Gå til innhold

Hvordan avslutte ff relasjon, men beholde et slags vennskap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere har gjort alt i senga? Er du sikker på det? Hva har dere gjort da? Ble nysgjerrig 😄

Anonymkode: c2744...f8a

Uerfaren?

Anonymkode: 208db...4ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette innlegget må være en spøk. 

Forstår ikke ts at hennes lille eventyr er over?

Hvilken interesse skulle en så ung fole ha av henne når han ikke lenger finner hun interessant som sexpartner? 

Dype samtaler om kvinnehelse? 

Anonymkode: a1084...17e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvilken interesse skulle en så ung fole ha av henne når han ikke lenger finner hun interessant som sexpartner? 

Du bør prøve å leve litt mer, før du dør. Gode samtaler og øyeblikk mellom mennesker, handler om alt annet enn kjønn og alder. 

Anonymkode: cba41...d61

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du bør prøve å leve litt mer, før du dør. Gode samtaler og øyeblikk mellom mennesker, handler om alt annet enn kjønn og alder. 

Også for de som kun har hatt en FF-relasjon? 

Jeg tror, om jeg kan tillate meg å være oppriktig og ærlig med deg at du bommer ganske kraftig på at ikke alle mennesker er like, og at de ikke skal presses inn i et bås for at andre mennesker skal bli fornøyd. 

Ditt forbilde er tilfeldigvis ikke Che Guevera? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg tror, om jeg kan tillate meg å være oppriktig og ærlig med deg at du bommer ganske kraftig på at ikke alle mennesker er like, og at de ikke skal presses inn i et bås for at andre mennesker skal bli fornøyd. 

Hva er det du babler om? "Kun" en ff-relasjon, eksisterer ikke hos meg. Det er bestandig et minimum av samtale der, og da tar det sekunder å finne ut av om det er en person jeg kunne likt å bare prate med. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ærlighet varer lengst, hvis hun ønsker å avslutte det sexuelle forholdet har hun lov til det, og han har lov til å ikke fortsette noe vennskap hvis det var kun sex han ville ha fra forholdet.

Denne "unge fole" er vel en mann slutten av tyveårene eller begynnelsen på tretti? Ikke snakk om en liten guttunge liksom😂. Jeg synes egentlig kommentaren din er nedverdigene og unødvending til både TS og mannen henne snakker om. 

Anonymkode: 32a98...b6b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En av F-ene står vel for Friend, så at den ene F-en uteblir betyr jo ikke automatisk at den andre F-en ikke kan bestå.

TS: ville gått for det b6b sier, du har ingenting å tape på det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Skal innrømme at jeg har vært frem og tilbake med meg selv i en lang periode nå. Jeg har ikke noe bevis for at han ligger med andre, men en sterk magefølelse. Tipper det er derfor han tar så mye mindre initiativ nå enn tidligere… ts

Anonymkode: e8c1f...ce4

Du har ikke enerett på han så lenge dere bare er ff. Forstår det er vondt, men sånn er det bare. 

Anonymkode: e7ef7...26a

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dere har gjort alt i senga? Er du sikker på det? Hva har dere gjort da? Ble nysgjerrig 😄

Anonymkode: c2744...f8a

Ts her. Vi har utforsket bdsm, å binde hverandre, blindfold, spanking, choking, dp, deepthroat, squirt, alle tenkelige stillinger analt og vaginalt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Du har ikke enerett på han så lenge dere bare er ff. Forstår det er vondt, men sånn er det bare. 

Vi ble enige om ekslusivitet innledningsvis for å kunne droppe kondom. Hans forslag. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ærlighet varer lengst, hvis hun ønsker å avslutte det sexuelle forholdet har hun lov til det, og han har lov til å ikke fortsette noe vennskap hvis det var kun sex han ville ha fra forholdet.

Denne "unge fole" er vel en mann slutten av tyveårene eller begynnelsen på tretti? Ikke snakk om en liten guttunge liksom😂. Jeg synes egentlig kommentaren din er nedverdigene og unødvending til både TS og mannen henne snakker om. 

Anonymkode: 32a98...b6b

Takk for kloke ord. Ts

Skrevet

Hvorfor vil du være venn med han? