AnonymBruker Skrevet 6. november #1 Skrevet 6. november Milly, Ellie, Ella eller Wilma? Andre forslag? Anonymkode: 80682...e70
AnonymBruker Skrevet 6. november #2 Skrevet 6. november Vær så snill velg noe litt mer oppfinnsomt som ikke alle andre hunder heter. Hva heter hunden på stamtavla? Kan være fint å kunne hente noe inspirasjon fra det. Anonymkode: 3f62a...231 2 4
AnonymBruker Skrevet 6. november #4 Skrevet 6. november Fru Nilsen. Eller Fru Pettersen. Eller noe annet dere finner passende. Anonymkode: f711c...e1b
AnonymBruker Skrevet 6. november #5 Skrevet 6. november Har du ikke fått en forbokstav å følge? Anonymkode: 49d9c...611 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #6 Skrevet 6. november Synes navnene du har funnet er fine Ser ut som du blant annet liker "ie" slutt på navnet, så kanskje Gullie (siden hun er "gold") Anonymkode: fa7c2...47c 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #7 Skrevet 6. november Gullet + etternavnet ditt. Anonymkode: 2198b...769
AnonymBruker Skrevet 6. november #8 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Synes navnene du har funnet er fine Ser ut som du blant annet liker "ie" slutt på navnet, så kanskje Gullie (siden hun er "gold") Anonymkode: fa7c2...47c Anonymkode: 2198b...769
AnonymBruker Skrevet 6. november #9 Skrevet 6. november Jeg er på planleggings- og drømmestadiet og det gjenstår mye før jeg får en hund. Ville ha litt innspill mens jeg koser meg med tankene. Trodde hundefolk var hyggelige folk, men der tok jeg tydeligvis feil (bortsett fra én). Takk for meg. Anonymkode: 92c34...58a 1 2
tånegla Skrevet 6. november #11 Skrevet 6. november Merete, Siv eller Bodil. Jeg elsker menneskenavn på hunder🥰 4
tånegla Skrevet 6. november #12 Skrevet 6. november Gubben mener: Sigrid, Astrid eller Ylva (betyr hunnulv) 1 1
Omine Skrevet 6. november #13 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Milly, Ellie, Ella eller Wilma? Andre forslag? Anonymkode: 80682...e70 Jeg liker de alle sammen. Flotte navn. Vi har samme navnsmak fordi jeg har hatt forskjellige dyr med alle de nevnte navnene. Hva med Molly? Bella? Wilda? Alva? Alma?
AnonymBruker Skrevet 6. november #14 Skrevet 6. november tånegla skrev (7 minutter siden): Merete, Siv eller Bodil. Jeg elsker menneskenavn på hunder🥰 Hvorfor det? De er jo ikke mennesker. Anonymkode: 2198b...769
Kålrota Skrevet 6. november #15 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? De er jo ikke mennesker. Anonymkode: 2198b...769 Det er jo det som er morsomt. Naboen har en katt som heter Svein. Digger det. 1
tånegla Skrevet 6. november #16 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor det? De er jo ikke mennesker. Anonymkode: 2198b...769 Frøya feks. er et hundenavn, me det er også ett menneskenavn. Ingen reagerer på det. Her i nabolaget har vi en Gunnar og en Wilma, og de kler navnene🥰 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #17 Skrevet 6. november Diva, Saga, Poppy og Nova De navnene sto på min navneliste da jeg fikk meg valp i fjor og tidligere i år, endte opp med Poppy og Nova 😅 Anonymkode: f6dbf...93f
Moens Skrevet 6. november #19 Skrevet 6. november Goldie Pawn Jeg bare måtte. Kos deg med hund! 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. november #20 Skrevet 6. november Moens skrev (5 minutter siden): Goldie Pawn Jeg bare måtte. Kos deg med hund! Digger det! 👍 Anonymkode: 92c34...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå