Gå til innhold

Hva synes dere om denne?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 0f618...9a8

• Liker 3
Skrevet

Veldig kjerring. 

Anonymkode: de442...c86

• Nyttig 1
Skrevet

Litt vanskelig å si, det er en type plagg jeg aldri ville ha vurdert til min egen garderobe. Det betyr ikke at jeg synes noe negativt om den, bare at den ikke er min stil i det hele tatt.

Skrevet

Er ikke dette akkurat slik hipsterkidsa kler seg om dagen, da? Alt de kan finne av traurige, ukledelige bomseklær ser ut til å være i skuddet. Hver gang jeg kjører forbi Westerdals skole ser jeg en håndfull unge, lovende og kreative mennesker i tilsvarende gevanter. Kjør på!

Anonymkode: 5c8be...8eb

Skrevet

Selv kler jeg ikke den fargen, men jeg synes den var søt, jeg. 

Kler du fargen og snittet, så blir denne fin!

Tror jeg ville brukt den til lignende farge bukse, eller samme farge bukse som rosene, eller svarte jeans, ev. helt lyse jeans.

Det jeg har funnet ut, det er at hvis jeg velger farge og snitt som kler min kropp, da kan jeg bruke det, helt uavhengig av at motebildet endrer seg. Jeg har en del klær som var kjøpt for 15-25 år siden, og har i alle år fått komplimenter for de klærne, og får det fremdeles - men det er klær som både i farge og snitt kler meg og min kropp.

Anonymkode: 5161b...49b

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert negativt om jeg så noen med den, men jeg hadde ikke kjøpt den selv siden jeg ikke kler grønt.

Skrevet

Jeg kunne brukt den, syntes den var tøff. 

Anonymkode: e22c5...f59

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig kjerring. 

Anonymkode: de442...c86

Denne kjerringa ville ikke kjøpt den! 70+

Anonymkode: 29689...5a8

• Hjerte 1
Skrevet

Armene var fine, men du vil mest sannsynligvis se ut som en grønn boks.

Fargene i seg selv var fine og mønsteret søtt, men med en gang du har en slik bluse og er plus size så blir det en boks.

Jeg kan i alle fall ikke ha slike og når jeg ser tilbake på bilder da jeg til og med var 20 kg lettere så er resultatet det samme og det ser ikke spesielt bra ut.

Hadde du hatt en topp under, knytt den i livet eller bare gjort hva som helst med den (belte og lignende) hadde nok saken vært en annen, men rett slik den er nå så er det ikke positivt.

Kordfløyel er ikke alltid flatterende og Zizzi er ikke kjent for å ha det beste tøyet for noen som har litt eller mye ekstra på kroppen.

En slik type hadde vært betraktelig bedre:

24146461-u6ie8O6E.webp

https://www.bonprix.no/produkt/kjole-i-kordfloyel-i-bomull-terrabrun-929912/?itemOptionId=2755167551&promo=Kjoler&typ=PLA&anbieter=googleshopping&aktion=NO_PLA_smec_All&version=XXL&matchkey=139433258878_2755167551&gad_source=1&gad_campaignid=2065653732&gbraid=0AAAAADKSTGfUR3iY4Tpi5KxuPiPUNJc-H&gclid=CjwKCAiA55rJBhByEiwAFkY1QD62HiS6EottEQIpSOFLZSHIKRFC5opJaKYTIJgp7oBeRA1nK3OjVxoC4ygQAvD_BwE

Når den er firkantet og du ikke har noen form for hud som vises så blir det dessverre en boks 😕

Anonymkode: ba97d...881

Skrevet

Fin på en slank person, ikke så fin om man bruker for eks M og større. 

Anonymkode: 76d96...efb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fin på en slank person, ikke så fin om man bruker for eks M og større. 

Anonymkode: 76d96...efb

Hvorfor i alle dager? 

Anonymkode: 5275e...4aa

Skrevet

Takk allle sammen. 

Jeg tror mang her farges av at den er fra Zizzi, men leser alt altså. Jeg er glad syttiåringen ikke ville hatt den, siden jeg er langt under sytti. Medium anser jeg som slankt og normalt, jamfør en av kommentarene her. 

Ellers lurer jeg på hva som er galt med cord, jamfør en annen kommentar.

Anonymkode: a6772...c55

• Liker 1
Skrevet

Når bunnen er cord eller denim synes jeg det funker.

Men kanskje mest som sommerplagg?

Søtt funker best på sommeren synes jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk allle sammen. 

Jeg tror mang her farges av at den er fra Zizzi, men leser alt altså. Jeg er glad syttiåringen ikke ville hatt den, siden jeg er langt under sytti. Medium anser jeg som slankt og normalt, jamfør en av kommentarene her. 

Ellers lurer jeg på hva som er galt med cord, jamfør en annen kommentar.

Medium hos Zizzi er 46-48 og ikke slankt. Litt avhengig av produsent tilsvarer det 2-3XL. 

Men selvsagt kan en som er over vanlig XL bruke denne type klær. 

Skrevet

Den var fin 😀

• Hjerte 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (5 minutter siden):

Medium hos Zizzi er 46-48 og ikke slankt. Litt avhengig av produsent tilsvarer det 2-3XL. 

Men selvsagt kan en som er over vanlig XL bruke denne type klær. 

Tenkte vanlig medium, ikke Zizzi, da er jeg enig med deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenkte vanlig medium, ikke Zizzi, da er jeg enig med deg. 

Gikk glipp av konteksten 😅

At M ikke er normalvektig 😆😆😆😆😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...