Gå til innhold

Har du operert bort overflødig hud på øvre øyelokk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hele livet hatt overflødig hud på øyelokkene når jeg har slappet av i ansiktet, derfor har jeg løftet øyelokkene, pannen og kjeven og blitt anspent.

Nå er jeg i 50-årene og ser at på det ene øyet henger huden mer ned på øyelokket, slik at det en øyet mitt ser mindre ut.

Ønsker å fjerne huden, men leser at man ikke kan trene på fire til seks uker etterpå, og det er dumt da Jeg har en skade som gjør at jeg må trene styrke regelmessig og opprettholde muskelmassen.

Hva er dine erfaringer med operasjonen og tiden etterpå?

Anonymkode: 4e7c2...03b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har hele livet hatt overflødig hud på øyelokkene når jeg har slappet av i ansiktet, derfor har jeg løftet øyelokkene, pannen og kjeven og blitt anspent.

Nå er jeg i 50-årene og ser at på det ene øyet henger huden mer ned på øyelokket, slik at det en øyet mitt ser mindre ut.

Ønsker å fjerne huden, men leser at man ikke kan trene på fire til seks uker etterpå, og det er dumt da Jeg har en skade som gjør at jeg må trene styrke regelmessig og opprettholde muskelmassen.

Hva er dine erfaringer med operasjonen og tiden etterpå?

Har ikke det selv, men vet om flere som har fått operert for tunge øyelokk som har vært veldig fornøyde. 
Det eneste de angrer på er at de ikke gjorde det tidligere.

Jeg synes du skal snakke med legen din.
Jeg synes det høres rart ut at man ikke skal kunne trene i så lang tid på grunn av et så lite inngrep. 

AnonymBruker
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (35 minutter siden):

Har ikke det selv, men vet om flere som har fått operert for tunge øyelokk som har vært veldig fornøyde. 
Det eneste de angrer på er at de ikke gjorde det tidligere.

Jeg synes du skal snakke med legen din.
Jeg synes det høres rart ut at man ikke skal kunne trene i så lang tid på grunn av et så lite inngrep. 

På Volvat sine sider står det 4-6 uker uten unge løft.

Regner med jeg ikke får det dekket siden det ikke påvirker synet mitt, og ser at det er veldig dyrt.

Halve familien har tunge øyelokk, men ikke så unge som meg, så det er arvelig.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trente tidlig, når de verste blåmerkene og stingene var tatt. Gikk fint. 

Anonymkode: 1748d...3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...