AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Hei! Jeg hadde mensen for ca en uke siden. En helt normal menstruasjon for min del med klumper og hele pakka. Eneste som var forskjellig var kun at den kom litt før tiden og varte en dag lenger. Jeg har hatt opphold på noen dager fra mensen men nå har jeg hatt brunlig utflod i tre dager på rad. Kan jeg være gravid? Har også blitt forskjølet og har hatt mye stikk i eggstokker, ingen matlyst fordi jeg er kvalm så har nesten ikke spist de siste dagene…. Har ikke tatt test enda fordi jeg ville se her om det enda er håp😅 Takk for svar Anonymkode: 68632...26f
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Forstår ikke helt hvorfor du tenker du kan være gravid? om du tenker på festeblødning pleier det å være mindre og vare kortere enn en menstruasjon. Men det er jo ingenting i veien for å ta en test Anonymkode: 3df7b...4b0 1
mommyaka Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Om det er mensen... Nei. Vet du når du hadde eggløsning?
Anononyma Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden (endret) Hvorfor tror du at du er gravid når du har hatt blødning, og tilogmed lengre blødning enn vanlig? Hvis du tenker på festeblødning er det noe helt annet. Jeg har hatt det med begge mine barn og det var en mikroskopisk dråpe rosa på toalettpapiret etter toalettbesøk ca 5 dager etter eggløsning. Endret 3 timer siden av Anononyma
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Kanskje mer sannsynlig at du var gravid, men hadde en spontanabort da du trodde at du hadde mensen. Brunlig utflod kan være tegn på at hormonene er litt ute på tur pga en mulig spontanabort. Anonymkode: 66d60...ae1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå