AnonymBruker Skrevet 23. november #21 Skrevet 23. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg har tipset flere om det, og skjønner ikke hvorfor folk nøler når de har råd til det. Jeg hadde selv tatt glattkjøring på nytt om jeg hadde penger. Kjørelærere forholder seg til alle slags problemer, og de forventer ikke at noen magisk skal fikse alt rundt å kjøre bil konstant gjennom livet. Dessuten er det levebrødet deres å gi kjøretimer, så de vil bli glade for enhver henvendelse. Fortell dem også nøyaktig hva du er usikker på. Det å ikke like snø, og å møte på store biler er veldig logisk. Begge deler gir en faktor av usikkerhet, og jeg tror ikke noen egentlig "liker" det. Anonymkode: abdbc...c01 Lurer på om kjørelæreren da har grunn for å ta fra meg lappen? Siden jeg da trenger kjøretimer? Anonymkode: 033e1...992
AnonymBruker Skrevet 23. november #22 Skrevet 23. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lurer på om kjørelæreren da har grunn for å ta fra meg lappen? Siden jeg da trenger kjøretimer? Anonymkode: 033e1...992 Du overtenker. Anonymkode: abdbc...c01 2
Flintis Skrevet 23. november #23 Skrevet 23. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det har sneket seg på en aldri så liten angst og nervøsitet for å kjøre bil. Når jeg kjører så merker jeg at «alt sitter» så handler ikke om uvettig eller uklok kjøring, bare er livredd for å møte på store lastebiler og snøen da…. Spørsmålet mitt er om det er lov å ta kontakt med en kjøreskole for dette? Huff dette er skikkelig flaut 🙈 Anonymkode: 033e1...992 De som utsteder førerkort (trafikkstasjonen)? har oppfriskingskurs for eldre. Kanskje du kan få være med på noe sånt? 1
AnonymBruker Skrevet 23. november #24 Skrevet 23. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er greit å ikke ELSKE bilkjøring, men å lære seg å bli trygg NOK kan alle gjøre. De fleste kjøreskoler er vant med elever som tar automatgir. Manuell er på vei ut. Du kan komme til en kjøreskole med egen bil, eller låne en (med både sutoamt eller manuell gir). Ta en telefon. Det er verdt det, om enn bare prøv én time. Anonymkode: d613e...562 Akkurat dette skal bli vanskelig overfor en trafikklærer. Hen vil ha tilgang til egne pedaler i skolebilen selv om kandidaten har hatt førerkort i mange år. I know.. Det er en fornuftig holdning å se sin begrensning, sette sikkerheten høyt og kanskje til syvende og sist trives litt bak rattet igjen. Anonymkode: a3fba...a50 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:52 #25 Skrevet i går, 11:52 Oppdatering! da har jeg omsider bestilt meg oppfriskningstime senere i desember, tilogmed før julaften da jeg må ut med bilen. Blir en dobbelttime, så håper frykten da har blitt erstattet med trygghet igjen. T.S 😊😊 Anonymkode: 033e1...992 2 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #26 Skrevet 23 timer siden Jeg har nylig kjøpt meg bil etter 15 år uten å kjøre, og jeg fikk skeikkelig paniukk. Bilen er ny og ukjent og har masse knapper og lysern, byen jeg bor i er stor og har trafikk fra alle kanter, og ingen bruker refleks, og syklistene kan være hvor som helst. Kjempegod ide å ta en kjøretime! Jeg har så lagt bare tatt meg øvelsesturer sellv, søndagsformiddag only. Men kanskje jeg burde ta en oppfriskningstime eller to selv,. Takk for tipset! Anonymkode: 98584...37c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå