AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Møtt ei flott dame i jobbsammenheng forleden og tok sjansen på å be henne på date7middag ute. Alt gikk fint, hun er flott, egentlig langt over hva jeg normalt ville gått etter, men tok en sjanse da jeg følte vi hadde god kjemi. Ute på middag i går, jeg kjører så ikke drikking. Når vi etter oss i bile for å kjøre fra stedet, så begynner hun å dra ned smekken og bøyer seg ned og starter etterhvert å suge meg... Det eneste hun sier nå er om jeg kan holde opp håret hennes så jeg tvinner det rundt hånden. Hun kan sine saker og da jeg skjønner at jeg ikke klarer å holde meg stort lenger sier jeg i fra at jeg kommer til å komme snart. Hun bare sier at "der er jo meningen det" og fortsetter å suge. Det varer ikke lenge før jeg kommer kraftig og hun bare fortsetter som om ingen ting, slikker rent etterpå og sier bare at nå kan jeg kjøre henne hjem.. Dama er jo sykt flott, tjener tre ganger hva jeg gjør og nå fikk jeg mld om vi skulle møtes igjen i morgen. Tuller hun med meg eller kan slike "high end" damer like å være med en "kjedelig vanlig" fyr...? Anonymkode: 94f1a...cd3
remix2020 Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Møtt ei flott dame i jobbsammenheng forleden og tok sjansen på å be henne på date7middag ute. Alt gikk fint, hun er flott, egentlig langt over hva jeg normalt ville gått etter, men tok en sjanse da jeg følte vi hadde god kjemi. Ute på middag i går, jeg kjører så ikke drikking. Når vi etter oss i bile for å kjøre fra stedet, så begynner hun å dra ned smekken og bøyer seg ned og starter etterhvert å suge meg... Det eneste hun sier nå er om jeg kan holde opp håret hennes så jeg tvinner det rundt hånden. Hun kan sine saker og da jeg skjønner at jeg ikke klarer å holde meg stort lenger sier jeg i fra at jeg kommer til å komme snart. Hun bare sier at "der er jo meningen det" og fortsetter å suge. Det varer ikke lenge før jeg kommer kraftig og hun bare fortsetter som om ingen ting, slikker rent etterpå og sier bare at nå kan jeg kjøre henne hjem.. Dama er jo sykt flott, tjener tre ganger hva jeg gjør og nå fikk jeg mld om vi skulle møtes igjen i morgen. Tuller hun med meg eller kan slike "high end" damer like å være med en "kjedelig vanlig" fyr...? Anonymkode: 94f1a...cd3 Her er det bare å smi mens jernet er varmt! Er det full klaff og det blir forhold ut av det, er det jo fantastisk. Blir det kun sex, er vel det heller ikke negativt. Viser det seg å kun være en fling som går over, så har dere begge hatt det hyggelig. 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Viktig å ikke overtenke nå. Det er egentlig eneste måten dette kan gå i dass, hvis du begynner å overtenke eller spille et spill. Anonymkode: 4b005...482
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Møtt ei flott dame i jobbsammenheng forleden og tok sjansen på å be henne på date7middag ute. Alt gikk fint, hun er flott, egentlig langt over hva jeg normalt ville gått etter, men tok en sjanse da jeg følte vi hadde god kjemi. Ute på middag i går, jeg kjører så ikke drikking. Når vi etter oss i bile for å kjøre fra stedet, så begynner hun å dra ned smekken og bøyer seg ned og starter etterhvert å suge meg... Det eneste hun sier nå er om jeg kan holde opp håret hennes så jeg tvinner det rundt hånden. Hun kan sine saker og da jeg skjønner at jeg ikke klarer å holde meg stort lenger sier jeg i fra at jeg kommer til å komme snart. Hun bare sier at "der er jo meningen det" og fortsetter å suge. Det varer ikke lenge før jeg kommer kraftig og hun bare fortsetter som om ingen ting, slikker rent etterpå og sier bare at nå kan jeg kjøre henne hjem.. Dama er jo sykt flott, tjener tre ganger hva jeg gjør og nå fikk jeg mld om vi skulle møtes igjen i morgen. Tuller hun med meg eller kan slike "high end" damer like å være med en "kjedelig vanlig" fyr...? Anonymkode: 94f1a...cd3 Høres litt rart ut …. Anonymkode: fde8e...a5a 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Den eneste måten dette kan gå i dass er dersom mora di roper på deg for middag og du må slette browserhistorikken på pc'en hennes og droppe dagdrømminga. Anonymkode: da35e...d18 2 1 4
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Så flott at hun betalte for seg. Anonymkode: b8d91...994
monican94 Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Møtt ei flott dame i jobbsammenheng forleden og tok sjansen på å be henne på date7middag ute. Alt gikk fint, hun er flott, egentlig langt over hva jeg normalt ville gått etter, men tok en sjanse da jeg følte vi hadde god kjemi. Ute på middag i går, jeg kjører så ikke drikking. Når vi etter oss i bile for å kjøre fra stedet, så begynner hun å dra ned smekken og bøyer seg ned og starter etterhvert å suge meg... Det eneste hun sier nå er om jeg kan holde opp håret hennes så jeg tvinner det rundt hånden. Hun kan sine saker og da jeg skjønner at jeg ikke klarer å holde meg stort lenger sier jeg i fra at jeg kommer til å komme snart. Hun bare sier at "der er jo meningen det" og fortsetter å suge. Det varer ikke lenge før jeg kommer kraftig og hun bare fortsetter som om ingen ting, slikker rent etterpå og sier bare at nå kan jeg kjøre henne hjem.. Dama er jo sykt flott, tjener tre ganger hva jeg gjør og nå fikk jeg mld om vi skulle møtes igjen i morgen. Tuller hun med meg eller kan slike "high end" damer like å være med en "kjedelig vanlig" fyr...? Anonymkode: 94f1a...cd3 dream on 🙈
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Møtt ei flott dame i jobbsammenheng forleden og tok sjansen på å be henne på date7middag ute. Alt gikk fint, hun er flott, egentlig langt over hva jeg normalt ville gått etter, men tok en sjanse da jeg følte vi hadde god kjemi. Ute på middag i går, jeg kjører så ikke drikking. Når vi etter oss i bile for å kjøre fra stedet, så begynner hun å dra ned smekken og bøyer seg ned og starter etterhvert å suge meg... Det eneste hun sier nå er om jeg kan holde opp håret hennes så jeg tvinner det rundt hånden. Hun kan sine saker og da jeg skjønner at jeg ikke klarer å holde meg stort lenger sier jeg i fra at jeg kommer til å komme snart. Hun bare sier at "der er jo meningen det" og fortsetter å suge. Det varer ikke lenge før jeg kommer kraftig og hun bare fortsetter som om ingen ting, slikker rent etterpå og sier bare at nå kan jeg kjøre henne hjem.. Dama er jo sykt flott, tjener tre ganger hva jeg gjør og nå fikk jeg mld om vi skulle møtes igjen i morgen. Tuller hun med meg eller kan slike "high end" damer like å være med en "kjedelig vanlig" fyr...? Anonymkode: 94f1a...cd3 Hvorfor blir alltid poengtert at "slikker meg ren" i slike rare innlegg, som om du egentlig bare beskriver en seksuell fantasi? Anonymkode: cee4d...5a0 3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Ser for meg en blond dame, krøller ok kropp og crazy eyes... Nå er en kvinne gjør det så lett så pleier det som regel å være noe alvorlig galt med damen. Anonymkode: 93e29...1ef 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Møtt ei flott dame i jobbsammenheng forleden og tok sjansen på å be henne på date7middag ute. Alt gikk fint, hun er flott, egentlig langt over hva jeg normalt ville gått etter, men tok en sjanse da jeg følte vi hadde god kjemi. Ute på middag i går, jeg kjører så ikke drikking. Når vi etter oss i bile for å kjøre fra stedet, så begynner hun å dra ned smekken og bøyer seg ned og starter etterhvert å suge meg... Det eneste hun sier nå er om jeg kan holde opp håret hennes så jeg tvinner det rundt hånden. Hun kan sine saker og da jeg skjønner at jeg ikke klarer å holde meg stort lenger sier jeg i fra at jeg kommer til å komme snart. Hun bare sier at "der er jo meningen det" og fortsetter å suge. Det varer ikke lenge før jeg kommer kraftig og hun bare fortsetter som om ingen ting, slikker rent etterpå og sier bare at nå kan jeg kjøre henne hjem.. Dama er jo sykt flott, tjener tre ganger hva jeg gjør og nå fikk jeg mld om vi skulle møtes igjen i morgen. Tuller hun med meg eller kan slike "high end" damer like å være med en "kjedelig vanlig" fyr...? Anonymkode: 94f1a...cd3 Bare måten du skriver på vitner om runke tråd " slikker rent etterpå"🤢🤢🤢🤢 Anonymkode: bd5c9...81b
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor blir alltid poengtert at "slikker meg ren" i slike rare innlegg, som om du egentlig bare beskriver en seksuell fantasi? Anonymkode: cee4d...5a0 Fordi det er oppdiktet. Dette er mest sannsynlig skrevet av en mann med fantasier. Anonymkode: 4d951...25f 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden Hun høres ikke ut som forholdsmateriale for å si det mildt. Anonymkode: c9894...df4 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden Haha herregud, hvorfor fortsetter dere å svare på åpenbare runketråder gang på gang på gang? La den dø ut Anonymkode: 3b247...cd9 1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Den eneste måten dette kan gå i dass er dersom mora di roper på deg for middag og du må slette browserhistorikken på pc'en hennes og droppe dagdrømminga. Anonymkode: da35e...d18 Kongekommentar Anonymkode: 7fb71...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Runketråd eller ei. Dette er noe vi mange menn hadde satt pris på og jeg kan si det uten tvil at noen har opplevd slikt men om det er vanlig, tviler jeg sterkt på. Når det er sagt, da ser jeg hvordan kvinner reagerer negativt på slike historier og lurer hvorfor de egentlig slut shamer hverandre? Anonymkode: 9b6d4...b97 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #16 Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Møtt ei flott dame i jobbsammenheng forleden og tok sjansen på å be henne på date7middag ute. Alt gikk fint, hun er flott, egentlig langt over hva jeg normalt ville gått etter, men tok en sjanse da jeg følte vi hadde god kjemi. Ute på middag i går, jeg kjører så ikke drikking. Når vi etter oss i bile for å kjøre fra stedet, så begynner hun å dra ned smekken og bøyer seg ned og starter etterhvert å suge meg... Det eneste hun sier nå er om jeg kan holde opp håret hennes så jeg tvinner det rundt hånden. Hun kan sine saker og da jeg skjønner at jeg ikke klarer å holde meg stort lenger sier jeg i fra at jeg kommer til å komme snart. Hun bare sier at "der er jo meningen det" og fortsetter å suge. Det varer ikke lenge før jeg kommer kraftig og hun bare fortsetter som om ingen ting, slikker rent etterpå og sier bare at nå kan jeg kjøre henne hjem.. Dama er jo sykt flott, tjener tre ganger hva jeg gjør og nå fikk jeg mld om vi skulle møtes igjen i morgen. Tuller hun med meg eller kan slike "high end" damer like å være med en "kjedelig vanlig" fyr...? Anonymkode: 94f1a...cd3 Jeg har flere lignende erfaringer (3) med 10er damer. I samtlige tilfeller visste det seg etter hvert at de hadde issues. Hun her er trolig av samme sorten: hot dame som kan holde fasaden i en måned eller to, til det etter hvert går opp for deg at det var for godt til å være sant. Anonymkode: fb618...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå