Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Ts, jeg er tydeligvis ikke som alle andre damer 😅 Jeg liker at menn på Tinder gir komplimenter på utseende, pent smil, pene øyne osv. Det er IKKE fordi jeg ikke er vant med å få positive kommentarer på utseende mitt, for det er jeg. Jeg er pen, har alltid hørt det, og det er bare hyggelig å høre det på Tinder også. Jeg kan starte en samtale med et kompliment til mannen, så det er ikke bare menn som gjør det. Det jeg misliker på Tinder er menn som ikke spør. Jeg kan stille spørsmål, de svarer men spør ikke tilbake. Da sletter jeg matchen. 

Anonymkode: 82712...c03

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heartbroken74 skrev (7 timer siden):

Takk for et kjempeflott svar. Dette tar jeg virkelig med meg videre😊

Heartbroken74 skrev (5 timer siden):

Vanlig? Å hva er vanlig? At jeg har prøvd å være hyggelig? Er ikke alle komplimenter som er gitt kun for å få noen i seng. Det finnes mange gode mannfolk der ute som ikke får noen sjangs for de møter den holdningen som du viser her. Når jeg har fått så mange positive svar her. Å viser tilbake hvordan jeg setter pris på de. Er ikke desperat kun fordi man savner å ha den ene spesielle i sitt liv. 

Du virker som en fyr som klarer ta til deg råd, og faktisk prøver skjønne oss kvinner 😅 så jeg skal prøve forklare hva jeg opplever som desperat med de eksemplene du har gitt!

For meg kan det virke desperat dersom en mann på tinder starter samtalen med en melding han like gjerne kunne sendt til alle andre damer også. En melding som bare kan kopieres og sendes til neste match er ikke veldig hyggelig. 

Det er absolutt ikke feil å gi komplimenter, men hvis de virker masseprodusert så treffer de ikke. 

Se for deg postkassa, hvis du får en uadressert lapp med invitasjon til noe så føles det som reklame. Står det navnet ditt på den, så føles det som at noen ønsker akkurat deg. "Du har fine øyne" virker som reklame. "Den grønne kjolen på strandbildet fikk øynene dine til å skinne" derimot er rettet mot akkurat den kvinnen. 

Litt usikker på om dette ble forståelig 😅 og for all del, dette er hvordan jeg opplever og føler det! Det er ikke noe fasit! 

Anonymkode: 01fc4...be9

• Nyttig 1
Skrevet
HMK skrev (5 timer siden):

Les hva damene skriver i bio-en sin. Det er overraskende mange menn som ikke leser der. I min står det at jeg er lykkelig gift og absolutt ikke interessert i noe annet enn å komme i kontakt med folk som deler min hobby og interesse for xxxxx. Det tror jeg ikke noen får med seg  

Du har en bio på et sted hvor single søker partner, men ønsker kun å dele hobby og interesser? Hvilket sted er det snakk om?

Anonymkode: 92138...1fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du virker som en fyr som klarer ta til deg råd, og faktisk prøver skjønne oss kvinner 😅 så jeg skal prøve forklare hva jeg opplever som desperat med de eksemplene du har gitt!

For meg kan det virke desperat dersom en mann på tinder starter samtalen med en melding han like gjerne kunne sendt til alle andre damer også. En melding som bare kan kopieres og sendes til neste match er ikke veldig hyggelig. 

Det er absolutt ikke feil å gi komplimenter, men hvis de virker masseprodusert så treffer de ikke. 

Se for deg postkassa, hvis du får en uadressert lapp med invitasjon til noe så føles det som reklame. Står det navnet ditt på den, så føles det som at noen ønsker akkurat deg. "Du har fine øyne" virker som reklame. "Den grønne kjolen på strandbildet fikk øynene dine til å skinne" derimot er rettet mot akkurat den kvinnen. 

Litt usikker på om dette ble forståelig 😅 og for all del, dette er hvordan jeg opplever og føler det! Det er ikke noe fasit! 

Anonymkode: 01fc4...be9

Dette var fullt forståelig😊 Det er sånt jeg kaller konstruktiv kritikk😊👍🏻 Tusen takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...