AnonymBruker Skrevet 6. november #41 Skrevet 6. november Mardina skrev (10 timer siden): Les hva jeg skriver over Ja, det gir null mening? Anonymkode: 4db0a...704
AnonymBruker Skrevet 6. november #42 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er oppvokst i Oslo. Og gått mye alene hjem fra byen, aldri opplevd noe ubehagelig. Anonymkode: 35e95...fd1 Jeg har bodd i Oslo i over 40 år. Har gått MYE hjem alene om natten, aldri opplevd noe ubehagelig. Er kvinne. Anonymkode: 76924...a80 3
Chantielle Skrevet 6. november #43 Skrevet 6. november Ryddet for diskriminerende innhold, brukerangrep, spekulasjon, avsporinger, samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:01 #44 Skrevet lørdag kl. 11:01 AnonymBruker skrev (På 6.11.2025 den 11.26): Hvor ofte har skjedd.?. Anonymkode: 21c6a...3c9 Ofte nok. Det blir jo en risikosport. Anonymkode: 77dce...8ef
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:03 #45 Skrevet lørdag kl. 11:03 AnonymBruker skrev (På 6.11.2025 den 11.27): Kjøp deg forsvarsspray eller hårspray du har i veska, ts. Eller det bør vel de fleste damer ha, uansett om de bor i Oslo eller ei. Anonymkode: 8bec8...144 Det er ulovlig på lik linje med andre våpen. 😟 Anonymkode: 77dce...8ef
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:09 #46 Skrevet lørdag kl. 11:09 Traktor skrev (På 6.11.2025 den 0.55): Du burde kanskje ikke belære andre om rasisme, med dine svært sexistiske holdninger? Hvor mange ganger har kvinner overfalt og voldtatt menn som går alene om natten? Anonymkode: ae1bc...998 5 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:10 #47 Skrevet lørdag kl. 11:10 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ulovlig på lik linje med andre våpen. 😟 Anonymkode: 77dce...8ef Jeg har kniv, alarm og tåregass i veska mi. Anonymkode: ae1bc...998
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:15 #48 Skrevet lørdag kl. 11:15 AnonymBruker skrev (På 6.11.2025 den 12.07): Det er vel ikke noe bedre å være sexistisk som du er enn å være rasistisk... Anonymkode: a3ef1...760 Men det er jo sant statistisk. Man har jo lov å si fakta. Det er stor overvekt av menn som dreper og voldtar kvinner. Så dere ER farligst. Alle kvinner vet at en mann kan være veldig farlig og vi må passe oss. Vi får råd av foreldrene våre å passe oss for dere. Er jo en god grunn for det. Skal jeg la være å advare en datter eller annen kvinne fordi noen blir fornærmet? Anonymkode: 77dce...8ef 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:17 #49 Skrevet lørdag kl. 11:17 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har kniv, alarm og tåregass i veska mi. Anonymkode: ae1bc...998 Kjempe smart, du bør være mest redd for politiet i så fall. hvis noen prøver og rappe veska di, er det da du skal dra opp kniven ? Ikke bare går du med ulovlig våpen ,men du serverer våpen til eventuelt veskenappere / voldlige. Og alarmen kan du jo ikke bruke? Om du løser ut den og politiet kommer? Uuups . Der var du med ulovlig våpen på deg. Anonymkode: 4db0a...704
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:19 #50 Skrevet lørdag kl. 11:19 AnonymBruker skrev (På 6.11.2025 den 12.16): Dette har skjedd meg også, forskjellen var bare at mannen fulgte etter meg på god avstand helt hjem og stoppet da jeg gikk inn døra hjemme. Han gjorde aldri noe tegn til å ta kontakt og jeg så han aldri igjen. Har tenkt på det i ettertid og kommet fram til at det er like sannsynlig at han ville følge med at jeg kom meg trygt hjem, som at han ville gjøre meg noe vondt. Anonymkode: bbfd2...f95 Kanskje han øvde seg på å se om du oppdaget han. Flere seriemordere har øvet seg først på å følge etter folk og se når de kom til å bli oppdaget. Vet aldri hva som rører seg i hodet på folk. Fy for en skremmende opplevelse du hadde, jeg hadde vært livredd. Bra det gikk bra med deg. Anonymkode: 77dce...8ef 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:23 #51 Skrevet lørdag kl. 11:23 Rødvinsfilosofen skrev (På 6.11.2025 den 12.16): Joda, overfallsvoldtekter skjer av og til, dessverre. Men folk blir også drept av lynnedslag, is som smelter fra høye bygninger, folk blir påkjørt, osv. Man kan ikke sikre seg mot alt. Nå skjer det da virkelig flere voldtekter hver dag enn lynet slår ned og dreper noen. Eller av istapper. Anonymkode: 77dce...8ef 3 1
