slutt Skrevet 17. november #21 Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har fått sparken tre ganger. Vil ikke gå inn på detaljer, men alle tre var uten saklig grunnlag. En gang mente sjefen jeg var frekk mot en av de andre ansatte, fordi jeg sa ifra om at hun gjorde en dårlig jobb. En gang ble jeg bare kastet ut (utplassering gjennom NAV), og siste gangen ble jeg beskyldt for å kopiere kundelister (som i og for seg var sant, men jeg hadde ikke delt dem med noen) Anonymkode: 84b29...031 😂😂
AnonymBruker Skrevet 17. november #22 Skrevet 17. november Jeg jobbet på et sykehjem, riktignok en sommer bare. Trivdes jeg, men så fikk daværende kjæreste også jobb på samme avdeling og så mistet jeg jobben snart etter. Vi gikk også på samme fag. Etter faget fikk jeg vite at han hadde sittet og snakket stygt om meg i timene. Såpass stygt at flere så snålt på meg, og jeg skjønte jo ingenting. Flere kalte fyren psykopat og det kan godt være. På avdelingen da jeg fikk vite at jeg ikke fikk jobbe der lenger så fikk jeg ikke vite hvem som hadde snakket meg ned, men jeg kan jo tenke meg hvem det var 😐 Anonymkode: cc8f9...647 2
AnonymBruker Skrevet 17. november #23 Skrevet 17. november Ja, men det var mange som mistet jobben da bedriften var nær konkurs. Uansett: Måten det ble gjort på var veldig stygg. De skulle bare permittere, direktøren gikk til og med ut i avisen og sa det, men de sa opp i stedet, slik at ingen var forberedt. Men jaja, var vondt der og da, men veldig glad jeg ikke jobber der i dag Anonymkode: 91e5c...482
AnonymBruker Skrevet 17. november #24 Skrevet 17. november Ble overtallig i en nedbemanningsprosess hvor det var snakk om at bedriften skulle overleve eller ei. Dette ble skrittet til en mye bedre jobb, mer interresant, og som gav meg et godt sprang fremover både faglig og økonomisk. Men jeg syntes utrolig synd på meg selv, og var ganske deprimert ei stund. Måtte jobbe oppsigelse sammen med de som skulle fortsette, det var kjipt. Anonymkode: fce54...ba0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå