AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:56 #1 Skrevet onsdag kl. 16:56 Har ikke sett henne annet enn på et ansiktsbilde…Syntes ikke hun var veldig mye penere enn meg ,men jeg klarer ikke å få ut av hodet at hun var mye finere enn meg i kroppen hvertfall. Ser alltid for meg at hun var mye mer attraktiv naken foreksempel. På sommeren ser jeg for meg at han tok masse bilder av henne i bikini (og sydenturer) og at hun ser ut som en ‘’sexbombe’’ sammenlignet med meg (😂) og det plager meg at han sikkert har masse fine bilder av henne. Har fått et inntrykk av at hun likte å bli tatt bilder av ,og jeg selv har angst for å bli tatt bilder av (med alle klærne på eller lite) fordi jeg da tror han sammenligner. Hatt dette problemet tidligere i et annet forhold også. Har aldri likt kroppen min eller ansiktet mitt så vet det handler mye om selvbilde og selvtillit. Jeg er 30 år og føler jeg begynner å bli altfor ‘’voksen’’ til dette. Noen andre som sliter med dette? Gjerne legg til alder. Kjenner at dette tar mye tid og tankekjør og ødelegger sexliv too🙉🙈 Anonymkode: 51120...815
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:14 #2 Skrevet onsdag kl. 17:14 Se på venninnene dine sine profilbilder. De aller fleste har bilder de ser mer fordelaktige ut enn i virkeligheten. Dessuten så har utseendet veldig lite å si når det kommer til valg av livspartner, at man er kompatible er det viktigste. Du har sikkert selv en kjekk eks/eksdate du ikke akkurat fortsatt ønsker du var med? Anonymkode: 3ad55...b88
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:18 #3 Skrevet onsdag kl. 17:18 Nei ofrer ikke eksene hans en eneste tanke. Hvorfor skal jeg det? Det ble jo slutt mellom dem. Jeg har aldri ofret en tanke. Anonymkode: bd94f...0ae 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:19 #4 Skrevet onsdag kl. 17:19 Nei, jeg tenker ikke på hans eks. Jeg har dessverre mye alvorligere ting å bekymre meg for enn om hans eks så bra ut i badedrakt. Anonymkode: 0aa21...230 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:21 #5 Skrevet onsdag kl. 17:21 Nei jeg tenker aldri på eksene til kjæresten min. Han ene møter jeg ca en gang i uken. Veldig hyggelig kar😊 Anonymkode: b09b4...317
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:23 #6 Skrevet onsdag kl. 17:23 Nei. Gjorde det med eksen da, men det var fordi han holdt kontakt med de bak min rygg. Anonymkode: afec6...154
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:33 #7 Skrevet onsdag kl. 17:33 Nei, har aldri brydd meg om min manns ekser, eller tidligere menn i mitt liv sine ekser. Hadde ikke orket å leve med sånne tanker som du har. Du må jobbe med deg selv, og ikke tenke så dårlig om utseendet ditt. Han har valgt å bli sammen med deg. Anonymkode: 39a66...f7b 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:22 #8 Skrevet onsdag kl. 20:22 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ikke sett henne annet enn på et ansiktsbilde…Syntes ikke hun var veldig mye penere enn meg ,men jeg klarer ikke å få ut av hodet at hun var mye finere enn meg i kroppen hvertfall. Ser alltid for meg at hun var mye mer attraktiv naken foreksempel. På sommeren ser jeg for meg at han tok masse bilder av henne i bikini (og sydenturer) og at hun ser ut som en ‘’sexbombe’’ sammenlignet med meg (😂) og det plager meg at han sikkert har masse fine bilder av henne. Har fått et inntrykk av at hun likte å bli tatt bilder av ,og jeg selv har angst for å bli tatt bilder av (med alle klærne på eller lite) fordi jeg da tror han sammenligner. Hatt dette problemet tidligere i et annet forhold også. Har aldri likt kroppen min eller ansiktet mitt så vet det handler mye om selvbilde og selvtillit. Jeg er 30 år og føler jeg begynner å bli altfor ‘’voksen’’ til dette. Noen andre som sliter med dette? Gjerne legg til alder. Kjenner at dette tar mye tid og tankekjør og ødelegger sexliv too🙉🙈 Anonymkode: 51120...815 Ja jeg tenker mye på henne. Men det er mange årsaker til det. De har barn. Vi har møttes ofte. De var sammen i nesten 20 år og vi har kjent hverandre lenger enn de var kjærester, så jeg møtte de da de var sammen før barn også. Men det er ikke slik at jeg er misunnelig eller tror hun er penere eller bedre enn meg. Jeg tenker mest på hvor forferdelig de hadde det sammen og hvor dårlige de var med og for hverandre. Lurer mest på hvordan hun hadde det og hva det forholdet gjorde med henne. Anonymkode: 58e2e...3ad 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:30 #9 Skrevet onsdag kl. 20:30 Nyt livet og kos deg med han. Fortid er fortid . Ikke la slike ting ødelegge tiden dere er i. Anonymkode: f9849...92b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:29 #10 Skrevet onsdag kl. 22:29 Det er vel en grunn for at det er slutt mellom de og han er sammen med deg? Du romantiserer hun veldig, utseende er ikke alt. Kan hende hun har mange dårlige kvaliteter som han ikke ønsker å leve med. Da går utseende ofte litt av av vindu. Kan forstå at du sammenligner, men det er deg han vil være med. Ikke hun. Anonymkode: 9d56f...192
AnonymBruker Skrevet i går, 00:21 #11 Skrevet i går, 00:21 Ja jeg tenkte på både eksene hans og liggene hans konstant i løpet av de første to årene av forholdet før de tankene endelig begynte å forsvinne. Han hadde mye fortid mens jeg hadde ingen tidligere forhold og bare ett ONS så jeg tror det hadde en del å gjøre med det Anonymkode: c4ccf...281
Mardina Skrevet i går, 00:52 #12 Skrevet i går, 00:52 Nei,jeg tenker ikke på eksene hans. Det er fortid og jeg har ingen interesse av vite hvem han har vært sammen med før.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har ikke sett henne annet enn på et ansiktsbilde…Syntes ikke hun var veldig mye penere enn meg ,men jeg klarer ikke å få ut av hodet at hun var mye finere enn meg i kroppen hvertfall. Ser alltid for meg at hun var mye mer attraktiv naken foreksempel. På sommeren ser jeg for meg at han tok masse bilder av henne i bikini (og sydenturer) og at hun ser ut som en ‘’sexbombe’’ sammenlignet med meg (😂) og det plager meg at han sikkert har masse fine bilder av henne. Har fått et inntrykk av at hun likte å bli tatt bilder av ,og jeg selv har angst for å bli tatt bilder av (med alle klærne på eller lite) fordi jeg da tror han sammenligner. Hatt dette problemet tidligere i et annet forhold også. Har aldri likt kroppen min eller ansiktet mitt så vet det handler mye om selvbilde og selvtillit. Jeg er 30 år og føler jeg begynner å bli altfor ‘’voksen’’ til dette. Noen andre som sliter med dette? Gjerne legg til alder. Kjenner at dette tar mye tid og tankekjør og ødelegger sexliv too🙉🙈 Anonymkode: 51120...815 Du må sortere tankene. Skille mellom det som handler om dårlig selvtillit og det som handler om at han eventuelt sitter på store mengder av bilder av henne. Når det gjelder det siste, så er det en holdning og verdispørsmål å mene at man starter et forhold med blanke ark. Har ikke noe med selvtillit å gjøre. Handler om hva du mener er riktig når man starter en ny relasjon. Noen vil mene at man tar med seg hele sin historie med hud og hår inn i et nytt forhold. Mens andre av oss vil mene at vi kvitter oss med fysiske ting (som bilder), og nullstiller hodet før man går inn i noe nytt. Når det gjelder den manglende selvtillit du har til ditt eget utseende: dette må du jobbe mye med, for de fleste menn liker en dame som nyter sex. Anonymkode: 9d922...54f 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Skrevet 20 timer siden Fortid er fortid. Jeg tenker ikke på mine ekser. Han tenker ikke på sine. Vi har pratet om dem da. Vi ble sammen med dem mens vi var i andre stadier av livene våre. Vi vet at vi er helt rett for hverandre. Ingen av oss kjent på det vi føler for hverandre før. Men vi trengte fortiden for å forme oss til de menneskene vi er i dag. Jeg er overbevist om at vi ikke hadde holdt sammen om vi møttes for 15 år siden. Han ville kanskje kjempet, men jeg var et helt annet sted mentalt og jeg hadde mye jeg trengte å jobbe med meg selv med. Jeg tror det ville drept kjærligheten til slutt. Anonymkode: a99ae...f0b
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har ikke sett henne annet enn på et ansiktsbilde…Syntes ikke hun var veldig mye penere enn meg ,men jeg klarer ikke å få ut av hodet at hun var mye finere enn meg i kroppen hvertfall. Orker ikke å lese resten av innlegget, men.. Få deg andre verdier enn kropp og utseende, få deg selvtillit og selvfølelse. Anonymkode: 4edd7...73b
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Skrevet 19 timer siden Det har jeg aldri ofret en eneste tanke. Anonymkode: ffd0a...658
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #17 Skrevet 19 timer siden Nei, henne tenker jeg lite på. Jeg er penere enn henne, men hun er også pen, og veldig sjarmerende, men det betyr uansett ikke noe. Han er overhodet ikke interessert i henne lenger. K56 Anonymkode: 9d632...a85
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #18 Skrevet 19 timer siden Ja jeg tenker på henne. Hun er mor til hans barn og hun er noe pågående. Ringer for absolutt alt. Anonymkode: 2471c...258 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #19 Skrevet 18 timer siden Jeg tenkte mye på henne i starten av vårt forhold. Han var min første kjæreste, så derfor hadde jeg ikke noen egen erfaring med hvordan det føles å ha en eks. Og jeg husket dem som par, fra fester, og kunne så livlig se for meg dem klinende på disse festene. Jeg var ei stund så redd for at han ville angre i at han var sammen med meg, og ikke lenger henne. Vi var temmelig unge (tenåringer), og en gang traff vi henne på byen, de sa bare helt vanlig hei til hverandre, og da knakk jeg sammen etterpå, for tenk hvis han noen gang kom til å si hei til meg på den måten. For meg ga det seg med tiden, da vi hadde vært kjærester lenger enn de hadde vært kjærester var det helt over (dette med tida var viktig for meg, sikkert fordi jeg var så ung, og det var min første kjæreste). Jeg tenker at en viss usikkerhet er temmelig vanlig i starten, men du må bare holde fast i tanken på at han valgte deg. Og så vil usikkerheten gå over, så lenge du ikke holder fast i den. Anonymkode: 4fec5...64f 1 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #20 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har ikke sett henne annet enn på et ansiktsbilde…Syntes ikke hun var veldig mye penere enn meg ,men jeg klarer ikke å få ut av hodet at hun var mye finere enn meg i kroppen hvertfall. Ser alltid for meg at hun var mye mer attraktiv naken foreksempel. På sommeren ser jeg for meg at han tok masse bilder av henne i bikini (og sydenturer) og at hun ser ut som en ‘’sexbombe’’ sammenlignet med meg (😂) og det plager meg at han sikkert har masse fine bilder av henne. Har fått et inntrykk av at hun likte å bli tatt bilder av ,og jeg selv har angst for å bli tatt bilder av (med alle klærne på eller lite) fordi jeg da tror han sammenligner. Hatt dette problemet tidligere i et annet forhold også. Har aldri likt kroppen min eller ansiktet mitt så vet det handler mye om selvbilde og selvtillit. Jeg er 30 år og føler jeg begynner å bli altfor ‘’voksen’’ til dette. Noen andre som sliter med dette? Gjerne legg til alder. Kjenner at dette tar mye tid og tankekjør og ødelegger sexliv too🙉🙈 Anonymkode: 51120...815 Næh. Han bare rotet med noen få før meg og sex, fikk den ikke skikkelig opp, de var potetsekker og kjedelige og ingen sprut så når han først ble så hard med meg og sprutet ble det sex 20ganger for dagen neste dagene, han var helt i ekstase 😂 Han falt pladask for meg og det har han aldri gjort for noen andre. Han har angret på at han var bortpå de få andre i det hele tatt, fylla har skylla! For all del de er grei men nei absolutt ikke sjalu! Var veldig ubg når vi traff hverandre. Men ser jo det no om vi hadde vært 30år å hatt babes og deilige kropper, alt d utseende messige på stell og deilig sex så hadde det nok vært litt verre! Merker det vel mer no med at jeg er eldre og mange yngre pene/deilige damer mens jeg ikke er 20 lengre.. Men men sånn er livet. Du får tenke at han valgte deg for at han liker deg og ville ha deg. En grunn til at det er en ex! Litt verre m alle sosiale medier da men prøv! Anonymkode: 43f3b...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå