AnonymBruker Skrevet 14. november #1 Skrevet 14. november Jeg er så fantasiløs. Er det noen som har gode råd? Vi har fått beskjed om å unngå spiselige ting grunnet veldig mange forskjellige dietthensyn. Anonymkode: 9641a...00c
visp Skrevet 14. november #2 Skrevet 14. november Jeg bruker ofte å ha med en sånn liten lommelykt om jeg går tur eller kommer sent hjem og må gå en strekning der det ikke er lys. Mye mer hendig enn å gå med mobilen i hånda (særlig i kuldegrader). Koster rundt den prisklassen der. Eller bare en pakke servietter og et kubbelys. Nøytrale som ikke har noe med jula å gjøre:) 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. november #4 Skrevet 14. november Om gavene ikke skal ligge under juletreet på jobben i x antall dager, så ville jeg kjøpt en potteplante. Bildet er fra Plantasjen. Anonymkode: ba7aa...afb
AnonymBruker Skrevet 14. november #5 Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om gavene ikke skal ligge under juletreet på jobben i x antall dager, så ville jeg kjøpt en potteplante. Bildet er fra Plantasjen. Anonymkode: ba7aa...afb Potteplanter er jo en fryktelig gave. Aner ikke hvor mange gave-potteplanter jeg ikke har likt typen på, stående steder jeg egentlig ikke vil ha planter, i varierende grad av nitrist til de dør av den irregulære vanninga mi. Anonymkode: 47ce2...ec1 8
AnonymBruker Skrevet 15. november #6 Skrevet 15. november Hvis du skal kjøpe det samme til flere blir det jo vanskelig folk er jo så forskjellige å det er så mange som har allergier Som kremer, blomster, mat, parfyme Hva med refleks, lue, ull sokker, teppe, sitte underlag Xxl og bokhandel har en del smått som ikke koster så mye Anonymkode: ce2fa...71d 1
Seff Skrevet 15. november #7 Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Potteplanter er jo en fryktelig gave. Aner ikke hvor mange gave-potteplanter jeg ikke har likt typen på, stående steder jeg egentlig ikke vil ha planter, i varierende grad av nitrist til de dør av den irregulære vanninga mi. Anonymkode: 47ce2...ec1 For deg, ja. Mens andre kanskje ikke tåler håndkrem pga. allergi/sensibel hud, ikke spiser sjokolade osv. Man må jo gå ut fra at TS kjenner litt til eller i hvert fall gjør litt research om kollegaen før hun kjøper gaven. 1
Zidji Skrevet 15. november #8 Skrevet 15. november (endret) Gå for håndsåpe i en ikke så alt for sterk duft, finn på apoteket for eksempel eller helsekostbutikk . Alle bruker det Endret 15. november av Zidji 1
AnonymBruker Skrevet 15. november #9 Skrevet 15. november Jeg hadde kjøpt en koselig julepynt av noe slag. Det får man bruk for år etter år og kan gi gode minner om vedkommende liker jobben Anonymkode: 42cbf...539 2
AnonymBruker Skrevet 16. november #13 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): En god såpe😌 Anonymkode: 6fe05...7ec gud nei det er lett og bli fornærmet av det Anonymkode: ce2fa...71d
Hareena Skrevet 16. november #14 Skrevet 16. november (endret) Såpe? Nei, herregud, heller denne: https://www.vinmonopolet.no/Land/Norge/Agder/Harahorn-Pink-Gin/p/12369003 Endret 16. november av Hareena
AnonymBruker Skrevet 16. november #15 Skrevet 16. november Ville kjøpt en finere refleks, noe som dette https://seeme.no/product/oblong-sort-hengerefleks/ Finnes hos bokhandlere etc. Anonymkode: 6dc0c...813 1
AnonymBruker Skrevet 16. november #16 Skrevet 16. november Hareena skrev (3 timer siden): Såpe? Nei, herregud. https://www.vinmonopolet.no/Land/Norge/Agder/Harahorn-Pink-Gin/p/12369003 hva har det med såpe å gjøre? Anonymkode: ce2fa...71d
Hareena Skrevet 16. november #17 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hva har det med såpe å gjøre? Anonymkode: ce2fa...71d Flere foreslår å kjøpe såpe, jeg foreslår 5cl pink gin.
AnonymBruker Skrevet 16. november #19 Skrevet 16. november Tusen takk for kjempefine forslag! ❤️ Anonymkode: 9641a...00c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå