AnonymBruker Skrevet 15. november #21 Skrevet 15. november Nowayback skrev (På 5.11.2025 den 20.24): Er det en sannhet i at folk har forandret seg? At genuine menneskelige relasjoner knapt finnes lenger? Er det bare ensomme sjeler som lager slike videoer, eller er det en sannhet i det? Nei. Det er ikke sant. Så du kan begynne å søke på mere positive ting på internett. 👍 Anonymkode: 811cb...898 1
AnonymBruker Skrevet 15. november #22 Skrevet 15. november Nowayback skrev (På 5.11.2025 den 20.24): Er det en sannhet i at folk har forandret seg? At genuine menneskelige relasjoner knapt finnes lenger? Er det bare ensomme sjeler som lager slike videoer, eller er det en sannhet i det? "Min" youtube har ingenting av dette. Så det henger nok sammen med historikk/tidligere bruk. Folk forandrer seg hele tiden, det er det ingen tvil om, det har vi vel en haug med empiri på og? Anonymkode: c23f9...477
Nowayback Skrevet 16. november Forfatter #23 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (15 timer siden): "Min" youtube har ingenting av dette. Så det henger nok sammen med historikk/tidligere bruk. Folk forandrer seg hele tiden, det er det ingen tvil om, det har vi vel en haug med empiri på og? Anonymkode: c23f9...477 Han her sier bare sannheten.
Nowayback Skrevet 16. november Forfatter #24 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei. Det er ikke sant. Så du kan begynne å søke på mere positive ting på internett. 👍 Anonymkode: 811cb...898 Hvorfor skal jeg søke på noe som er motsatt av min egen mening? Skal positive mennesker aktivt søke etter negativitet på youtube? Poenget er at det finnes ikke en fasit eller en sannhet. Det som er sant for meg, er kanskje ikke sant for deg.
AnonymBruker Skrevet 16. november #25 Skrevet 16. november Nowayback skrev (1 time siden): Han her sier bare sannheten. spørsmålet om hva som er poenget med livet har allerede filosofene i antikken beskjeftiget seg med. Jeg har i den siste tiden plukket fram noe litteratur fra diverse filosofer. Det gir meg liksom litt trøst at dette er det maaaange - til og med lærde - som har slitt med i alle herrens år. Jeg får også en litt mer konstruktiv synsvinkel på problemstillingen. isteden for å se en youtubevideo av en eller annen psykisk ustabli mann som sitter i en bil og babler om at han ikke ser noe mening, så kan kan gripe an problemstillingen fra en annen vinkel .... Anonymkode: d1db6...b48 1
Moens Skrevet 16. november #27 Skrevet 16. november Det som egentlig er deprimerende, er at folk sitter og ser på videoer av totalt fremmede – ofte i sitt livs dårligste øyeblikk – og tar det inn som om det var visdom. Frank eller Juanita et sted langt unna, på en drittdag, sitter og filmer seg selv mens de snakker om en tilfeldig tanke eller en genser de kjøpte på salg. Så legger de det ut, drevet av et vanvittig eksponeringsbehov. Før i tiden var vi faktisk heldige: de med dårlige ideer, elendig humor eller mørk energi kunne bare påvirke folk i sin egen stue. Nå kan de spre det til millioner – og faktisk gjøre folk verre. Så ja. Det du fyller hodet med, blir en del av deg til slutt. Og det er ganske trist, egentlig. 4
AnonymBruker Skrevet 16. november #28 Skrevet 16. november Nowayback skrev (4 timer siden): Hvorfor skal jeg søke på noe som er motsatt av min egen mening? Skal positive mennesker aktivt søke etter negativitet på youtube? Poenget er at det finnes ikke en fasit eller en sannhet. Det som er sant for meg, er kanskje ikke sant for deg. Fordu du ønsker å ha ddt bedre i livet..? Som nevnt over, det du velger å fylle hodet med, det blir du. Men du kan endre det når som helst. Anonymkode: 6657e...500 2
AnonymBruker Skrevet 16. november #29 Skrevet 16. november Nowayback skrev (6 timer siden): Hvorfor skal jeg søke på noe som er motsatt av min egen mening? Skal positive mennesker aktivt søke etter negativitet på youtube? Poenget er at det finnes ikke en fasit eller en sannhet. Det som er sant for meg, er kanskje ikke sant for deg. Fordi du drukner deg selv i negativitet og selvmedlidenhet og det vil da virke enda mer som en sannhet for deg at du ikke kan gjøre noe med livet ditt. Anonymkode: 00b01...428 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå