymkode: 22a75...f67 Ok, jeg har ett konkret eksempel, det har jeg gitt deg. Jeg vet at det er likt hos andre for det er det samme som skjer hver høst. Akkurat som deg så har jeg andre ting jeg har mer lyst til å drive med enn å lete frem "konkrete eksempler" bare fordi du har lyst på det. Du kan lese her, men det gidder du sikkert heller ikke. https://www.forbrukerradet.no/siste-nytt/3-av-4-stoler-ikke-pa-black-friday-priser/ https://www.nettavisen.no/okonomi/svindel-i-black-week-disse-sekundene-kan-avgjore/ Sitat – Mange «tilbud» handler i praksis om å øke den opprinnelige prisen rett i forkant av Black Friday, slik at du tror rabatten er større enn den faktisk er, sier Petterson. Anonymkode: c5ec5...d13 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:33 #25 Skrevet torsdag kl. 18:33 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei det gidder jeg ikke. Når noen påstår at mange butikker har gjort dette vil jeg har konkrete eksempler. Anonymkode: 22a75...f67 Vedder 2,50 på at denne tråden er av en journalist som vil ha KG til å gjøre undersøkelses-jobben for seg. Anonymkode: 7b785...384 3 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:45 #26 Skrevet torsdag kl. 18:45 Det er lett å se om noe er et godt tilbud eller ikke. Jeg spontan kjøper skjeldent og har en klar plan for hva jeg er interessert å handle i forkant av black friday. Forbruksvarer som hudpleie/sminke har en del tilbud hvor hele butikken har 20% til 30% Samme med en del klesbutikker. Når det gjelder elektronikk har jeg alltid i forkant valgt ut produkt og modell i forkant og vet da hva prisen har vært de siste månedene. Slikt kan også sjekkes enkelt på prisjakt. I år trenger jeg ikke så mye så skal bare kjøpe den faste hudpleien jeg uansett bruker, en merino ullgenser jeg har ønsket meg noen uker og som nå er satt ned. Har allerede slått til på noen bøker jeg har hatt på lese ønskelisten. Også noen julegaver jeg har ført opp på innkjøpslisten men de kommer ikke på salg før imorgen. De som går helt bananas på black friday og ser seg blind på tilbuds tilbud tilbud vil nok ikke spare så veldig mye. Har tidligere spart gode penger på blandt annet mobilkjøp. Anonymkode: 3af94...c51 2
newman01 Skrevet torsdag kl. 20:26 #27 Skrevet torsdag kl. 20:26 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei det gidder jeg ikke. Når noen påstår at mange butikker har gjort dette vil jeg har konkrete eksempler. Anonymkode: 22a75...f67 Ikke villig til å gjøre så mye på egen hånd tydeligvis. Les litt nyheter, så finner du sikkert en artikkel eller to om juks med tilbudspriser. Tek.no har en fin oversikt over gode tilbud på elektroniske duppeditter 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:34 #28 Skrevet torsdag kl. 20:34 Jeg bestilte noen flybilletter, men de kostet bare 63 kroner mindre enn for en uke siden. Prisene var allerede lave på forhånd, så ble de billigste utsolgt før rabatten på 30%. Anonymkode: a2065...4d8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:39 #29 Skrevet torsdag kl. 20:39 Fant meg jakke til 500 som koster over 3000 ellers, uten at det var noe spesielt tilbud i forbindelse med black week. Veldig fornøyd med det. Jeg leter aktivt etter tilbud hele året. Er ikke noe spesielt med akkurat denne uka sånn sett. Anonymkode: 00867...2a3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:29 #30 Skrevet torsdag kl. 22:29 Hvis du planlegger å kjøpe noe du virkelig har behov for, så burde man vel allerede satt seg inn i hva slags pris det er hos forskjellige nettbutikker. Problemet er at alle nettbutikkene regner med at de aller fleste som kjøper i løpet av Black Week, er folk som kjøper masse unødvendig tull og fjas som de overhodet ikke har behov for. Anonymkode: 5730f...d5a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:34 #31 Skrevet i går, 00:34 Ikke funnet noe enda. Er på utkikk etter vinterdress til barn, og tenkte kanskje det ville komme noe godt tilbud nå. Men er bare tilbud på 20%. Da er det bedre å vente til våren og kjøpe for neste år. Ungen vokste litt fortere enn jeg trodde, eller så hadde jeg kjøpt vinterdress i fjor. Anonymkode: a0ceb...fed
Fru Uperfekt Skrevet i går, 01:00 #32 Skrevet i går, 01:00 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Orker ikke bruke mange timer på å sette meg inn i tilbudene.🙈 Men dere som kan shopping. Er det noe å som er verdt å slå til på i morgen? Helgen? Anonymkode: 0800e...8a7 Har plukket ut 3 ting som skal i hus i år. Skal sies at vi bruker sider som Prisjakt og setter oss en max pris, oppnår ikke produktet lav nok pris blir det ikke kjøpt
AnonymBruker Skrevet i går, 01:05 #33 Skrevet i går, 01:05 Når butikker med faste priser (som ikke svinger) selger alt med 40% avslag akkurat denne uka eller denne dagen, så kan man vel ikke si det er dårlig tilbud og tull. I går fikk jeg kjøpt mange julegaver til 40 % avslag både her og der. Anonymkode: 5a528...b25 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:07 #34 Skrevet i går, 01:07 Playstation 5 til 4400 er 600 billigere enn tidligere tilbud og vesentlig mer under salgspris i det siste. Anonymkode: 3cbc1...095
AnonymBruker Skrevet i går, 01:18 #35 Skrevet i går, 01:18 Halv pris på alle behandlinger på skjønnhets klinikken jeg bruker. Alt av fillere, skinboosters, peelinger, laser, trådløft og mer. Får normalt sett lojalitets rabatt 25%, men 50% er veldig bra. Så blir dermapenn og skinboosters ansikt, hals og bryst. Anonymkode: 24f50...c97 1
AnonymBruker Skrevet i går, 02:01 #36 Skrevet i går, 02:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke funnet noe enda. Er på utkikk etter vinterdress til barn, og tenkte kanskje det ville komme noe godt tilbud nå. Men er bare tilbud på 20%. Da er det bedre å vente til våren og kjøpe for neste år. Ungen vokste litt fortere enn jeg trodde, eller så hadde jeg kjøpt vinterdress i fjor. Anonymkode: a0ceb...fed Jeg kjøpte vinterdress på 70% i går Anonymkode: deb1a...e90
AnonymBruker Skrevet i går, 08:32 #37 Skrevet i går, 08:32 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Orker ikke bruke mange timer på å sette meg inn i tilbudene.🙈 Men dere som kan shopping. Er det noe å som er verdt å slå til på i morgen? Helgen? Anonymkode: 0800e...8a7 Du vet da vel selv hva du trenger? Det er jo bare å google litt så ser du jo fort om noen har gode tilbud på disse tingene akkurat nå. Selv har jeg kjøpt ny robotstøvsuger, en stor airfryer til å ha på hytta og en projektor. Alt ting jeg har tenkt på lenge og som er mye billigere akkurat nå. Anonymkode: 95a07...e12 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:38 #38 Skrevet i går, 08:38 Så lenge du kjøper ting som du uansett hadde tenkt til å kjøpe, og sjekker prisjakt for å se om prisen faktisk er lavere enn normalt, så er det jo ikke så ille å kjøpe i dag. Jeg har f.eks. fått vite at noen i familien ønsket seg spesifikke bøker, så jeg har kjøpt bøker til julegaver på 40% rabatt. Vurderte å kjøpe dem brukt, men sparte ikke mye på det. Ellers kjøper vi andre ting vi har planlagt kjøp av lenge, og ting vi uansett hadde tenkt å kjøpe i julegave, og som vi regnet med at det ble tilbud på. (Noe det ble.) Totalt sett har jeg nok brukt 10.000kr i løpet av de siste dagene. Men det var da 10.000kr jeg uansett hadde planlagt å bruke. (Men kanskje ikke alt akkurat nå.) Anonymkode: 75176...1e2 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:41 #39 Skrevet i går, 08:41 AnonymBruker skrev (22 timer siden): 50% på klær er det året rundt. Anonymkode: 7b9f8...c4d Mhm. Men la oss si at du har planlagt å kjøpe klær i julegave. Fordi ungen ønsker seg ny pysj, for eksempel. Da er det jo ren idioti IKKE å handle klærne nå. Hvorfor betale mye mer i desember? Derimot er det å handle ting man kanskje ikke trenger under Black Week/Black Friday ALLTID idiotisk. Enkelte lar seg jo rive med kun "fordi det er salg". Anonymkode: 6443c...a87
AnonymBruker Skrevet i går, 08:44 #40 Skrevet i går, 08:44 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Orker ikke bruke mange timer på å sette meg inn i tilbudene.🙈 Men dere som kan shopping. Er det noe å som er verdt å slå til på i morgen? Helgen? Anonymkode: 0800e...8a7 Men hva er det du skal ha da? Ut fra det du skriver så virker det nesten som om du vil kjøpe hva som helst bare det er skikkelig billig. «Noe» som er vedt å slå til på kan jo være så mangt. Hva er du ute etter å kjøpe? Anonymkode: bf693...f58 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå