AnonymBruker Skrevet 17. november #1 Skrevet 17. november Har alltid kjøpt på Kid og den har holdt i mange år. Nylig kjøpte jeg laken på Kid og den er så nuppete og ikke fin. Så missfornøyd. Hvor kjøper du laken av god kvalitet? Anonymkode: ed6c9...eb3
AnonymBruker Skrevet 17. november #2 Skrevet 17. november Kjøper alltid jersey laken. I forhold til prisen så synes jeg de er grei kvalitet. Anonymkode: a8406...204
AnonymBruker Skrevet 17. november #3 Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kjøper alltid jersey laken. I forhold til prisen så synes jeg de er grei kvalitet. Anonymkode: a8406...204 Samme her. Anonymkode: 7071e...686
AnonymBruker Skrevet 17. november #4 Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjøper alltid jersey laken. I forhold til prisen så synes jeg de er grei kvalitet. Anonymkode: a8406...204 Det gjorde jeg sist, men den er nuppete og ikke glatt. Anonymkode: ed6c9...eb3
newman01 Skrevet 17. november #5 Skrevet 17. november Formsydd konvoluttlaken. Passer perfekt til overmadrass på kontinentalseng. 1
enkefru Skrevet 17. november #6 Skrevet 17. november (endret) newman01 skrev (50 minutter siden): Formsydd konvoluttlaken. Passer perfekt til overmadrass på kontinentalseng. Dette! Varierer hvor jeg kjøper. Har kjøpt endel på Jysk faktisk som er gode. Jerseylaken er jeg ikke særlig glad i…. Endret 17. november av enkefru
AnonymBruker Skrevet 17. november #8 Skrevet 17. november Kjøpt på Myyk. Nydelig kvalitet Anonymkode: c4c45...bfe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå