AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:14 #1 Skrevet tirsdag kl. 16:14 Hvilke forhold har du til dine foreldre? Snakker du med de ofte og bor du nærmer eller langt unna dem? Jeg for min del har kontakt med min far, men det er sjeldent. Neon få ganger i måneden. Min mor er så sjeldent så sant ikke jeg tar kontakt. Bor såppas langt unna at jeg ser de svært sjeldent. Nå er det over 1 år siden sist. Anonymkode: 0bb1d...90f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:18 #2 Skrevet tirsdag kl. 16:18 Kutta ut hele slekta utenom de unge som også er lei familiedysfunksjonen vår. Anonymkode: 1714e...74f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:31 #3 Skrevet tirsdag kl. 16:31 Min far er død, min mor er mest opptatt av seg selv og mitt søsken og barna dems, hun bor 4-5 km fra meg men mitt søsken bor i nabobyen 4 timer unna, men da dette er å alltid har vært den mest vellykkede av oss er det den hun har mest kontakt med, jeg er den hardtarbeidende å mindre vellykkede Anonymkode: 2dd00...398
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:04 #4 Skrevet tirsdag kl. 18:04 Har alltid bodd langt unna, også i utlandet, siden jeg flyttet ut 19 år gammel. Jeg traff også mannen min relativt tidlig, som jo tok mer av min tid - i form av at jeg ikke kom hjem hver ferie lenger. Har aldri ringt sjeldnere enn en gang i uka. Har besøkt 1-2 ganger i året, møttes i utlandet en gang i året, og de har besøkt oss en gang i året. Vi må på fly for å treffes. Ene er død nå, så da ble kontakten mer hyppig for å fylle opp et visst tomrom - men også andre veien, at jeg forstår at det brått kan ta slutt. Snap betyr mye for oss, da - daglig kontakt, og deling av hva vi gjør. Anonymkode: 613d0...a2a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:08 #5 Skrevet tirsdag kl. 18:08 Null kontakt Anonymkode: 07b12...ff5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:18 #6 Skrevet tirsdag kl. 18:18 Kommuniserer i en eller annen form omtrent daglig. Møtes gjennomsnittlig 1 gang i uken hos oss eller dem/andre slektninger , på cafe, shoppingtur og lignende. Vi bor ca 10 min kjøretur fra hverandre. Takknemlig for familien min. Anonymkode: 6a2d0...17d
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:18 #7 Skrevet tirsdag kl. 18:18 Snakker med pappa 1-2 ganger i måneden, og møtes kanskje månedlig. Han bor i en annen by, ikke veldig langt unna, men han reiser mye i jobb. Mamma bor nedi gata og vi møtes kanskje én gang i uka, eller annenhver uke. Ringes ikke så ofte, kanskje ukentlig. Hun er veldig opptatt på fritiden. Vi sender heller ikke snaps, jeg prøver å sende av barnebarnet men jeg kommer rett og slett ikke på det særlig ofte. Anonymkode: ee5f3...ba9
Jdz Skrevet tirsdag kl. 18:18 #8 Skrevet tirsdag kl. 18:18 Alt for nært på en måte. Gnages ofte av dårlig samvittighet for at jeg bor alt for langt unna, men besøker de så ofte jeg kan.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:24 #9 Skrevet tirsdag kl. 18:24 Pappa er død. Mamma snakker jeg med kanskje 4-5 ganger i året. Hun ringer aldri. Men vi har ikke noe dårlig forhold, det bare er sånn. Men mamma bor i nærheten av mine søsken, så vi hører jo om hverandre og vet at den andre har det bra. Anonymkode: 01b63...450
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:33 #10 Skrevet tirsdag kl. 19:33 Bor langt unna, så vi sees to ganger i året, men da bor vi hos hverandre i en ukes tid. Min mor er nærmest blitt døv (ja døv, ikke død), men jeg snakker med pappa på telefon noen ganger i mnd. (og så forteller han videre til mamma etterpå). De er ikke så digitale, så noe sånn facetime eller snap osv har de ikke. Har et veldig godt forhold til mine foreldre, de er gode og omtenksomme folk, jeg skulle veldig gjerne ha bodd mye nærmere. Anonymkode: 257ff...dcb
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:48 #11 Skrevet tirsdag kl. 19:48 Vi møtes ca 1 gang i måneden, ofte via bursdag etc. Snakkes sjelden mellom det, men melder med de og spør om det går bra hvis det er et par uker siden jeg har hørt noe. Noen ganger er jeg treg, og da hører mamma hvordan det står til på SMS eller telefon 🙂 så går ingen måned uten kontakt, men vi skravler ikke så mye. Anonymkode: 31c0c...10d
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:51 #12 Skrevet tirsdag kl. 19:51 Her er det jeg som må ta kontakt ellers hører jrg aldri noe.. Jeg orker ikke være den som må ta kontakt hele tiden med mine foreldre. Anonymkode: 0bb1d...90f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:53 #13 Skrevet tirsdag kl. 19:53 I den tid de levde så hadde jeg et godt forhold med begge mine foreldre. Hadde veldig forskjellig forhold til mor og far, men de hadde sin verdi i gull begge to. Anonymkode: a67ae...dc8
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:55 #14 Skrevet tirsdag kl. 19:55 Har et nært forhold til pappa, besøker han hver helg og snakker på telefonen en gang i uka. Har et fint forhold til mamma, snakker vel med henne en gang i uka i snitt, ser henne er par ganger i måneden. Anonymkode: b13fe...ca6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:03 #15 Skrevet tirsdag kl. 20:03 Bor ca 45min biltur unna mine foreldre. Møtes ca 1-3 ganger i måneden, enten ved at de besøker oss eller at vi besøker en av de (de er skilt). Har et godt forhold til de til tross for at barndommen min kanskje ikke var den aller beste - jeg vet at de gjorde sitt beste og at de er glade i meg. Vi ringes også innimellom, og da kan vi godt prate i 30-60 minutter. Har mer meningsfylte samtaler på telefonen enn når vi treffes egentlig, for når vi møtes er det gjerne fullt hus med mine søsken og alle våre barn og partnere i tillegg. Anonymkode: 4af18...cc9
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:34 #16 Skrevet tirsdag kl. 20:34 Godt og anstrengt forhold på samme tid. Komplisert å forklare, men vi er fint i stand til å omgås feiringer og slikt, men unngår langvarig samvær over flere dager. Anonymkode: 627ff...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå