Gå til innhold

Til menn; hva gjør en kvinne god til å suge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det viktigere at hun er god til å suge enn til å ri?

Anonymkode: 1f1da...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun liker det. Menn vet når hun faker. Da kan hun la være, til beste for begge parter.

Anonymkode: f4aaa...e10

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, det er helt klart de viktigste egenskapene en kvinne kan ha. Det aller viktigste er iveren etter å suge. Evnene kommer på sikt. 

• Liker 1
Skrevet

Fokusér på hodet. Bruk tungen aktivt. Øyekontakt. Svelg hver dråpe.

Anonymkode: ddace...4fa

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Engasjement, og at hun viser at hun nyter.

Jeg foretrekker heller å slikke henne - eller alt annet seksuelt relatert - enn at hun skal suge meg halvveis engasjert fordi hun tror det er forventet av henne.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det krever en helt spesiell teknikk der tunge og hånd brukes på rett måte. Har bare møtt en kvinne som kunne dette skikkelig, og du verden for en opplevelse. Men veldig få kan det, og enda ferre liker det. Og da er det bare å kutte det ut. Det er så mange andre ting som kan kompensere ! Og ikke noe jeg må ha. Renslighet er jo en forutsetning uansett. 

Anonymkode: 68b23...ec8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det viktigere at hun er god til å suge enn til å ri?

Anonymkode: 1f1da...75c

Ingen av delene er viktige for meg. Er helt greit om du både er dårlig til å suge og ri. 

Anonymkode: 08015...31f

Skrevet

Tannlaus og positiv.

Anonymkode: cc53f...a03

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

3 viktigste tingene er hun må kunne suge, lage mat å vaske

Anonymkode: adb2b...3f5

Skrevet

Jeg får ingen ting ut av å bli sugd. Men tipper det er som med alt annet seksuelt. At man oppriktig liker det selv. 
Om man gjør noe bare for å være snill feks, så skinner det igjennom med en gang og det hele blir bare turn off

Anonymkode: 06154...9dd

Skrevet

At hun både elsker å nyter det og er lærevillig.

Det hjelper ikke om hun har sugd 100 vis av kuker før....

For hun har ikke sugd Meg....

Så hun må takle å bli rettledet slik Jeg vil ha det-

M@ster.

• Nyttig 2
Skrevet

Så lenge sugingen ikke er dårlig så er det viktigste at jeg kan se ned på en attraktiv jente med deilig kropp. Da blir blowjob’en bedre. Om man åpner øynene og det er Hufsa som ligger der å suger så er jo blowjob’en helt ødelagt.

Anonymkode: 7e867...6a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

3 viktigste tingene er hun må kunne suge, lage mat å vaske

Anonymkode: adb2b...3f5

Kanskje like greit. Høres ut som du ikke er i stand til å vaske og lage mat selv, men suger rimelig hardt.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tannlaus og positiv.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Dette  + at hun må kjæle med pungen med ledig hånd.

Anonymkode: 2f309...b93

• Liker 1
Skrevet

Noen menn liker en finger opp det bak samtidig som dama suger.

Anonymkode: 231c0...447

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.11.2025 den 17.58):

Synes fokus på svelging er litt merkelig. Jeg elsker å suge typen og alt kommer i munnen min. Men jeg jobber aktivt så svelger ikke. Jeg kan ikke stanse for å svelge heller. Da må man la være å suge litt for å svelge unna. Jeg fokuserer på jobbingen der nede så alt havner i hele munnen og hele ansiktet o tårene triller (semi dp) så "svelging" har jeg ikke tid til. 

Anonymkode: 76c52...f7a

Skrevet

Hun må like det, lage små kose/nytelyder. Fokusere på hodet, og faktisk suge, ikke bare ha den i munnen. Pluss hvis hun svelger. 

Anonymkode: aa7af...be5

• Liker 1
Skrevet

Det fysiske med bj er ikke viktig for meg. Det er den deilige følelsen i kroppen og all spenningen jeg kjenner av det. Om hun er god eller ikke betyr lite. Jeg tenner på at hun suger meg. Det føles ut som hun vil ha meg så ekstremt mye at hun ikke får nok! Det føles ut som hun vil bare ha mer av meg og derfor tar meg i munnen. Tanken pirrer meg. Jeg bryr meg ikke om hun er god til det. Spiller ingen rolle om jeg får orgasme eller ikke.. jeg føler at hun syns jeg er uimotståelig når hun gir meg bj.. og det er det jeg liker.. så for min del.. hva gjør hun god til det? At hun virkelig vil! 

Anonymkode: 8f040...673

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Synes fokus på svelging er litt merkelig. Jeg elsker å suge typen og alt kommer i munnen min. Men jeg jobber aktivt så svelger ikke. Jeg kan ikke stanse for å svelge heller. Da må man la være å suge litt for å svelge unna. Jeg fokuserer på jobbingen der nede så alt havner i hele munnen og hele ansiktet o tårene triller (semi dp) så "svelging" har jeg ikke tid til. 

Anonymkode: 76c52...f7a

Man svelger jo etter at man er ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...