AnonymBruker Skrevet 23. november #1 Skrevet 23. november Noen som bruker dette? Hvordan i såfall bruker man det? Aldri sett før, før i går og lurer på hva er greia? Anonymkode: 7c754...e75
AnonymBruker Skrevet 24. november #2 Skrevet 24. november Ingen som bruker dette? Jøss.. Anonymkode: 7c754...e75
AnonymBruker Skrevet 24. november #3 Skrevet 24. november De brukes i vaskemaskinen i følge noen jeg ser på Instagram,men jeg har aldri prøvd de selv. Anonymkode: 11d3e...b7d
AnonymBruker Skrevet 24. november #4 Skrevet 24. november Visste ikke at det eksisterte før jeg leste det her. Skal testes! Anonymkode: 0615c...c64
AnonymBruker Skrevet 24. november #5 Skrevet 24. november Kjøpte noen for en stund siden. Syns ikke det er noen vits, så går heller tilbake til tøymykner med god duft. Bruker opp mine nå på sengetøy. Du må jo ha en form for tøymykner, med eller uten duft, i tillegg uansett. For de kulene gjør ikke tøyet mykt. Altså bare et ekstra produkt å bruke. Anonymkode: 336c1...b21 1
AnonymBruker Skrevet 24. november #6 Skrevet 24. november Bruker ikke slike. Men bruker tørkeballer med eteriske oljer, det er jo et sunnere og mer skånsomt alternativ.. Årsaken er jo enkel; jeg ønsker duft i tekstilene. Bruker lavendel på sengetøy. Bergamot på handklær. Neroli på enkelte klær. Anonymkode: 992d5...d74
AnonymBruker Skrevet 24. november #7 Skrevet 24. november AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Bruker ikke slike. Men bruker tørkeballer med eteriske oljer, det er jo et sunnere og mer skånsomt alternativ.. Årsaken er jo enkel; jeg ønsker duft i tekstilene. Bruker lavendel på sengetøy. Bergamot på handklær. Neroli på enkelte klær. Anonymkode: 992d5...d74 Hvilken form for lavendel bruker du? Anonymkode: 7c754...e75
AnonymBruker Skrevet 25. november #8 Skrevet 25. november Det er nok duft i tøymykneren Anonymkode: 5d1e4...5d4
AnonymBruker Skrevet 25. november #9 Skrevet 25. november AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 9.01): Hvilken form for lavendel bruker du? Anonymkode: 7c754...e75 Eteriske oljer. Jeg kjøper på helsekost. Er ikke så opptatt av merket i seg selv, bare at det ikke lukter syntetisk. Anonymkode: 992d5...d74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå