AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:18 #1 Skrevet mandag kl. 23:18 Synes dere blått eller grønt er finest på veggene hjemme? Anonymkode: 2fa37...5fc
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:28 #2 Skrevet mandag kl. 23:28 Jeg foretrekker grønn. En farge som har blått i seg og ikke gult. Synes fargen er rolig og avslappende. Anonymkode: 8fcc1...6c3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:29 #3 Skrevet mandag kl. 23:29 Kommer veldig an på, men kanskje blått. Anonymkode: 52bcc...7d5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:32 #4 Skrevet mandag kl. 23:32 Prøvde både grønt og blått i leiligheten jeg hadde sist. Ble bare veldig lei de fort. Anonymkode: 9e615...87c
Leo Skrevet mandag kl. 23:40 #6 Skrevet mandag kl. 23:40 Grønt ❤️ Og jeg liker best grønnfarger med mye gult i
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:56 #7 Skrevet mandag kl. 23:56 Grønt i stue og blått på kjøkkenet, og helst i litt lyse varianter. Anonymkode: 0640e...eab
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:51 #8 Skrevet tirsdag kl. 07:51 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Prøvde både grønt og blått i leiligheten jeg hadde sist. Ble bare veldig lei de fort. Anonymkode: 9e615...87c Hvilken farge blir man ikke lei? Hvitt? Anonymkode: 2fa37...5fc 1
Daisy-love Skrevet tirsdag kl. 15:22 #9 Skrevet tirsdag kl. 15:22 Begge farger kan være nydelige. Sånn generelt er det flere blåfarger jeg liker, men flere grønnfarger jeg ville hatt på veggen. Blått kan bli litt kjøling, men være nydelig, mens grønt kan være veldig beroligende. Jeg kunne hatt en mørkere vegg av en blåtone, men usikker på om jeg kunne hatt det av grønt. Jeg har i hvert fall ikke funnet en mørk grønnfarge jeg hadde likt. Lys, vinduer, resten av interiøret har mye å si her.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:35 #10 Skrevet tirsdag kl. 15:35 Vi har Pilasterblå i stuen og elsker den. Den ser ulik ut i ulikt lys og vi synes den er vakker og klassisk. Grønt er veldig fint hos andre, men ønsker ikke fargen hjemme hos oss. Anonymkode: 6fc94...8b8
Ruskesara1973 Skrevet tirsdag kl. 15:40 #11 Skrevet tirsdag kl. 15:40 Blått er ikke bare blått, og grønt er ikke bare grønt. Sikkert nyanser innen begge jeg ville elsket eller "hatet" Nå har vi grått på stua, og vurderer Timian i stedet (nydelig grønnfarge, synes jeg)
Uanonym bruker Skrevet tirsdag kl. 15:43 #12 Skrevet tirsdag kl. 15:43 Det kommer helt an på nyansen.
AprilLudgate Skrevet tirsdag kl. 17:39 #13 Skrevet tirsdag kl. 17:39 Spørs på gulvet, lyset og rommet generelt. Jeg liker best kombinasjonen - blågrønne i ulike varianter. Men det ene rommet kan ha mest blått, det andre mest grønt. Ikke så glad i grønne med mye gult feks.
AprilLudgate Skrevet tirsdag kl. 17:42 #14 Skrevet tirsdag kl. 17:42 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvilken farge blir man ikke lei? Hvitt? Anonymkode: 2fa37...5fc Tror trikset er å ikke male hele rommet i samme farge i oppholdsrom. Jeg har blandet div farger med klassisk hvit i samtlige rom. Fordi jeg blir fort lei av å se det samme fremtredende. Kun kjøkken har samme farge fordi innredningen tar mye plass.
Vestlig Skrevet onsdag kl. 08:34 #15 Skrevet onsdag kl. 08:34 Hvorfor velge? Vi har flere grønne vegger enn blå i huset (tror faktisk vi har 6 rom med varianter over grønt på enten deler av eller hele rommet), men det ene rommet vi har med blått er den fargen jeg egentlig er mest fornøyd med. To vegger i spisestua er i «statement blue». Den er BLÅ, men det ser veldig fint ut når det balanseres med resten av interiøret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå