Gå til innhold

Dere som har gått i behandling for Kompleks ptsd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2025 den 18.53):

Så de som ikke har hatt ketamin- terapi, går som regel i 5- 10 år, og de blir verre?

Det høres jo ikke lovende ut...

Anonymkode: 2d517...360

Det er svært få med kompetanse på komplekse traumelidelser. De som har behandlere uten tilstrekkelig kompetanse blir ofte retraumatisert og betydelig verre av behandlingen.

Anonymkode: 61cea...306

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er svært få med kompetanse på komplekse traumelidelser. De som har behandlere uten tilstrekkelig kompetanse blir ofte retraumatisert og betydelig verre av behandlingen.

Kan skrive under på det. Jeg går ikke til en behandler som ikke har kompetanse på traumer. De gangene jeg har gjort det har jeg blitt langt verre, sengeliggende, ingen lyst å leve og ikke fungerende. Så det skjer ikke igjen. 

Utrolig trist, særskilt med tanke på hvor mange som har blitt feilbehandlet. 

Anonymkode: 23000...849

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan skrive under på det. Jeg går ikke til en behandler som ikke har kompetanse på traumer. De gangene jeg har gjort det har jeg blitt langt verre, sengeliggende, ingen lyst å leve og ikke fungerende. Så det skjer ikke igjen. 

Utrolig trist, særskilt med tanke på hvor mange som har blitt feilbehandlet. 

Anonymkode: 23000...849

Det er så uendelig trist og provoserende. Kompetanse om traumer og traumebehandling bør være grunnleggende for alle som jobber innen psykisk helse.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...