Gå til innhold

Billigste sted å kjøpe vinterdekk? Kjede eller privat? Continental VikingContact 8 225/45r17

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvor er det generelt billigst å kjøpe dekk?  
Kjeder som meca, mekonomen osv? Bilforhandler? Eller små privateide? 

Ønsker testvinneren piggfrie Continental VikingContact 8 225/45r17

Orker ikke ringe rundt til alle å høre eller å dra innom, føler jeg da får handleplikt om de har "sett eller snakket" med meg på en måte. 
Hilsen konfliktsky 

Anonymkode: 9b6df...ed4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk pris på dekkonline.com og så kan du evt. ringe et par stykker og høre. Jeg ender så og si alltid opp med å handle der, men jeg pleier alltid å kjøpe vinterdekk om våren/sommeren og motsatt, så da hender det at de har noen ekstra gode tilbud. (Og ja, jeg regner alltid inn hva det koster å få lagt om dekkene hos et lokalt verksted ;) )

Skrevet

Tror det var de jeg endte å kjøpe, mulig andre dimensjoner. Jeg sendte reg.nr rundt til en 5-6 forhandlere for å få deres beste tilbud på best mulig dekk. De jeg valgte ga meg disse alternativer; 

IMG_0807.jpeg.edee95a0bc07ca8dec242eba22415be6.jpeg

Anonymkode: 9b558...de9

Skrevet

I Bergen: Dekk & Deler, hør med Steinar.

Anonymkode: b768a...b81

Skrevet

Alle som selger dekk har vel priser på nett i dag, så det er ikke nødvendig å ringe rundt. Da jeg skulle ha nye sommerdekk, googlet jeg "dekk trondheim", siden det er der jeg bor. Fant en billigforhandler litt utenfor byen, og sparte et par tusen sammenlignet med de store kjedene på samme dekk.

Anonymkode: 783d2...a86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...