Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aldri hatt

Har en håndholdt og robot støvsuger 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke søren

Anonymkode: 2f748...26d

AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å ordne det når vi bygger. Vokste opp i et hus med en og makan så irriterende det er å drasse rundt på den digre slangen. Har robotstøvsuger som går til vanlig og en håndholdt trådløs til den mer grundige støvsugingen. Har den håndholdte i gangen så vi lett får støvsugd sand osv 

Anonymkode: 3abaf...bec

• Liker 1
Skrevet

Storfornøyd med sentralstøvsugeren, robot er kjekt i hverdagen men blir jo ikke på langt nær like bra som en runde man tar selv

AnonymBruker
Skrevet

Vi har det og hadde ikke vært foruten.🥰Elsker den. 

Anonymkode: 86bd3...996

AnonymBruker
Skrevet

Om du bygger nå, så ville jeg sjekket ut mulighet for smulesamler på kjøkken. Det er en åpning i listen i kjøkkeninnredning på gulvet, som man kan ta bort smuler til! Hører til sentralstøvsugeren. 

Det kunne jeg ønske jeg tok med når vi bygget for 10år siden, men da visste jeg ikke om det 

Anonymkode: c90b4...b85

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok den bort. Er oppvokst med den å men nei jeg synes det ble bare prakk. Har ikke savnet den nei. Tok den bort for 15 år siden. 

Anonymkode: 5913b...dc7

AnonymBruker
Skrevet

Vi har. Elsket det i 60 kvm leiligheten jeg hadde før. Men i hus med 2 etasjer + loft + kjeller blir det UTROLIG upraktisk å dra med seg den slangen opp og ned alle trapper. Så vi har ikke brukt den på lenge nå, bruker robot i hovedetasjene og Dyson ellers.

Anonymkode: c6e56...0ad

AnonymBruker
Skrevet

Har robotstøvsuger, oppladbar og sentralstøvsuger(i et mindre enn ti år gammelt hus) pluss en «vanlig» vi hadde fra før som vi bare bruker til bilen. 
Robotstøvsugeren går hver dag og i det daglige bruker vi den håndholdte (dyson) til å ta det robotstøvsugeren tar, men den er ikke like effektiv som sentralstøvsugeren og når vi f.eks skal støvsuge sofaen så er det tungvint pluss at resultatet blir dårligere. Vi bruker derfor sentralstøvsugeren ved litt grundigere rengjøring. Kunne selvfølgelig brukt den vanlige, men det er lettere å forholde seg til slangen enn å f.eks dra med seg hele støvsugeren i trappa. Den er også mye stillere og du slipper den støvsugerlukta som noen nevnte. 

Anonymkode: aa2f2...751

AnonymBruker
Skrevet

To siste hus som vi kjøpte for å pusse opp, hadde sentralstøvsugere. Vi har begge gangene kastet de. Sentralstøvsuggere må jo være en scam-modell fra over ti år siden, det er vel ingen som vil ha de nå i hus. Det er veldig dyrt men også utrolig upratisk. Hvem ønsker å dra en ti meters rør rundt hele huset? At hele huset har hull i veggene, og utpåligende plastrør? Sånn at mus og maur og hvem ellers kan bare gå rett inn? Helt sinnsykt at noen har kjøpt det før i tiden, eneste jeg kan tenke meg, må være desperate folk som lider av allergi. 

Anonymkode: 42c37...b15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...