Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett henne annet enn på et ansiktsbilde…Syntes ikke hun var veldig mye penere enn meg ,men jeg klarer ikke å få ut av hodet at hun var mye finere enn meg i kroppen hvertfall.

Ser alltid for meg at hun var mye mer attraktiv naken foreksempel.

På sommeren ser jeg for meg at han tok masse bilder av henne i bikini (og sydenturer)  og at hun ser ut som en ‘’sexbombe’’ sammenlignet med meg (😂) og det plager meg at han sikkert har masse fine bilder av henne.
Har fått et inntrykk av at hun likte å bli tatt bilder av ,og jeg selv har angst for å bli tatt bilder av (med alle klærne på eller lite)  fordi jeg da tror han sammenligner. 

Hatt dette problemet tidligere i et annet forhold også. Har aldri likt kroppen min eller ansiktet mitt så vet det handler mye om selvbilde og selvtillit. 

Jeg er 30 år og føler jeg begynner å bli altfor ‘’voksen’’ til dette. 

Noen andre som sliter med dette? Gjerne legg til alder. 

Kjenner at dette tar mye tid og tankekjør og ødelegger sexliv too🙉🙈

Anonymkode: 51120...815

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Se på venninnene dine sine profilbilder. De aller fleste har bilder de ser mer fordelaktige ut enn i virkeligheten. Dessuten så har utseendet veldig lite å si når det kommer til valg av livspartner, at man er kompatible er det viktigste.

Du har sikkert selv en kjekk eks/eksdate du ikke akkurat fortsatt ønsker du var med?

Anonymkode: 3ad55...b88

AnonymBruker
Skrevet

Nei ofrer ikke eksene hans en eneste tanke. Hvorfor skal jeg det? Det ble jo slutt mellom dem. Jeg har aldri ofret en tanke. 

Anonymkode: bd94f...0ae

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tenker ikke på hans eks. Jeg har dessverre mye alvorligere ting å bekymre meg for enn om hans eks så bra ut i badedrakt.

Anonymkode: 0aa21...230

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg tenker aldri på eksene til kjæresten min. Han ene møter jeg ca en gang i uken. Veldig hyggelig kar😊

Anonymkode: b09b4...317

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 
Gjorde det med eksen da, men det var fordi han holdt kontakt med de bak min rygg. 

Anonymkode: afec6...154

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har aldri brydd meg om min manns ekser, eller tidligere menn i mitt liv sine ekser. Hadde ikke orket å leve med sånne tanker som du har. Du må jobbe med deg selv, og ikke tenke så dårlig om utseendet ditt. Han har valgt å bli sammen med deg.

Anonymkode: 39a66...f7b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har ikke sett henne annet enn på et ansiktsbilde…Syntes ikke hun var veldig mye penere enn meg ,men jeg klarer ikke å få ut av hodet at hun var mye finere enn meg i kroppen hvertfall.

Ser alltid for meg at hun var mye mer attraktiv naken foreksempel.

På sommeren ser jeg for meg at han tok masse bilder av henne i bikini (og sydenturer)  og at hun ser ut som en ‘’sexbombe’’ sammenlignet med meg (😂) og det plager meg at han sikkert har masse fine bilder av henne.
Har fått et inntrykk av at hun likte å bli tatt bilder av ,og jeg selv har angst for å bli tatt bilder av (med alle klærne på eller lite)  fordi jeg da tror han sammenligner. 

Hatt dette problemet tidligere i et annet forhold også. Har aldri likt kroppen min eller ansiktet mitt så vet det handler mye om selvbilde og selvtillit. 

Jeg er 30 år og føler jeg begynner å bli altfor ‘’voksen’’ til dette. 

Noen andre som sliter med dette? Gjerne legg til alder. 

Kjenner at dette tar mye tid og tankekjør og ødelegger sexliv too🙉🙈

Anonymkode: 51120...815

Ja jeg tenker mye på henne. Men det er mange årsaker til det. De har barn. Vi har møttes ofte. De var sammen i nesten 20 år og vi har kjent hverandre lenger enn de var kjærester, så jeg møtte de da de var sammen før barn også.

Men det er ikke slik at jeg er misunnelig eller tror hun er penere eller bedre enn meg. Jeg tenker mest på hvor forferdelig de hadde det sammen og hvor dårlige de var med og for hverandre. Lurer mest på hvordan hun hadde det og hva det forholdet gjorde med henne.

Anonymkode: 58e2e...3ad

AnonymBruker
Skrevet

Nyt livet og kos deg med han. Fortid er fortid . Ikke la slike ting ødelegge tiden dere er i. 

Anonymkode: f9849...92b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...