AnonymBruker Skrevet 8. november #61 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da skriver du at du ikke liker menn som fjerner kjønnshår. Men neida, du må skrive 6-7 innlegg om hva menn skal ha (visste ikke at du skulle ligge med alle mennene i verden og derfor er det viktig at alle menn i hele verden tilfredsstiller din preferanse). Men å hevde at det er feminint å fjerne kjønnshår, vel da innbyr du til dans slik at vi sammen kan stikke hull på den imaginære og ulogiske boblen der😉 Anonymkode: 774da...11a ⬇️ AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg foretrekker at partner har kjønnshår. Syns det er femi med glattbarberte menn. Anonymkode: 92a3d...541 Anonymkode: 92a3d...541
AnonymBruker Skrevet 8. november #62 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ⬇️ Anonymkode: 92a3d...541 Ja, og igjen da sier du samtidig at du synes det er maskulinit med kvinner som beholder kjønnshår. Du om det Anonymkode: 774da...11a
AnonymBruker Skrevet 8. november #63 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, og igjen da sier du samtidig at du synes det er maskulinit med kvinner som beholder kjønnshår. Du om det Anonymkode: 774da...11a Jeg gidder ikke dette tullet ditt mer. Anonymkode: 92a3d...541 2
Breeze Skrevet 8. november #64 Skrevet 8. november Galt at noe som lite som kjønnshår skal skape så mye diskusjon og "problem", når det finnes andre ting som er mye viktigere å bruke den tiden på...
AnonymBruker Skrevet 8. november #65 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gidder ikke dette tullet ditt mer. Anonymkode: 92a3d...541 Du trenger ikke kunngjøre det, det er bare til å slutte å sitere meg det, eller eventuelt slutte å komme med så tåpelige uttalelser i utgangspunktet. Anonymkode: 774da...11a
AnonymBruker Skrevet 8. november #66 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du trenger ikke kunngjøre det, det er bare til å slutte å sitere meg det, eller eventuelt slutte å komme med så tåpelige uttalelser i utgangspunktet. Anonymkode: 774da...11a Jeg har ikke kommet med noe tåpelige uttalelser. Jeg barberer meg ikke og jeg ser ikke på meg som maskulin - tvert imot. Så jeg beklager at du tror jeg syns du er maskulin fordi du ikke barberer deg. Anonymkode: 92a3d...541 1
AnonymBruker Skrevet 8. november #67 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke kommet med noe tåpelige uttalelser. Jeg barberer meg ikke og jeg ser ikke på meg som maskulin - tvert imot. Så jeg beklager at du tror jeg syns du er maskulin fordi du ikke barberer deg. Anonymkode: 92a3d...541 Jeg er kvinne som barberer meg og siden glattbarbert tydeligvis er feminint i dine øyner så er jeg en veldig feminin kvinne. Jeg legger ikke verken feminine eller maskuline egenskaper i å ha kjønnshår eller fjerne kjønnshår så jeg har absolutt ingen tanker om ditt underliv, er det noe du kan være sikker på at jeg ikke tenker på så er det ditt underliv. Anonymkode: 774da...11a 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. november #68 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er kvinne som barberer meg og siden glattbarbert tydeligvis er feminint i dine øyner så er jeg en veldig feminin kvinne. Jeg legger ikke verken feminine eller maskuline egenskaper i å ha kjønnshår eller fjerne kjønnshår så jeg har absolutt ingen tanker om ditt underliv, er det noe du kan være sikker på at jeg ikke tenker på så er det ditt underliv. Anonymkode: 774da...11a Takk, Gud, for det. Anonymkode: 92a3d...541
AnonymBruker Skrevet 8. november #69 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk, Gud, for det. Anonymkode: 92a3d...541 Må ikke bli innbilsk nå, selv om du er mer maskulin enn meg ifølge deg selv så har jeg ingen interesse av å tenke på underlivet ditt. Uttalelsene dine er mer enn nok til å skygge banen på alle måter. Anonymkode: 774da...11a
AnonymBruker Skrevet 8. november #70 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må ikke bli innbilsk nå, selv om du er mer maskulin enn meg ifølge deg selv så har jeg ingen interesse av å tenke på underlivet ditt. Uttalelsene dine er mer enn nok til å skygge banen på alle måter. Anonymkode: 774da...11a Jeg har ikke hår hverken på ballene eller brystet, så vi er like feminine eller maskuline 😘 Jeg noterer at det ikke er lov å ha preferanser. Anonymkode: 92a3d...541
AnonymBruker Skrevet 8. november #71 Skrevet 8. november Vegar Beideren skrev (7 timer siden): Er det fortsatt noen kvinner som ikke barberer seg?? Finnes det? Joda, vi finnes. Gidder ikke. Stusser hårene da. Vil heller ikke ha en glattbarbert mann. Anonymkode: 23c16...1e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. november #72 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): De mennene jeg har vært sammen med steller seg, så aldri opplevd dette. Selvsagt må de gå begge veier. Anonymkode: bf943...60d Interessant. Hva legger du i å stelle seg? Anonymkode: d5066...b24
AnonymBruker Skrevet 8. november #73 Skrevet 8. november Grønnsaksvaffel skrev (6 timer siden): Hva er grunnen til at skjegg finnes? Hvilken funksjon har det som kvinner tydeligvis ikke trenger? Grønnsaksvaffel skrev (5 timer siden): Kjønnshår har en funksjon vi kjenner til - å holde underlivet fuktig og rent. Hvilken kjent funksjon har skjegg? Ditt kunnskapsnivå er bemerkelsesverdig dårlig... Anonymkode: d5066...b24 2
AnonymBruker Skrevet 8. november #74 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke hår hverken på ballene eller brystet, så vi er like feminine eller maskuline 😘 Jeg noterer at det ikke er lov å ha preferanser. Anonymkode: 92a3d...541 Nå handler denne tråden om kjønnshår, har du ikke kjønnshår du da fra naturen sin side? Jøss, spesielt. Du får tåle en diskusjon og siden du skreiv "jeg giddet ikke mer" men har svart meg tre innlegg siden da så antok jeg at du er en av de som sier hade bra, hade, hade, hade.... mange ganger men liker oppmerksomheten. Det er bare til å slutte å diskutere om du ser noe du ikke liker men jeg har det moro med dobbeltmoralen din Anonymkode: 774da...11a
AnonymBruker Skrevet 8. november #75 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå handler denne tråden om kjønnshår, har du ikke kjønnshår du da fra naturen sin side? Jøss, spesielt. Du får tåle en diskusjon og siden du skreiv "jeg giddet ikke mer" men har svart meg tre innlegg siden da så antok jeg at du er en av de som sier hade bra, hade, hade, hade.... mange ganger men liker oppmerksomheten. Det er bare til å slutte å diskutere om du ser noe du ikke liker men jeg har det moro med dobbeltmoralen din Anonymkode: 774da...11a Hvor har jeg skrevet at jeg ikke har kjønnshår? Jeg har skrevet at jeg ikke har hår på ballene - jeg er dame. Anonymkode: 92a3d...541
AnonymBruker Skrevet 8. november #76 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du trenger ikke kunngjøre det, det er bare til å slutte å sitere meg det, eller eventuelt slutte å komme med så tåpelige uttalelser i utgangspunktet. Anonymkode: 774da...11a Du oppfører deg som en idiot. Anonymkode: d5066...b24 2
AnonymBruker Skrevet 8. november #77 Skrevet 8. november Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva funksjon hår har eller ikke har, hva som er naturlig, feminint eller maskulint, eller hva folk mener om det ene og det andre. Jeg har ikke brukt en høvel nedentil siden første halvdel av 20-årene, og selv da hatet jeg det. Har aldri noen gang gjort det for min egen del. Jeg ser ikke for meg at jeg noen gang kommer til å barbere med meg høvel igjen. Raker over den beskjedne hårveksten jeg har med mannens barbermaskin noen ganger i året, det er mer enn nok. Anonymkode: 4b75f...c74 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. november #78 Skrevet 8. november Sånn, da legger vi den diskusjonen død tenker jeg... Er bemerkelsesverdig å se hvor lite kunnskap det blandt enkelte https://www.google.com/search?q=hva+er+funksjonen+til+kjønnshår&oq=funksjonen+til+kjøn&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqCAgBEAAYFhgeMgYIABBFGDkyCAgBEAAYFhgeMgcIAhAAGO8FMgcIAxAAGO8FMgcIBBAAGO8FMgcIBRAAGO8FMgcIBhAAGO8F0gEJMTMyNzlqMGo3qAIPsAIB8QWom6S9av3Hqw&client=ms-android-samsung-ss&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 Anonymkode: d5066...b24 1
AnonymBruker Skrevet 8. november #79 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor har jeg skrevet at jeg ikke har kjønnshår? Jeg har skrevet at jeg ikke har hår på ballene - jeg er dame. Anonymkode: 92a3d...541 Ja du har kjønnshår da slik som menn også har kjønnshår. Og det mener du er feminint å fjerne for et kjønn men ikke det andre kjønnet og det er meget spesielt. Men for all del, preferanser kan jo være meget spesielle de. Anonymkode: 774da...11a 2
AnonymBruker Skrevet 8. november #80 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja du har kjønnshår da slik som menn også har kjønnshår. Og det mener du er feminint å fjerne for et kjønn men ikke det andre kjønnet og det er meget spesielt. Men for all del, preferanser kan jo være meget spesielle de. Anonymkode: 774da...11a Får du orgasme av å henge på bruker på KG som en klegg? Anonymkode: 92a3d...541
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå