AnonymBruker Skrevet 18. november #1 Skrevet 18. november Noen tips til gode håndkremer? På sommeren holder det lenge å bruke CeraVe sin. Men så fort kulda kommer tørker hendene noe så innmari ut. Jeg pleier å supplere med Locobase repair på sprekkene..men syns fremdeles ikke det er "godt nok". Noen tips? Anonymkode: 5ea59...e5c 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november #2 Skrevet 18. november Canoderm funker som ei kule for meg. Anonymkode: 78416...3c3 3
AnonymBruker Skrevet 18. november #3 Skrevet 18. november Den som har fungert best for meg er o’keefes working hands! Den i krukke, den på tube synes jeg ikke funket like bra. Anonymkode: 5a2a4...bb2 2
AnonymBruker Skrevet 19. november #5 Skrevet 19. november Jeg sverger til Rituals sin, den røde. Anonymkode: d18a2...6c7
AnonymBruker Skrevet 19. november #6 Skrevet 19. november Canoderm, uten å nøle. Smurte meg akkurat inn med den 😁 Anonymkode: 4557f...896
Suzzi Skrevet 19. november #7 Skrevet 19. november For meg er det ingen håndkremer som klarer å gi meg nok fukt når de er ordentlig tørre. Det som redder meg da er en håndmaske. Veldig glad i kocostar sin hand moisture pack 😍
AnonymBruker Skrevet 19. november #8 Skrevet 19. november Jeg bruker Locobase. Kun vanlig Locobase. Jeg blir knusktørr og sprekker på knokene, så kun fettkrem er effektivt. Hudkremer som inneholder vann bidrar kun til å tørke ut huden enda mer. Anonymkode: f13f1...623 1
Summeer Skrevet 19. november #9 Skrevet 19. november (endret) Neutrogena sin gjennom dagen, og smører med locobase på kvelden så det trekker inn gjennom natta.begge er uten vann. Har også byttet til neutal håndsåpe. Mannen insisterer på parfymert håndsåpe, men jeg og ett av barna sprekker opp av det, så da har vi to håndsåper på badet. Hjelper veldig på at iallefall såpa hjemme er skånsom! Endret 19. november av Summeer 2
AnonymBruker Skrevet 19. november #10 Skrevet 19. november Okeefe‘S working hands er konge. Jobbet mye på lager og drev med papp hele dagen, da blir man veeeldig tørr. Anonymkode: f835a...ff0 2
AnonymBruker Skrevet 19. november #11 Skrevet 19. november Vi bruker Abena hudpleiesalve på nyfødt intensiv (og andre steder) på sykehuset, vi vasker jo hender så mye at de blir tørre og blødende, men den er gull! Både forebyggende og reparerende hvis vi glemmer forebyggende. 😅 Anonymkode: 20149...bf1
AnonymBruker Skrevet 19. november #12 Skrevet 19. november Ps vask hendene i kaldt vann det hjelper veldig også Anonymkode: da815...f86
AnonymBruker Skrevet 19. november #13 Skrevet 19. november Sverger til dusjolje eller oljebasert håndsåpe på vinterhalvåret Det hjelper enormt på tørre hender. Anonymkode: 740a1...9b4 2
AnonymBruker Skrevet 19. november #14 Skrevet 19. november La Roche-Posay Cicaplast Barrier Repairing Anonymkode: be8c4...769
AnonymBruker Skrevet 19. november #15 Skrevet 19. november Anbefaler å bruke bomullshansker om natten, på hender innsmurt med et tykt lag med en god krem. Hansker fås kjøpt på apotek & normal. Anonymkode: be8c4...769
Capazitet Skrevet 19. november #16 Skrevet 19. november Lumene Nordic Sensitive Fragrance-Free Hand Cream 75 ml - 59.75 kr + Fri Frakt og Ingen Toll
AnonymBruker Skrevet 19. november #17 Skrevet 19. november Jeg synes Loccitane Shea Intensive Hand Balm er ganske tykk og god. https://no.loccitane.com/products/shea-intensive-hand-balm?_pos=20&_sid=834c4c80c&_ss=r Anonymkode: 667fa...b8b
AnonymBruker Skrevet 19. november #18 Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (17 timer siden): Den som har fungert best for meg er o’keefes working hands! Den i krukke, den på tube synes jeg ikke funket like bra. Anonymkode: 5a2a4...bb2 AnonymBruker skrev (1 time siden): Okeefe‘S working hands er konge. Jobbet mye på lager og drev med papp hele dagen, da blir man veeeldig tørr. Anonymkode: f835a...ff0 Ja, denne er veldig bra! Og den eneste som ikke svir når jeg smører inn hendene mine ❤️ Anonymkode: c5293...f64
Scherbatsky Skrevet 19. november #19 Skrevet 19. november Carbaderm. Kjøpes på apoteket, vel verdt hver eneste krone. Hvis du er skikkelig sår så svir den litt i starten, men den funker også kjempebra. Jeg har virkelig slitt med hendene mine, hatt eksem av og på siden 2010, slitt mye med psoriasis og sliter også med hyppig håndvask (litt tvungen tankegang så blir for mye og dermed veldig tørt), og denne kremen (+ å bytte såpe til Klar sin) reddet huden min. Fingrene så ut som sprukne pølser en stund der. Canoderm er også god (og finnes i stor flaske), brukte den mye når jeg måtte bruke behandling på hendene, men den legger seg som et lag oppå min hud, mens Carbaderm føler jeg går bedre inn og dermed bedre for hverdagsbruk.
AnonymBruker Skrevet 19. november #20 Skrevet 19. november Dexeryl ! Den eneste kremen som har funket på min tørre vinterhud. Tidligere ble hendene så tørre at de sprakk opp og blødde. Vasker hendene mange ganger daglig, og denne holder hendene myke. Anonymkode: 9e5ec...574
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå