AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:15 #1 Skrevet onsdag kl. 18:15 Hvilket navn er finest? Anonymkode: 290a9...dbe
Natttåke Skrevet onsdag kl. 18:16 #2 Skrevet onsdag kl. 18:16 Jeg liker Ella godt, ellers liker jeg Ellie. Men det er jo litt utenfor det du spør om. Vi har en Ellinor selv. 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:21 #3 Skrevet onsdag kl. 18:21 Ingen av de. Tenker kun på Cinderella. Elle høres ut som elle-melle. Anonymkode: 4fd3d...cd9 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:22 #5 Skrevet onsdag kl. 18:22 Jeg liker Elle på engelsk, i Norge uttales det gjerne Elle som i "elle melle", så må man evt. si at det uttales som bokstaven L. Personlig ville jeg gått for Ella Anonymkode: a552c...ac5
inkognit0 Skrevet onsdag kl. 18:23 #6 Skrevet onsdag kl. 18:23 Har aldri tenkt på Elle, men jeg liker veldig godt Ella og Ellie😊
LilleMy_09 Skrevet onsdag kl. 18:34 #8 Skrevet onsdag kl. 18:34 Synes begge navnene er fine, men holder kanskje knapp på Ella hvis jeg må velge
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:39 #11 Skrevet onsdag kl. 18:39 Ella er finest. Anonymkode: 30c62...ab1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:41 #13 Skrevet onsdag kl. 18:41 Det er en Elle (altså at alle bokstaver, også den siste E’en skal uttales) på skolen vår - jeg synes ikke det er spesielt fint… Høres ut som at foreldrene er for mye inspirert av amerikanske såpeserier… Anonymkode: 17ee8...77d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:41 #14 Skrevet onsdag kl. 18:41 Selv er jeg meget fornøyd med å hete Ellen! Både Elle og Ella er fine også, synes jeg, men Elle er kanskje mest originalt? Forbinder det litt med samisk navnekultur. Har dere noe tilknytting der? Eller hva med Ellisiv? Møtte ei som het det, og et eller annet ved det navnet tiltaler meg veldig Anonymkode: 2e451...f74
Natttåke Skrevet onsdag kl. 18:43 #15 Skrevet onsdag kl. 18:43 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selv er jeg meget fornøyd med å hete Ellen! Både Elle og Ella er fine også, synes jeg, men Elle er kanskje mest originalt? Forbinder det litt med samisk navnekultur. Har dere noe tilknytting der? Eller hva med Ellisiv? Møtte ei som het det, og et eller annet ved det navnet tiltaler meg veldig Anonymkode: 2e451...f74 Ellisiv har jeg aldri hørt før, men nydelig navn da.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:47 #16 Skrevet onsdag kl. 18:47 Liker bedre Ellisiv, Ellinor, Elliane/Elliana. Anonymkode: d2586...9ca
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:56 #18 Skrevet onsdag kl. 18:56 Synes Ella er et veldig koselig navn, men det har blitt så vanlig at «alle» heter det. Nå har jo folk begynt å kalle kattene og hundene sine for Ella også Anonymkode: 26b2a...2e6 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:02 #19 Skrevet onsdag kl. 19:02 Liker best Ella 😊 og Ellie selv om du ikke spurte om det. Anonymkode: 26e7b...10f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:10 #20 Skrevet onsdag kl. 19:10 Jeg syns Elle, med uttalt e på slutten, høres veldig rart ut. Ella er et veldig søtt navn, men det er jo helt ekstremt vanlig! Anonymkode: c3fa4...a12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå