Gå til innhold

Noen som har statistikk på hvor vanlig analsex er blant heterofile par?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 204b8...809

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:popcorn:

Anonymkode: db216...e5e

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Men analsex er jo mer en penetreting/knulling. Det er anuskjæling, fingring, rimming, ptoststamassasje m.m., og da øker nok prosenten kraftig. En finger opp i stumpen ved orgasme er analsex.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange kvinner som liker en finger opp bak mens de slikkes 

Anonymkode: ac8a2...dfc

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil så inderlig bli knullet bak, men har skader der. Så kan ikke. Det er en sorg (hilsen kvinne). Han vil også ta meg bak men tar hensyn til skaden og tvinger ikke. Han sier det betyr mye at jeg selv ønsker det, så drt holder for han å vite at det ikke står på viljen.

Anonymkode: 2098a...1ff

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde det én gang – kun for å prøve det.

Anonymkode: be8bf...4c4

AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på "har prøvd" og å drive med det jevnlig. 

Jeg vil tro at veldig mange har prøvd (frivillig eller ufrivillig) og konkludert med at de vil aldri gjøre det igjen noen sinne.

Anonymkode: 01668...204

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Hunmedham skrev (44 minutter siden):

Men analsex er jo mer en penetreting/knulling. Det er anuskjæling, fingring, rimming, ptoststamassasje m.m., og da øker nok prosenten kraftig. En finger opp i stumpen ved orgasme er analsex.

Sant, men jeg går ut fra at det er snakk om analt samleie her, sånn jeg leser spørsmålet. Rimming og en liten frekk kiling i åpningen er noe ganske annet enn å knulles i toer’n😅

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg prøvde det én gang – kun for å prøve det.

Anonymkode: be8bf...4c4

Dette er veldig vanlig (basert på empiri). Veldig mange har en liten tanke eller fantasi, og ønsker å prøve. Av de som tar steget, er det noen som liker det og fortsetter, og mange krysser det av på lista og går videre. En del menn kan nok fort bli litt ivrige og «glemme oppvarmingen». Da kan det bli en traurig opplevelse😅

Skrevet
Swingermann skrev (8 timer siden):

Sant, men jeg går ut fra at det er snakk om analt samleie he

Enig. Jeg mente å si at dette kommer i tillegg.

Skrevet (endret)

Her sitter man altså foran en datamaskin som er kraftigere enn den som fraktet mennesker til månen, og med tilgang til all verdens informasjon - men i stedet for å bare Google den informasjonen man søker så velger man å opprette en forumtråd der man ber andre om å søke på Google i stedet.

Og så setter man seg og venter på svar.

Herlighet... 

Endret av Brukernavn84
  • Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Brukernavn84 skrev (54 minutter siden):

Her sitter man altså foran en datamaskin som er kraftigere enn den som fraktet mennesker til månen, og med tilgang til all verdens informasjon - men i stedet for å bare Google den informasjonen man søker så velger man å opprette en forumtråd der man ber andre om å søke på Google i stedet.

Og så setter man seg og venter på svar.

Herlighet... 

Screenshot_20251030-081808.png

Anonymkode: bc424...ecb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er iallefall mindre vanlig enn man får inntrykk av her på kg

Anonymkode: 58b2d...b21

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Å? Min statistikk over inntrykk på KG, stemmer overens med inntrykket ellers. 

Endret av B.Wooster
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mitt inntrykk av her på KG er at kvinner har analsex mot sin vilje - alltid!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her er det jo stadig damer som påstår at de elsker analsex. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men ts presiserte ikke kjønn, det finnes da vitterlig heterofile par der mannen er den som mottar.

Anonymkode: 01668...204

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en stor og åpenhjertig krets kvinner rundt meg, men det å være seksuelt bevisst og åpen medfører også å si nei til det man ikke ønsker og ikke nyter. Så i min omgangskrets er det poly- folk av ulike slag, swingers, med mer, men av 12 jenter var det kun fire som overhodet hadde ønsket å prøve, ingen som likte det, men to som kunne gjøre det som en variasjon innimellom. Da var det i hovedsak for mannen, og det ville ikke være noe savn å aldri gjøre det igjen, om mannen ikke ønsket det mer. 

Jeg hadde trodd det var flere som praktiserte det, siden veldig frisinnet krets, og jeg må si jeg har fått inntrykk av at mange kvinner liker det bedre enn meg. 

Jeg er en av dem som plutselig kan finne på at jeg ønsker det som en variasjon. Jeg får ikke vondt, men ærlig talt synes jeg det er labert i forhold til vaginal sex. Eneste som er litt tennende ved det for min del er hvor varsomt mannen må gå frem, og at han gjør det for at jeg ikke skal oppleve det minste ubehag. Utover det er det liksom unødvendig styrete erstatning for noe som er bedre. 

Tror yngre kvinner prøver i større grad, men om det er fordi de tror dette må gjøres eller om de faktisk ønsker det kan ikke jeg svare på. 

Anal kos utenfor var mer vanlig. Ved massasje og oral. 

Anonymkode: 02045...3fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri lest noe tall på det. Men skal jeg gå kun etter min erfaring gjennom 25år langt sexliv, så vil jeg anta rundt 1/3

Anonymkode: ee93f...6bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har det av fri vilje, over 40år ;)

Anonymkode: 991e0...890

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...