Gorgonzola Skrevet søndag kl. 20:09 #1 Skrevet søndag kl. 20:09 (endret) Kvinner bryr seg mer om hvor selvsikker en mann er enn hvordan han ser ut. En ting kvinner misliker er når mannen snakker om en annen kvinne. Kvinner forelsker seg i den som får dem til å føle seg sett, trygge og forstått. Kjør debatt 😉 Endret søndag kl. 20:09 av Gorgonzola
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:13 #2 Skrevet søndag kl. 20:13 Nr. 2 stemmer nok kun om det er noen man merker at mannen liker for godt. Anonymkode: 04b85...adc
Strigiformes Skrevet søndag kl. 20:20 #3 Skrevet søndag kl. 20:20 1. Jeg bryr meg om at han er trygg på seg selv. Selvsikkerhet er ikke så viktig for meg. Så lenge han går med det han opplever som funksjonelt og komfortabelt med tanke på vær og vind, så bryr ikke jeg meg så mye om det. 2. Det kommer litt an på hvordan han snakker om henne, og hva som er grunnen til at hun er viktig å snakke om. 3. Å bli sett, føle seg trygg og forstått er viktig i en relasjon. Jeg blir ikke forelsket i alle menn som viser meg det. Da hadde jeg syntes veldig synd på meg selv 😂 Det skal litt mer til enn som så. Hva slags egenskaper han har, og hvordan han bruker de er veldig viktig for min del.
Myrmica Skrevet søndag kl. 20:21 #4 Skrevet søndag kl. 20:21 Nr 2 stemmer ikke (for min del). Og hvorfor tenker du dette er «kvinnelig psykologi»? Er det ikke mer avhengig av person enn kjønn? Om nr 2 faktisk skulle stemme, tenker du da at ingen menn bryr seg om at dama snakker om en annen mann? 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:38 #5 Skrevet søndag kl. 20:38 4. Kvinner er individer, ikke en homogen gruppe som mener og synes og liker akkurat det samme. Anonymkode: 05306...63f 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Litt forenklet fremstilling. Jeg liker når en mann er trygg på seg selv, men jeg bryr meg også om hvordan han ser ut. Jeg må være tiltrukket av han. Mange menn er selvsikre, men jeg er jo ikke interessert i dem av den grunn. Å være for selvsikker er ikke så attraktivt. Det kommer an på. Å snakke om en kvinnelig kollega på en nøytral måte er ikke det samme som å snakke veldig positivt om utseendet og andre ting hos en annen kvinne. Ganske meningsløst for meg å høre om hvor pen en eller annen dame er. Det kommer også an på, men det hjelper selvfølgelig på. Jeg må være tiltrukket av mannen og like personligheten hans for at jeg skal bli forelsket. Anonymkode: 71bf1...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå