AnonymBruker Skrevet 17. november #21 Skrevet 17. november Soft mann skrev (Akkurat nå): Er vel et vanlig senario med såkalte fagfolk/handverkere. Ting blir latterlig dyrt og nesten latterlig dårlig. Selvsagt finnes det noen bra, men de er de svært lang ventetid på Tror kanskje det er sånn at mange overbooker seg, og prioriterer dem som har en såkalt prosjektleder, en som vet hvordan man skal få dem til å gjøre en skikkelig jobb, rett og slett...Og da lider vi vanlige. Som bare står der og venter på at de skal sende en lærling i sitt sted...Noe de nekter for i ettertid selvsagt, hvis noe er galt. Da bare skylder de på "normale avvike", "sånt må man regne med". Og timeprisen går... Anonymkode: a48d7...867 1 3
Snok1 Skrevet 17. november #22 Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 15.41): Lite konstruktivt, men jeg har begynt å hate håndverkere. Blir kvalm når jeg må forholde meg til dem, når jeg ser firmabilene rundt i byen, reklame på fb, får mail/meldinger/beskjeder osv osv. Dere må leie inn skikkelige profesjonelle håndverkere, ikke halvkriminelle sjarlataner.
AnonymBruker Skrevet 17. november #23 Skrevet 17. november Hater håndverkere selv. Gjort det lenge, men holder på og klikke. Jeg pusser ikke opp nå, men naboen jeg deler inngang med gjør det. De må ha utgangsdøra åpen hele dagen fordi de hele tiden må ut og røyke visstnok. Ikke rart det tar tid, men det blir jo iskaldt . Så ja, fyrer for kråkene her og. Hiver søppel overalt og er uhøflige. Det er kjipt med bråket og. Prøver og være mest mulig vekk. I dag spurte jeg han ene hvor lenge han skulle holde på . « til langt ut på nyåret « ( naboen varsler oppussing ut oktober ) jeg spurte igjen , om hvor lenge de hadde planlagt og holde på med borringen utover kvelden i dag. « det har ikke du noe med «. Så nå sitter jeg på cafe på nærsenteret og krysser fingrene for at de er ferdige om et par timer. det er nok flere enn en som lukter vondt. Når du står i kø bak en håndtverker på butikken feks så kjenner du det. jeg kjenner jo håndtverkere privat som både er høflige , dusjer og ryddige, og har lurt på hvordan de er på jobb 😅 Anonymkode: da599...82e 2
AnonymBruker Skrevet 17. november #24 Skrevet 17. november Snok1 skrev (32 minutter siden): Dere må leie inn skikkelige profesjonelle håndverkere, ikke halvkriminelle sjarlataner. Lukter en smårasistisk tone fra dette innlegget, men kan meddele at samtlige av våre håndtverkere er hvite, norske og tar MVA. Anonymkode: 71ec0...b74
AnonymBruker Skrevet 17. november #25 Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hater håndverkere selv. Gjort det lenge, men holder på og klikke. Jeg pusser ikke opp nå, men naboen jeg deler inngang med gjør det. De må ha utgangsdøra åpen hele dagen fordi de hele tiden må ut og røyke visstnok. Ikke rart det tar tid, men det blir jo iskaldt . Så ja, fyrer for kråkene her og. Hiver søppel overalt og er uhøflige. Det er kjipt med bråket og. Prøver og være mest mulig vekk. I dag spurte jeg han ene hvor lenge han skulle holde på . « til langt ut på nyåret « ( naboen varsler oppussing ut oktober ) jeg spurte igjen , om hvor lenge de hadde planlagt og holde på med borringen utover kvelden i dag. « det har ikke du noe med «. Så nå sitter jeg på cafe på nærsenteret og krysser fingrene for at de er ferdige om et par timer. det er nok flere enn en som lukter vondt. Når du står i kø bak en håndtverker på butikken feks så kjenner du det. jeg kjenner jo håndtverkere privat som både er høflige , dusjer og ryddige, og har lurt på hvordan de er på jobb 😅 Anonymkode: da599...82e uff. skikkelig ufint av naboen din! Jeg er så ydyk og flau over hvor lenge våre holder på, kunne ikke fallt meg inn å være ufin med de jeg deler gate med oppi alt... Anonymkode: 71ec0...b74
AnonymBruker Skrevet 17. november #26 Skrevet 17. november Vi er fornøyd med våre, som vi nå kjenner godt og blitt gode venner med. Det er så lang tid dette har tatt, rett og slett. Var misfornøyd med de forrige, dyre og arrogante folk. Men selv om håndverkerne våre er flinke så er oppussing veldig slitsomt rett og slett Anonymkode: 62498...0bf
Snok1 Skrevet 17. november #27 Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lukter en smårasistisk tone fra dette innlegget, men kan meddele at samtlige av våre håndtverkere er hvite, norske og tar MVA. Anonymkode: 71ec0...b74 Det er ingenting rasistisk med innlegget mitt. Svaret ditt bekrefter at halvkriminelle sjarlataner kommer i alle farger og nasjonaliteter. Det er også grunn til å tro at dere som byggherrer mangler grunnleggende kunnskaper om kontrakter for byggenæringen. En solid kontralt mot en profesjonell motpart er den beste forsikringen man får mot deres problemer som nok kan klassifiseres som delvis selvforskyldte. En god kontrakt har spesifikke klausuler om endringer, fravik og dagbøter ved forsinkelser, opprydding og renhold. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november #28 Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 8.53): Denne her ☝️ var skikkelig rar. Du vet at dovann (små dråper) kommer ut i hele rommet og lander på tannbørsten når du ikke tar ned lokket? Og så ser det mere pent ut å ta alt ned. Jeg regner da ikke med at menn tisser på dokanten. Jeg gjorde ihvertfall ikke det FØR jeg leste det du skrev. Anonymkode: 4ab2d...262 Menn pisser med uhell på dokanten rett som det er. Ved å pisse med doring oppe så kommer uhellet hvertfall ikke på der man sitter. Det er godt ment Anonymkode: 2983e...f14
AnonymBruker Skrevet 18. november #29 Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tror kanskje det er sånn at mange overbooker seg, og prioriterer dem som har en såkalt prosjektleder, en som vet hvordan man skal få dem til å gjøre en skikkelig jobb, rett og slett...Og da lider vi vanlige. Som bare står der og venter på at de skal sende en lærling i sitt sted...Noe de nekter for i ettertid selvsagt, hvis noe er galt. Da bare skylder de på "normale avvike", "sånt må man regne med". Og timeprisen går... Anonymkode: a48d7...867 Oh hvordan får man tak i en sånn prosjektleder? Anonymkode: 4ab2d...262
AnonymBruker Skrevet 18. november #30 Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (17 timer siden): Menn pisser med uhell på dokanten rett som det er. Ved å pisse med doring oppe så kommer uhellet hvertfall ikke på der man sitter. Det er godt ment Anonymkode: 2983e...f14 Men herregud, sitt dere ned. Toalettet er ment å sitte på. Urin skal ned i toalettet. Det er frekt og ekkelt å tisse på kanten eller andre plasser. Dere har jo en bak å sitte på dere også. Anonymkode: 4ab2d...262 1 2
Muskath Skrevet 18. november #31 Skrevet 18. november (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Oh hvordan får man tak i en sånn prosjektleder? Anonymkode: 4ab2d...262 Du kontakter et byggmesterfirma. Så ordner byggmesteren det meste og koordinerer. Endret 18. november av Muskath 1
AnonymBruker Skrevet 18. november #32 Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (På 17.11.2025 den 16.59): Menn pisser med uhell på dokanten rett som det er. Ved å pisse med doring oppe så kommer uhellet hvertfall ikke på der man sitter. Det er godt ment Anonymkode: 2983e...f14 Hygieniske menn sitter ofte på do og pisser. Bare sånn så du vet at det ikke er slik at man MÅ stå og pisse. Det positive - mindre urindråper på gulvet 😂 Anonymkode: 312ec...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 18. november #33 Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hygieniske menn sitter ofte på do og pisser. Bare sånn så du vet at det ikke er slik at man MÅ stå og pisse. Det positive - mindre urindråper på gulvet 😂 Anonymkode: 312ec...0e5 Og det er anbefalt av leger pga prostata. Jeg ønsker meg en mann som sitter og tisser. Har hatt det to ganger før. Så jeg vet det er mulig. Så ekkelt med disse mennene som står og skvetter. Anonymkode: 4ab2d...262
AnonymBruker Skrevet 18. november #34 Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (På 17.11.2025 den 16.43): uff. skikkelig ufint av naboen din! Jeg er så ydyk og flau over hvor lenge våre holder på, kunne ikke fallt meg inn å være ufin med de jeg deler gate med oppi alt... Anonymkode: 71ec0...b74 Naboen er ikke ufin egentlig, fikk sikkert beskjed om oktober. Hva skrev du i nabovarselet ditt? Man burde kanskje legge på et år 😅 Anonymkode: da599...82e
AnonymBruker Skrevet 24. november #35 Skrevet 24. november Hver glad du har råd til å sette bort dette du.. Anonymkode: f1f4d...f0c
AnonymBruker Skrevet 24. november #36 Skrevet 24. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hver glad du har råd til å sette bort dette du.. Anonymkode: f1f4d...f0c Tror det er mange som har, for disse tullingene er overalt. Anonymkode: da599...82e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå