AnonymBruker Skrevet 26. november #1 Skrevet 26. november Litt borte i gata hos oss er det en sprekk som har blitt forferdelig lang i det siste, kanskje 7-10m. På det bredeste er den kanskje 2,5 cm. Burde jeg gi beskjed til kommunen? Eller er det å overdriver? Den har blitt merkbart lengre og bredere de siste ukene. Anonymkode: 4fab0...319
AnonymBruker Skrevet 26. november #2 Skrevet 26. november Alle kommuner skal ha en varslingsside for hull i veien. Det er bare et lite googlesøk unna. Anonymkode: d5a04...290 3
AnonymBruker Skrevet 26. november #3 Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alle kommuner skal ha en varslingsside for hull i veien. Det er bare et lite googlesøk unna. Anonymkode: d5a04...290 Men er det ikke kommunen jeg skal ringe ang. fortauet? Anonymkode: 4fab0...319
AnonymBruker Skrevet 26. november #4 Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men er det ikke kommunen jeg skal ringe ang. fortauet? Anonymkode: 4fab0...319 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Alle kommuner skal ha en varslingsside for hull i veien. Det er bare et lite googlesøk unna. Anonymkode: d5a04...290 Åja, nå leste jeg riktig😆 Jeg kom til trafikketaten da jeg googlet🙈 Anonymkode: 4fab0...319
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå