AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:04 #1 Skrevet mandag kl. 20:04 Har dere kjøpt noe i år? Eventuelt hva, eller hva ønsker du å kjøpe? Anonymkode: 684bb...257
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:10 #2 Skrevet mandag kl. 20:10 Vurderer et par "julekuler" fra Georg Jensen 🤩 Anonymkode: 2194f...f72
Grønnsaksvaffel Skrevet mandag kl. 20:14 #3 Skrevet mandag kl. 20:14 Jeg kjøper ikke ny julepynt hvert år, men jeg har kjøpt 3 julekuler fra Kremmerhuset i år. Julekule Julekule Julekule 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:17 #4 Skrevet mandag kl. 20:17 Før kjøpte jeg hva enn jeg ville, det som så bra ut i butikken til en ok pris. Det har ført til at jeg kjøpte velsig mye Ræl som jeg ikke liker etter desember det året. Jeg solgte og ga vekk 80%. Nå har jeg begynt å handle langsomt. Maks 3 ting i året, og jeg må se tingen fysisk for å handle den. Har ikke budsjett, synes jeg julekalender er verdt 1000 kr så synes jeg det, men det meste jeg har brukt på hengende julepynt var 130 kr på ett market. Handler mest på markeder og finn. Julekule, julestjerner, nisser, duker, putetrekk, nissesekk, juleservice (teller som alle tingene det året), egen kakespade til jul som er spesiell eller lignende. En god del pynt, og litt egne juleting som jeg har en hverdags-variant av fra før. Anonymkode: 31faf...417 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:19 #5 Skrevet mandag kl. 20:19 En mus og tre snømenn, alle sånne i filt. Så har jeg kjøpt et par sånne fine i glass, men de blir kanskje liggende i esken siden jeg er redd for å knuse dem 😅 Anonymkode: 8b2d2...b1f 1
Sola de Skrevet mandag kl. 20:23 #6 Skrevet mandag kl. 20:23 Jeg ga vekk det meste jeg hadde av julepynt i fjor, så det jeg har jeg har igjen blir, supplert på. F.eks. Noen fine julekuler jeg hadde, overlevde ikke flytting, så har kjøpt ny pynt til å ha i stedet for dem. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:43 #7 Skrevet mandag kl. 20:43 Sier hvert år at vi ikke skal kjøpe noe nytt, men når det kommer i butikken så finner jeg alltid et eller annet fint som jeg får lyst på 🤷🏻♀️ I år har jeg kjøpt fire nye girlandere og det blir helt sikkert noe mer etterhvert.. Anonymkode: 0c250...6c6 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:52 #8 Skrevet mandag kl. 20:52 Har ikke plan om å kjøpe litt nytt hvert år, men i år fant jeg små juletrekuler i glass fra Ferm living som passer fargene på treet vårt perfekt. Kommer til å handle, men ser an tilbud først. Anonymkode: bbf47...781 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:54 #9 Skrevet mandag kl. 20:54 Jeg kjøper en håndlagd julepynt hvert år lagd av en lokal gullsmed/smykkekunstner. Han lager et snøfnugg hvert år så det er en serie. Man kan velge bronse eller sølv. Anonymkode: 0dd63...f51 2 1
Ullvott Skrevet mandag kl. 20:55 #10 Skrevet mandag kl. 20:55 Jeg kommer til å kjøpe et par nye juleoppheng fra Rosendahl Karen Blixens jul-serien. 1
Criss Skrevet mandag kl. 21:10 #11 Skrevet mandag kl. 21:10 I år har jeg kjøpt inn mye nytt, noe jeg ellers ikke pleier å gjøre. Det ble toppstjerne og adventstake fra Georg Jensen, noe glassjulepynt fra Magnor, en julefigur fra Villeroy og boch og noen julekuler fra Hageland🎄Måtte også ha ny julestjerne (den revnet i fjor). Vanligvis pleier vi å kjøpe noen få julekuler fra Hageland hvert år, en fin tradisjon for vår familie🥰 1
skreppamedleppa Skrevet mandag kl. 21:44 #12 Skrevet mandag kl. 21:44 Jeg liker å kjøpe litt nytt til juletreet hvert år. Har ikke spesielt antall, i fjor ble det 2 kuler, i år kanskje litt flere. Men Jeg kjøper ingenting julerelatert før i desember Men har disse julekulene i kikkerten for i år, jeg får se om det blir alle eller bare et par av de. 3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Skrevet 13 timer siden Blir tre julekuler fra wonderland serien fra krifon Anonymkode: 026a3...8d3
Daisy-love Skrevet 13 timer siden #14 Skrevet 13 timer siden Jeg har ikke noe fast system, men kom over både kopp og kakebokser på Normal som jeg likte, så de ble med meg hjem 😊
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Skrevet 13 timer siden Jeg har lite julepynt og kjøper litt og litt når jeg finner noe jeg liker, vanligvis venter jeg til etter jul. Jeg kjøpte denne puta forrige uke: Anonymkode: 16ae1...07d 2 1
bopera Skrevet 13 timer siden #16 Skrevet 13 timer siden Jeg kjøper årets julekule/juleuro fra Georg Jensen hvert år - en til meg, en til datteren min. Har kjøpt til henne hvert år siden hennes første jul, vil spare opp til hun skal pynte sitt første juletre i eget hjem. Ellers kjøper jeg sjeldent noe annet enn blomster og grønt, lys, servietter, etc., for nå har jeg opparbeidet meg en samling som tar størsteparten av en utebod på 15 m2!😅 Men jeg hadde allerede en del da jeg arvet mormor sin samling, og jeg kunne ikke kaste noe av det. Hun hadde skatter som ble samlet og arvet gjennom et 100 år langt liv, noen så gamle som fra 1890-tallet. 1 1
Binke Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden Skreppamedleppa - hvor kommer Jon Blund-figurene fra? Nostalgi! 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Skrevet 12 timer siden Binke skrev (52 minutter siden): Skreppamedleppa - hvor kommer Jon Blund-figurene fra? Nostalgi! + 1 på denne! 🤍 Og Frida-kula, hvor er den fra? 😊 Anonymkode: e3332...324
Lauv Skrevet 11 timer siden #19 Skrevet 11 timer siden Jeg har kommet til det punktet i livet at jeg heller gir bort litt julepynt hvert år. 2
skreppamedleppa Skrevet 10 timer siden #20 Skrevet 10 timer siden Binke skrev (1 time siden): Skreppamedleppa - hvor kommer Jon Blund-figurene fra? Nostalgi! AnonymBruker skrev (49 minutter siden): + 1 på denne! 🤍 Og Frida-kula, hvor er den fra? 😊 Anonymkode: e3332...324 Jon blund sett med 4 har jeg sett her https://juletrepynt.no/products/sett-med-jon-blund-juletrepynt-i-glass?_pos=5&_psq=jon+blund&_ss=e&_v=1.0 men de selger også en og en på denne siden om en ikke ønsker å kjøpe hele settet😊 Frida har jeg funnet her https://www.kaethe-wohlfahrt.com/en/tree-deco/glass-tree-decorations/bust-of-frida-kahlo-glass-tree-ornament/ 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå