AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Noen som har noen gode tips? Max 500 kr. Anonymkode: 5a165...27d
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Du skriver ingenting om hans interesser eller personlighet, ei heller hva slags forhold du har til ham. Så svaret mitt blir temmelig generelt. Men mange litt eldre kan være like glad i opplevelser som fysiske ting. F.eks et "gavekort" på at du og ham går ut spiser lunsj sammen en dag. Noen liker også forbruksvarer, som f.eks julekaker, hjemmelaget syltetøy, en god øl/vin, dusjsåpe osv. Anonymkode: c308a...d27
Rødvinsfilosofen Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Middag ute. Ikke kjøp gavekort, det kan fort havne i roteskuffen og bli liggende i noen år, ubrukt. Skriv et fint kort og inviter ham med ut en gang i det nye året.
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden En opplevelse eller en middag ute. Anonymkode: 79d8a...ccc
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden En kasse med kamferdrops. Anonymkode: f9a1f...a17 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Jeg kjøpte akk gave til min onkel som ble 70år sist uke. Han fikk en kurv med spekeskinke, kjeks, en brie, druer, ett par små gode syltetøy. En god eplejuice fra Hardanger, en sjokolade og en pose kaffe, og en pakke sokker. Forbruksvarer er genialt. Og hverfall nå i disse dyrtidene. Har kjøpt en del kurver på Bruktbutikk, som jeg har vasket og fikset, så blir ikke så dyrt heller. Anonymkode: eecfe...770 2
Ullvott Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden (endret) Jeg ville gitt spiselige greier. En gavepose som jeg fyller med spekepølser, julegodteri, kaffe, konfekt, eplemost etc etc. PS: Det er ikke meningen å herme etter den over. Vi la inn innlegg samtidig Endret 12 timer siden av Ullvott
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du skriver ingenting om hans interesser eller personlighet, ei heller hva slags forhold du har til ham. Så svaret mitt blir temmelig generelt. Men mange litt eldre kan være like glad i opplevelser som fysiske ting. F.eks et "gavekort" på at du og ham går ut spiser lunsj sammen en dag. Noen liker også forbruksvarer, som f.eks julekaker, hjemmelaget syltetøy, en god øl/vin, dusjsåpe osv. Anonymkode: c308a...d27 Jeg kjenner han ikke så godt, det er min mors nye kjæreste. De har ikke vært sammen så lenge. Anonymkode: 5a165...27d
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden Ta han med ut på middag Anonymkode: cfbbc...8ca
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner han ikke så godt, det er min mors nye kjæreste. De har ikke vært sammen så lenge. Anonymkode: 5a165...27d Kan du ikke spørre ham hva han ønsker seg? Evt høre litt med din mor? Anonymkode: c308a...d27
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg kjenner han ikke så godt, det er min mors nye kjæreste. De har ikke vært sammen så lenge. Anonymkode: 5a165...27d Hadde ikke begynt med gaver oss i mellom i så fall. Anonymkode: 8a4a2...363
MiominMio Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden Fenalår om han liker slikt. Min far elsker det og han er samme alder og har liksom alt. Jula er enklest å gi gave for han elsker fenalår
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden Gavekort på to kinobilletter, om han ikke har noen å ta med er du kanskje den som blir med? Anonymkode: 84dd0...f37
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg kjenner han ikke så godt, det er min mors nye kjæreste. De har ikke vært sammen så lenge. Anonymkode: 5a165...27d Da tror jeg faktisk at jeg hadde drtt på polet og kjøpt en flaske vin eller noen gode øl om det er det han liker best. Trenger ikke å legge så mye i det. Tenker at han helt sikkert blir gøad for bare en liten oppmerksomhet siden dere ikke har noe tett forhold Anonymkode: 12f6f...4cd
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Skrevet 7 timer siden Konsertbilletter? Det har jeg kjøpt til faren min på samme alder noen julaftener og bursdager de siste årene. Anonymkode: e2acd...e16
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Skrevet 7 timer siden En matkurv, flaske vin eller annen alkohol/drikke han liker godt. Anonymkode: a4733...531
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg kjenner han ikke så godt, det er min mors nye kjæreste. De har ikke vært sammen så lenge. Anonymkode: 5a165...27d Da hadde jeg gitt fellesgave til ham og mor. Anonymkode: f9a1f...a17
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Skrevet 6 timer siden 10 blader av historie i posten hver 3 uke. Anonymkode: 96e0a...cff
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Skrevet 6 timer siden Bladabonnement kanskje? Anonymkode: cc8eb...5ea
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som har noen gode tips? Max 500 kr. Anonymkode: 5a165...27d Ost,honning,vin,konfekt,spekelår. Anonymkode: 82e81...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå