AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:44 #1 Skrevet onsdag kl. 12:44 Var sammen med eksen i nesten 7 år og det ble slutt før sommeren i fjor. Han fant seg en ny ila 2 mnd, og bruddet var ikke det beste. Han bar preg av å være ambivalent, dvs. han gjorde det slutt, men da jeg lå med noen 2 uker etterpå ble det ikke tatt godt i mot. Viktig å påpeke at han tok lite hensyn til meg og var generelt utrolig egosentrisk i bruddet, da det var tydelig meg som var mest preget der og da. Han viste meg en kald skulder når jeg trengte han som mest, noe som gjorde at jeg mistet totalt respekt og da muligheten bydde seg så tenkte jeg - hvorfor ikke? Selv om det ikke var helt bra det der.. Men er det slutt så er det slutt tenker jeg. Året gikk og vi hadde hverandre på snap. Endte opp med å måtte blokkere han fordi selv et halvt år etterpå sendte han meg bilder av at de var på date, at han kjøpte roser til henne og de lå halvnaken i sengen og puste på hverandre?! Det hele bar preg av krampetrekning for å gjøre meg sjalu. Etter han ble blokkert kom jeg med et par stikk mot han og tonen har ikke vært bra. Men han følger meg på insta og får med seg alt, det samme gjør lillesøsteren hans. For noen mnd siden likte jeg en post med lillesøsteren hans og nye kjæresten (hun var ikke på første bilde) måtte bla for å se. Etter det blokkerte damen hans meg? Jeg syntes det hele var rart siden eksen og lillesøsteren hans fremdeles følger meg. Lillesøsteren liker også bilder av meg tilbake på insta, så skjønte ikke hvorfor hun skulle blokkere meg. Altså jeg bryr meg teknisk sett ikke, men samtidig er jo jeg litt nysgjerrig av meg og lurer på hvorfor? Jeg er en nysgjerrig sjel og liker å holde meg oppdatert på tidligere relasjoner, noe som også eksen min åpenbart gjør siden han slavisk ser alt jeg poster der. Er det ikke rart at hun blokkerer meg mens familien hans + han selv følger meg? Anonymkode: dd4e8...d1d 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:46 #2 Skrevet onsdag kl. 12:46 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var sammen med eksen i nesten 7 år og det ble slutt før sommeren i fjor. Han fant seg en ny ila 2 mnd, og bruddet var ikke det beste. Han bar preg av å være ambivalent, dvs. han gjorde det slutt, men da jeg lå med noen 2 uker etterpå ble det ikke tatt godt i mot. Viktig å påpeke at han tok lite hensyn til meg og var generelt utrolig egosentrisk i bruddet, da det var tydelig meg som var mest preget der og da. Han viste meg en kald skulder når jeg trengte han som mest, noe som gjorde at jeg mistet totalt respekt og da muligheten bydde seg så tenkte jeg - hvorfor ikke? Selv om det ikke var helt bra det der.. Men er det slutt så er det slutt tenker jeg. Året gikk og vi hadde hverandre på snap. Endte opp med å måtte blokkere han fordi selv et halvt år etterpå sendte han meg bilder av at de var på date, at han kjøpte roser til henne og de lå halvnaken i sengen og puste på hverandre?! Det hele bar preg av krampetrekning for å gjøre meg sjalu. Etter han ble blokkert kom jeg med et par stikk mot han og tonen har ikke vært bra. Men han følger meg på insta og får med seg alt, det samme gjør lillesøsteren hans. For noen mnd siden likte jeg en post med lillesøsteren hans og nye kjæresten (hun var ikke på første bilde) måtte bla for å se. Etter det blokkerte damen hans meg? Jeg syntes det hele var rart siden eksen og lillesøsteren hans fremdeles følger meg. Lillesøsteren liker også bilder av meg tilbake på insta, så skjønte ikke hvorfor hun skulle blokkere meg. Altså jeg bryr meg teknisk sett ikke, men samtidig er jo jeg litt nysgjerrig av meg og lurer på hvorfor? Jeg er en nysgjerrig sjel og liker å holde meg oppdatert på tidligere relasjoner, noe som også eksen min åpenbart gjør siden han slavisk ser alt jeg poster der. Er det ikke rart at hun blokkerer meg mens familien hans + han selv følger meg? Anonymkode: dd4e8...d1d Overskriften skulle vært: hvorfor blokkerer eksens nye dame meg? Anonymkode: dd4e8...d1d 2 3
Kålrota Skrevet onsdag kl. 12:50 #3 Skrevet onsdag kl. 12:50 Dette lurer du vel ikke på, sånn egentlig? Hun synes det er creepy at du følger med, og det må jeg si jeg forstår. 15 2 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:53 #4 Skrevet onsdag kl. 12:53 Eksen hans fremdeles følger deg? Den forsto jeg ikke. Har du vært venn med hans nye dame? Anonymkode: 29a9e...dce
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:54 #5 Skrevet onsdag kl. 12:54 Bli voksen, du tenker som en tenåring, håndterer situasjonen som en tenåring og nå søker du råd som en tenåring ville gjort. Anonymkode: a3a6a...0db 17 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:10 #6 Skrevet onsdag kl. 13:10 Dette må du legge fra deg. Dere burde alle sammen bare blokkere hverandre, og gå videre i livet. Anonymkode: c49ff...eb1 3 8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:46 #7 Skrevet onsdag kl. 13:46 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Altså jeg bryr meg teknisk sett ikke, Anonymkode: dd4e8...d1d Dette kunne jo - åpenbart - ikke vært mer feil. Det er menneskelig nok, for all del. Men skal du komme over dette må nok nesten først innrømme at du bryr deg noe voldsomt om ham, den nye dama og alt som foregår rundt dem. Anonymkode: e8d4f...372 11 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:55 #8 Skrevet onsdag kl. 14:55 Forstår jeg deg riktig at du først blokkerer han, og nå synes du det er rart at dama hans blokkerer deg? Og hvorfor i all verden annonserer du for han at du ligger med andre bare noen uker etter det er slutt? Men når han annonserer at han er på date ett halvt år senere, så er det så krise at du må blokkere han? Hvorfor kan du ligge med andre etter bare noen uker, men han ikke kan date etter flere måneder? Det er ikke normalt å fortelle eksene sine at man ligger med nye etter bare to uker.... Selvsagt blir det tatt dårlig i mot, det er bare skikkelig kjipt gjort, både det å hoppe til køys med nye så kjapt, og så i tillegg fortelle det til eksen.... hele denne relasjonen deres virker veldig usunn for dere begge... Anonymkode: 986cd...8d5 7 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:16 #9 Skrevet onsdag kl. 16:16 Virker som TS er dagens dramaqueen Anonymkode: 1500f...241 5 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:19 #10 Skrevet onsdag kl. 16:19 Who cares? Slutt å følg med på ekser og kom deg videre. Han vil ikke at du skal se. Anonymkode: 32c52...79a 3 1
DesmondMiles Skrevet onsdag kl. 16:23 #11 Skrevet onsdag kl. 16:23 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette kunne jo - åpenbart - ikke vært mer feil. Det er menneskelig nok, for all del. Men skal du komme over dette må nok nesten først innrømme at du bryr deg noe voldsomt om ham, den nye dama og alt som foregår rundt dem. Anonymkode: e8d4f...372 Snakk om å lyve for seg selv liksom😂😂😂 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:31 #12 Skrevet onsdag kl. 16:31 Get a life... Anonymkode: fdec6...c97 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:32 #13 Skrevet onsdag kl. 16:32 Eksen er fortsatt en dritt. Bare gå videre. Anonymkode: 0ee1a...980
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:39 #14 Skrevet onsdag kl. 16:39 Jeg blokkerer de jeg ikke ønsker skal snoke på meg eller ha innsyn i livet mitt. Regner med eksens dame har gjort det samme. Hun syns sikkert det var ubehagelig at du likte bilder hun var med på. Anonymkode: c0773...678 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:27 #15 Skrevet onsdag kl. 18:27 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forstår jeg deg riktig at du først blokkerer han, og nå synes du det er rart at dama hans blokkerer deg? Og hvorfor i all verden annonserer du for han at du ligger med andre bare noen uker etter det er slutt? Men når han annonserer at han er på date ett halvt år senere, så er det så krise at du må blokkere han? Hvorfor kan du ligge med andre etter bare noen uker, men han ikke kan date etter flere måneder? Det er ikke normalt å fortelle eksene sine at man ligger med nye etter bare to uker.... Selvsagt blir det tatt dårlig i mot, det er bare skikkelig kjipt gjort, både det å hoppe til køys med nye så kjapt, og så i tillegg fortelle det til eksen.... hele denne relasjonen deres virker veldig usunn for dere begge... Anonymkode: 986cd...8d5 Påminte meg om min eks som to dager (to dager…) etter bruddet annonserte til meg på snapchat at han hadde ligget med en annen (jeg slo opp med han). Husker han nesten virka litt stolt og veldig fornøyd med seg selv. Jeg måtte bare le, for det var bare tragikomisk. Anonymkode: ee3b2...b99 1 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:45 #16 Skrevet onsdag kl. 18:45 Det eneste jeg lurer på er hvordan dere kan ha vært sammen i 7 år når dere åpenbart er 14 år i dag? Anonymkode: 03a96...8ad 4 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:18 #17 Skrevet torsdag kl. 14:18 Både du og eksen er giftige. Slutt å snoke i eksers liv! Blokker dem og hold deg unna dem. Og så tror jeg du må jobbe litt med deg selv, for måten du takler dette gir inntrykk av at du er veldig umoden og at du er for opptatt av sosiale medier. Dropp sosiale medier et år, slutt å følge med på ekser, jobb med deg selv. Anonymkode: 49c53...8d3 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #18 Skrevet 20 timer siden Du virker usikker og kontrollerende. Ikke sjekket han eller henne på some, la de være i fred. Det er bedre for deg og de om du lar de være i fred. Slutt å stalke. De blokkerer/ignorerer fordi DERE er ekser. Dere er historie. Lev livet ditt videre uten de. Anonymkode: f17eb...e79 1 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Skrevet 17 timer siden Dere er unge med andre ord Anonymkode: 96f8b...027
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Skrevet 14 timer siden Jeg har blokkert selv om jeg vet at at han kommer til å lage seg en ny profil. Har ikke blokkert ham på tlf. Det er på en måte å vite hvor opphengt han fortsatt er i meg etter 10 år. Anonymkode: 76edb...e85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå