Gå til innhold

Har falt for dette navnet til jenten vår..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julie-Lotte. Vet ikke helt hvorfor, men jeg har bare falt helt for det. 

Samboer synes det er for tungvint og ikke passer sammen. Likevel klarer jeg ikke slippe det ut av hodet. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 6686e...b6f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passer ikke sammen i det hele tatt synes jeg. Men you do you, man blir vant til hva som helst så lenge man hører det mange ganger. 

Anonymkode: b79b4...552

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samboer synes det er for tungvint og ikke passer sammen. Likevel klarer jeg ikke slippe det ut av hodet. Hva tenker dere? 

Da ville jeg heller valgt Juliette, som er ganske likt, men som er lettere å si og klinger bedre. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig med samboer. Hver for seg er de pene navn, men å slå de sammen sånn ble bare rart. 

Anonymkode: 3ec38...c08

• Liker 18
Skrevet

Fint navn, helt greit å velge litt uvanlig

Skrevet

De navnene kræsjer totalt,  passer ikke samme i det hele tatt 

• Liker 10
Skrevet

Fine navn for så vidt, men litt tungvint sammen. Så i hverdagen blir dette mest sannsynlig uttalt sånn: Julle-Lotte, både på skolen og blant venner. Da er hun plutselig Julle blant venner😁😁

• Liker 4
Skrevet

Hva med Juni-Lotte/June-Lotte isteden? Eller Juliette som foreslått (da uttalt uten siste bokstav). 

Anonymkode: fc1bf...c54

• Liker 2
Skrevet

Julie Charlotte kanskje?

Anonymkode: 1d2ff...c57

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Du jan like greit bare kalle henne Juliotte med en gang, for det er det alle andre kommer til å kalle henne.

Anonymkode: 755c1...0e0

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde iallefall ikke hatt det med bindestrek, så man kan velge å bruke ett av navnene. 
Eller så hadde jeg bytta om så det blir Lotte-Julie. Høres bedre ut. 

Anonymkode: 5c351...1a2

• Liker 2
Skrevet

På en måte fint, men litt tungt å si. Blir fort Julotte, Juliotte. Men både Julie og Lotte er fine navn hver for seg. 

Anonymkode: 2167f...d49

• Liker 1
Skrevet

Klinger bedre om du snur på det og kaller henne Lotte-Julie (eller Lotta-Julie eller Lotte-Julia) 

Julie-Lotte blir Juliotte so et par andre også har nevnt. 

Anonymkode: 11861...c45

• Liker 2
Skrevet

Gå for kun Lotte! Det er både fint og passe sjeldent. Julie er ok, men veldig vanlig. Julie-Lotte kommer ALDRI til å bli kalt det, men kommer garantert til å ha kallenavn hele livet.

• Liker 4
Skrevet

Ikke fine sammen. 

Anonymkode: 0a0f1...82e

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns navnene er uvanlige, men ikke gale sammen jeg. Og jeg tror det er en vanesak. Jeg kjenner to små barn med en slik uvant sammensetning av navn, hvorav foreldrene til den ene insisterer på å bruke begge navnene. Når jeg tenker etter, så har jeg ei voksen venninne med en slik navnekombinasjon også, som bruker begge. Til å begynne med så stusset jeg. Jeg tenkte til og med, kan de virkelig mene at man skal si begge navn, det kommer ikke folk til å gjøre? Men jeg tok feil, og jeg vennet meg til det, og syns det er både naturlig og fint i dag :) 

Anonymkode: 61321...f93

Skrevet

Fine navn, men passer svært dårlig sammen. Vil heller aldri i verden bli sagt fullt ut av andre, det blir juliotte - hvis det engang. 

Anonymkode: a2ff9...475

• Liker 5
Skrevet

Fint hver for seg, ikke fint og upraktisk sammen. Velg noe annet! 

Anonymkode: 72717...87a

• Liker 2
Skrevet

Alt for tungvint å uttale. 

Anonymkode: fbe5c...acc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Som den kvinnelige utgaven av Ola-Per. Velg ett av dem. 

Anonymkode: 8c666...37a

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...