AnonymBruker Skrevet 8. november #1 Skrevet 8. november Jeg hadde lav livmortapp idag tidlig, hvit slim og svak positiv test de siste 2 dagene. Testene blir ikke sterkere og livmortappen har forsvunnet langt bak. Må lete etter den og klarer ikke å finne ut om den har åpning da den er for høy dessverre. Jeg pleier ikke å tafse så mye. Men jeg måtte pga testene ikke blir sterkere. Blir sprø Jeg skjønner bare ikke disse testene! Irriterende.. ikm igår. Fikk 1-2 på digital 2 dager sideb. Mrn strimmeltester fra rfsu og makesure er svake.. Anonymkode: 7abe7...cb0
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 00:00 #2 Skrevet søndag kl. 00:00 Ikke stress med strimmel testene. Har du fått positiv cb er du gravid det kan være kjemisk ja, men da begynner du å blø om noen dager. Strimmel testene er ikke alltid til å stole på styrken i streken. Anonymkode: ade66...ef4
mommyaka Skrevet søndag kl. 01:16 #3 Skrevet søndag kl. 01:16 Slutt å tafse å vent å teste om noen dager
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 04:20 #4 Skrevet søndag kl. 04:20 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke stress med strimmel testene. Har du fått positiv cb er du gravid det kan være kjemisk ja, men da begynner du å blø om noen dager. Strimmel testene er ikke alltid til å stole på styrken i streken. Anonymkode: ade66...ef4 Vanlig test fra clearblue er svakere. Så da må jeg var vente på tr.. Anonymkode: 7abe7...cb0
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:47 #5 Skrevet søndag kl. 12:47 Ha litt is i magen. Gi det noen dager. Anonymkode: 3827b...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå