AnonymBruker Skrevet 17. november #1 Skrevet 17. november Jeg trenger ny dyne. Den jeg har har jeg hatt i mange år og vært fornøyd men den finnes ikke lenger på Jysk. Har sett hva de har og er usikker. Den jeg har nå kan jeg bruke hele året, verken kald eller for varm. Den jeg har sett meg ut er en som er svak men ser mange skriver at den er for varm. Vil ikke ha dundyne, hadde det en gang og holdt på å bli sprø.🫢 Noen som har tips? Anonymkode: 341ef...4f6
AnonymBruker Skrevet 17. november #2 Skrevet 17. november Jeg jobber ikke på jysk men slår et slag for en lett og fin dundyne. Kjøpt en lett en til tenåringen som er varm av seg og den funker både til vinter og sommer. https://jysk.no/soverom/dyner/naturfyll/moskusandedunsdyne-135x220-flora-danica-anemone-sval Anonymkode: 59507...edc 1
AnonymBruker Skrevet 17. november #3 Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg jobber ikke på jysk men slår et slag for en lett og fin dundyne. Kjøpt en lett en til tenåringen som er varm av seg og den funker både til vinter og sommer. https://jysk.no/soverom/dyner/naturfyll/moskusandedunsdyne-135x220-flora-danica-anemone-sval Anonymkode: 59507...edc Som sagt, vil ikke ha dundyne. Ts Anonymkode: 341ef...4f6
AnonymBruker Skrevet 17. november #4 Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som sagt, vil ikke ha dundyne. Ts Anonymkode: 341ef...4f6 Du får kjøpe noe annet da. Anonymkode: 44a18...9e3 1
AnonymBruker Skrevet 17. november #5 Skrevet 17. november Ba du nettopp en jyskansatt jobbe gratis for deg på fritida? Altså, dra til butikken, eller ring, og spør en ansatt om råd mens de er på jobb. Anonymkode: e88e0...fcf 4
AnonymBruker Skrevet 17. november #6 Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ba du nettopp en jyskansatt jobbe gratis for deg på fritida? Altså, dra til butikken, eller ring, og spør en ansatt om råd mens de er på jobb. Anonymkode: e88e0...fcf Åhh herlighet da. Jeg er frisør og gir ofte tips her inne, det er lov å være snill vettu.😉 Ts Anonymkode: 341ef...4f6 5
AnonymBruker Skrevet 17. november #7 Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du får kjøpe noe annet da. Anonymkode: 44a18...9e3 Det er flere her inne som hadde hatt godt med en tur ut i frisk luft. 😅 Ts Anonymkode: 341ef...4f6 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. november #8 Skrevet 18. november Jeg ville bare ha valgt en helt Basic fiberdyne Anonymkode: 4e9fd...247
AnonymBruker Skrevet 18. november #9 Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ba du nettopp en jyskansatt jobbe gratis for deg på fritida? Altså, dra til butikken, eller ring, og spør en ansatt om råd mens de er på jobb. Anonymkode: e88e0...fcf Heh, jeg gir ofte tips basert på kunnskapen jeg har fra min utdanning og nåværende yrke. Man trenger selvsagt ikke å svare, om man ikke ønsker. Fordelen med å spørre på KG fremfor en enkelt ansatt, er at man kan få flere gode tips, samtidig som man kan sortere ut fra hvilke produkter som får flest anbefalinger. Anonymkode: 52cb6...7ba 4
AnonymBruker Skrevet 18. november #10 Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville bare ha valgt en helt Basic fiberdyne Anonymkode: 4e9fd...247 Det er akkurat de jeg har sett på men usikker hvilken jeg bør gå for. Ser f.eks. at på fiberdyne sval, skriver noen at de blir varme av den. Så derfor spurte jeg her om erfaringen men ser den blir vanskelig. ts Anonymkode: 341ef...4f6 1
AnonymBruker Skrevet 18. november #11 Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ba du nettopp en jyskansatt jobbe gratis for deg på fritida? Altså, dra til butikken, eller ring, og spør en ansatt om råd mens de er på jobb. Anonymkode: e88e0...fcf Herlighet, sutrus! Anonymkode: 4f844...d4f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå