AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Det er så rart, men i det siste har jeg tenkt litt på at folk løser problemer på veldig forskjellige måter. Noen gjør på en måte problemene verre samtidig som de tråkker på andre. Jeg skjønner ikke helt hvordan de blir lykkelige av det heller, jeg. Det er nesten som om det er en en egen dimensjon som mangler. Det vil si evnen til å nullstille seg, tenke konstruktivt, fokusere fremover uten å trampe på noen. Veldig rart. Anonymkode: 24636...0a5
Virrevirrevapp Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Det rare ville vært om de fleste plutselig løste alle sine problemer på logiske og sunne måter som ikke belastet noen.
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er så rart, men i det siste har jeg tenkt litt på at folk løser problemer på veldig forskjellige måter. Noen gjør på en måte problemene verre samtidig som de tråkker på andre. Jeg skjønner ikke helt hvordan de blir lykkelige av det heller, jeg. Det er nesten som om det er en en egen dimensjon som mangler. Det vil si evnen til å nullstille seg, tenke konstruktivt, fokusere fremover uten å trampe på noen. Veldig rart. Anonymkode: 24636...0a5 Her må du nok gi noen eksempler. Tror ikke jeg kjenner noen som gjør det du beskriver. Anonymkode: 68e03...c0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå