AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er mest det at de viser seg å ha en del issues, gjerne type bipolar eller borderline. Har også en håndfull "hva skjedde nå?"-opplevelser med vanvittig pene damer, for å si finne ut at de var sprø som kjeks relativt fort. Senest i går fikk jeg en haug med meldinger fra en sånn, etter et halvt års stillhet. Det startet med "hvordan går det?" påfulgt av klaging over egen livssituasjon, til masse komplimenter, til skryt over (jeg tror oppdiktede) bragder, til nedlatende kommentarer om meg og mitt utseende. Dette nesten uten at jeg skrev noe til henne i det hele tatt. Svarte ikke på den siste remsen med meldinger, så antar det er stille nå, i en sånn seks måneders tid. Men hun er utrolig pen da. Anonymkode: 6f645...05e Fantastisk siste kommentar 😂 Å være pen er ikke alt... Anonymkode: 5bd46...c22
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #22 Skrevet 1 time siden Det høres helt fantastisk ut! Flere kvinner burde lære av dette!! 💖 Hvis alle kvinner gjorde dette på første date ville verden blitt et bedre sted 🥰 Anonymkode: 2cb42...4cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå