Gå til innhold

Noen som har statistikk på hvor vanlig analsex er blant heterofile par?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men ts presiserte ikke kjønn, det finnes da vitterlig heterofile par der mannen er den som mottar.

Anonymkode: 01668...204

Bingo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

unødvendig styrete erstatning for noe som er bedre. 

Agree! Veldig spennende første gang, og litt til. Men deretter bare unntaksvis. Noen ganger får mannen min det for seg at han vil avslutte sånn - men sjeldent, maks fem-seks ganger i året eller noe - og da får han bytte og gjøre det som han vil. Betingelsen er at jeg er fornøyd med mitt på det stadiet. Jeg fikk orgasme av anal da jeg var ung, men aldri lenger nå. Det mentale er borte.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke statistikk å vise til. 

Men for oss er anal alltid med i en eller annen form. Slikking, fingrer eller buttplug er en helt naturlig del av akten. Penetrering med penis kun av og til.  

Anonymkode: b3174...82c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.11.2025 den 12.08):

Mitt inntrykk av her på KG er at kvinner har analsex mot sin vilje - alltid!

Anonymkode: db216...e5e

Så trasig.

Her er kun han mottaker av analt 😊

Anonymkode: c0afc...781

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Så trasig.

Og du sørger for leveransen?

Anonymkode: ac8a2...dfc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 18.28):

Noen som har statistikk på hvor vanlig analsex er blant heterofile par?

Anonymkode: 204b8...809

Ja, SSB har en hel avdeling som fokuserer på dette. Ring de i morgen og stå på til du får svaret.

Anonymkode: 01677...b06

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Så trasig.

Oftest meg her også.

Skrevet

Av befolkningen som helhet, vil jeg tippe det er et mindretall. Men jeg vil også tippe at det skyldes at det er en langt vanligere ting å ha prøvd blant yngre enn eldre. Det var en her som refererte til 1/3 som har prøvd og det virker helt rimelig det. Om de gjør samme undersøkelsen igjen om 10 år vil jeg tippe at det er langt flere.

De fleste som har prøvd har nok samtidig funnet ut at det ikke var noe for dem. Å ha analsex er neppe en vanlig greie for det aller aller fleste. Det store flertallet suger og kanskje slikker litt, og så puler de i misjonær.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min egen forskning sier at 90% av heterofile damer liker analsex. Så har du 10% som ikke tør å prøve.

Anonymkode: e562b...9d6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri skjønt hvordan anal kan virke attraktivt.

Anonymkode: 040be...94e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 21.35):

Mange kvinner som liker en finger opp bak mens de slikkes 

Mange menn også ;) 

Anonymkode: 8049e...484

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min egen forskning sier at 90% av heterofile damer liker analsex. Så har du 10% som ikke tør å prøve.

Tror heller det er 10 % som liker det og 90 % som ikke ønsker å prøve.

Jeg er en heterofil kvinne, har prøvd analt samleie én gang fordi jeg hadde en kjæreste som masa høl i hue på meg om å få prøve. Det var helt grusomt, og jeg skal aldri gjøre det igjen.

Anonymkode: fb7cd...3b1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror heller det er 10 % som liker det og 90 % som ikke ønsker å prøve.

Jeg er en heterofil kvinne, har prøvd analt samleie én gang fordi jeg hadde en kjæreste som masa høl i hue på meg om å få prøve. Det var helt grusomt, og jeg skal aldri gjøre det igjen.

Anonymkode: fb7cd...3b1

Jeg har vært singel i veldig mange år og ligget mye rundt. Har aldri mast høl i huet på noen, men likevel hatt analsex med nesten alle damene jeg har ligget med. Og så godt som alle har likt det. Varsomhet og kommunikasjon er selvsagt veldig viktig

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har vært singel i veldig mange år og ligget mye rundt. Har aldri mast høl i huet på noen, men likevel hatt analsex med nesten alle damene jeg har ligget med. Og så godt som alle har likt det. Varsomhet og kommunikasjon er selvsagt veldig viktig

Hadde blitt klart nei fra meg!! 

Anonymkode: 58b2d...b21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det hjelper med liten kuk også 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2025 den 12.43):

Stor fare for at de gjorde det for deg, for å liksom være en kul og heftig elskerinne, og at de overhodet ikke har ønsker om det for egen del. 

Egentlig er det bare trist når kvinner gjør slikt for mannen, og later som det er digg. 

Den ekte statestikken er nok motsatt. Maks 10% som liker det. Jeg tror under etter veldig mange samtaler med diverse kvinner om dette. Det er vanlig at de som utfører dette etter mannens ønske ikke sier at de hadde vært glad om det aldri ble "nødvendig" igjen. 

Og bare nevner det igjen, jeg er blant de kvinner som selv kan ta initiativ til analsex innimellom, så dette skriver jeg ikke fordi jeg er mot analsex. Jeg er imidlertid mot at kvinner aksepterer sex de egentlig ikke ønsker, og tror at de må gå med på analsex, for ellers er de kjedelige og kjipe i senga. Kvinner er redde for det. DET er nok årsaken til din personlige "statestikk". 

Anonymkode: 02045...3fd

Skrevet
Even Tuell skrev (På 19.11.2025 den 21.17):

Av befolkningen som helhet, vil jeg tippe det er et mindretall. Men jeg vil også tippe at det skyldes at det er en langt vanligere ting å ha prøvd blant yngre enn eldre. 

Det tror jeg du har helt rett i. For ungdommen høres det ut som anal er helt naturlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.11.2025 den 22.37):

Det tror jeg du har helt rett i. For ungdommen høres det ut som anal er helt naturlig. 

Dette hørte jeg også, middelaldrige pripne kjerringer si for 30 år siden. 🤣

Anonymkode: db216...e5e

Skrevet

Har ei kone som virkelig nyter analsex,sier orgasmene hennes blir mye sterkere ved analt samleie.Hun er 44 år.Da vi blei sammen så spurte hun meg om jeg noen gang hadde hatt noe der bak.Svaret var et kjempenei,spente kroppen min som en stålfjær,bare hun strøk meg på rumpeballene😜

Men hun ga seg ikke med å spørre,og sa også at hun hadde lest et sted at en mann hadde ikke hatt en skikkelig orgasme før han hadde opplevd prostataorgasme😜Hva vet vel folk om det tenkte jeg,siden jeg bruker og få ganske heftige orgasmer.
så i en alder av 46,begynte hun å planlegge min prostatadebut.Ikke mange helgene etter var det en prostatavibrator pg glidemiddel innkjøpt.
startet med å varme opp med fingre,før hun dytta inn leketøyet.

Det resulterte i den sykeste orgasmen jeg noensinne har hatt,så nå i en alder av snart 54 så er det like vanlig at fruen puler meg i rompa med strapon,som jeg knuller henne i rompa.
Må bare innrømme at det har satt en ny standar på vårt sexliv,med tanke på mitt tankesett om å få noe i min rompe.

Men,jeg må si at for meg åpnet det seg en ny verden,da hun først fikk lov å prøve på meg, så nå har vi et rikelig utvalg både av buttplugs,prostata vibratorer og ikke minst strapon😀😀

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...