Rødvinsfilosofen Skrevet lørdag kl. 11:33 #52 Skrevet lørdag kl. 11:33 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nå skjer det da virkelig flere voldtekter hver dag enn lynet slår ned og dreper noen. Eller av istapper. Anonymkode: 77dce...8ef Rettelse: Ikke alle voldtekter er overfallsvoldtekter. Voldtekt og overfallsvoldtekt er to forskjellige ting Endret lørdag kl. 20:46 av Rødvinsfilosofen Presisering 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:34 #53 Skrevet lørdag kl. 11:34 AnonymBruker skrev (På 6.11.2025 den 0.34): Det går ikke an først si noe rasistisk og kansellere det med å si man ikke er rasist. Ikke-rasister velger ikke å si rasistiske ting. uansett er ikke «utlendinger» samfunnets farligste gruppe. Den gruppen er menn. Uavhengig av alder, hudfarge, etnisk bakgrunn, religion etc er menn til fare for sine omgivelser. Anonymkode: 8692a...31d Bare fordi norske og svenske politikere graver ned sannheten betyr ikke at sannheten ikke stemmer. Her er statistikken over seksuelle lovbrudd fra Finnland: Her er voldelige lovbrudd fra Danmark: Anonymkode: 28cc9...6c2 1 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:41 #54 Skrevet lørdag kl. 11:41 Tenker at du er litt i overkant innbilsk om du tror alt av liv og røre er ute etter høna di. Anonymkode: d22eb...480
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:50 #55 Skrevet lørdag kl. 11:50 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Bare fordi norske og svenske politikere graver ned sannheten betyr ikke at sannheten ikke stemmer. Her er statistikken over seksuelle lovbrudd fra Finnland: Her er voldelige lovbrudd fra Danmark: Anonymkode: 28cc9...6c2 Ukraina…? Anonymkode: c1eac...343
Gorgonzola Skrevet lørdag kl. 15:15 #56 Skrevet lørdag kl. 15:15 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bare fordi norske og svenske politikere graver ned sannheten betyr ikke at sannheten ikke stemmer. Her er statistikken over seksuelle lovbrudd fra Finnland: Her er voldelige lovbrudd fra Danmark: Anonymkode: 28cc9...6c2 Hva er korrelasjonen mellom disse statistikken og det å gå hjem alene i Oslo om kvelden/natten? 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:44 #57 Skrevet lørdag kl. 19:44 Gorgonzola skrev (4 timer siden): Hva er korrelasjonen mellom disse statistikken og det å gå hjem alene i Oslo om kvelden/natten? Vet du ikke hvordan forum fungerer? Jeg siterte noen og svarte de. Anonymkode: 28cc9...6c2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:48 #58 Skrevet lørdag kl. 19:48 AnonymBruker skrev (På 6.11.2025 den 0.34): Det går ikke an først si noe rasistisk og kansellere det med å si man ikke er rasist. Ikke-rasister velger ikke å si rasistiske ting. uansett er ikke «utlendinger» samfunnets farligste gruppe. Den gruppen er menn. Uavhengig av alder, hudfarge, etnisk bakgrunn, religion etc er menn til fare for sine omgivelser. Anonymkode: 8692a...31d Vel, UTENLANDSKE menn er samfunnets farligste gruppe, spesifikt fra MENAP. Har personlig blitt både(!) ranet og utsatt for overgrep i Oslo ved to anledninger. Ranet av to afrikanere og voldtatt av en pakistaner. Kjente ingen av dem. Går aldri mer alene i Oslo sentrum om kvelden. Anonymkode: 7129d...22e 1 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:52 #59 Skrevet lørdag kl. 19:52 AnonymBruker skrev (På 6.11.2025 den 14.08): Jeg har bodd i Oslo i over 40 år. Har gått MYE hjem alene om natten, aldri opplevd noe ubehagelig. Er kvinne. Anonymkode: 76924...a80 Og så har du meg da, som har opplevd det to forskjellige ganger. Og jeg lover deg, det var helt jævlig. Anonymkode: 7129d...22e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:53 #60 Skrevet lørdag kl. 19:53 Rødvinsfilosofen skrev (8 timer siden): Voldtekt og overfallsvoldtekt er to forskjellige ting Nei. Voldtekt er voldtekt. Sovevoldtekt og overfallsvoldtekt er to forskjellige ting. Anonymkode: cd8f6...059 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå