Gå til innhold

2 enkle, eller dobbelt dyne i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker dere best av dyner i dobbeltsenga, 2 enkle eller en stor felles dyne? 

Anonymkode: 84e8a...3aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri gått for felles. Høres ut som et mareritt 

Anonymkode: a761b...3f0

• Liker 16
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi deler en single dyne.

Anonymkode: 7381a...bb6

Skrevet

2 enkle. 220 lengde. Vi har en 180 seng og sover som regel med ryggen mot hverandre. Hadde blitt mye uenigheter om dyna. Er avhengig av å ha dyna mellom bena når jeg ligger på siden. 

• Liker 5
Skrevet

Hadde dobbeldyne i første omgang da vi var stormforelsket. Så ble det drakamp om dyna, våknet kald mange netter fordi mannen rullet seg inn i den. Gikk tilbake til enkle dyner, ALDRI mer dobbel. Fremdeles gift da. 😁

Anonymkode: 1e75e...219

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

2 dyner! Ville aldri delt dyne hele natten hver natt. Vi har 1 dobbel og en enkel. For jeg er en frysepinne som liker å rulle meg inn, mens han knapt har dyne på seg og ligger mer oppå dynen enn under. 

Anonymkode: 4e6be...564

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

2 doble.

Anonymkode: 47831...90a

• Liker 5
Skrevet

2 doble! Eneste alternativ 🤭

Anonymkode: 1876b...33b

• Liker 2
Skrevet

Dobbeldyne første par årene som samboere. Nå, etter 20 år har jeg dobbeldyne og han enkeldyne! 😂

Anonymkode: 080df...52d

• Nyttig 1
Skrevet

Det er jo et mareritt hver gang man er i utlandet og må dele dobbeltdyne, så hadde aldri gått for det!

Anonymkode: 42dc4...15c

• Liker 3
Skrevet (endret)

Elsker dobbeldyne, men ja, det kan bli drakamp iblant.. eneste andre alternativet måtte vært en dobbel dyne til hver 😆 har ikke hatt noe annet enn dobbeltdyne de siste 20 årene, går helst bra.

Endret av Crazydoglady
Skrevet

Samboeren min er europeisk, der omkring har alle dobbeldyne. Så han deler en med katten. Jeg hadde aldri klart å dele, så jeg har min egen! Må kunne stikke beina ut på begge sider for temperaturregulering, og gjerne ha den mellom beina på siden. 

Anonymkode: 083ab...43d

• Liker 1
Skrevet

Dobbeldyne er best. I tillegg sover vi alltid nakne, og dobbeldyne gir oss dermed mer intimitet, nærhet og hudkontakt uten kalde glipper og skjøter mellom dyner når vi ønsker å ligge tett. Og det gjør vi ofte. Vi elsker intimiteten og kontakten vi får på denne måten.

Kona og jeg har hatt dobbeldyne siden vi flyttet sammen og det er 27 år siden. 

Anonymkode: d8b54...fd2

• Liker 1
  • Hjerte 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Med meg i overgangsalderen fungerer ikke dobbelt dyne så vi er happy med hver sin enkle. 

Anonymkode: 6b237...3f9

Skrevet

Jeg har dobbel, han har enkel.

Anonymkode: 87180...618

• Liker 1
Skrevet

Må ha egen dyne. Både jeg og samboeren må ha den mellom bena, så det hadde blitt en kamp å skulle dele rett og slett. Liker også å dra den litt opp under hodet.

Anonymkode: c0418...bf9

Skrevet

Jeg har en dobbeltdyne, han har enkeldyne🤩

Anonymkode: 21a95...fd5

Skrevet

2 enkle dyner. Vi har også begynt å ta med oss dyner til svigers fordi vi virkelig hater dobbelt dyne. Vi har 220 på vinteren og vanlig lengde på sommeren.

Anonymkode: e4a23...d09

Skrevet

Dobbeltdyne. Men i tillegg trenger jeg seks puter for å sove godt på siden (2 under hodet, 2 mellom beina, 1 mot brystet, og 1     under den nederste armen, slik at den ikke strekkes for mye når den ligger utstrakt). 

Skrevet

2 enkle. Har prøvd dobbeldyne, det var et mareritt.

Anonymkode: 7b168...a1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...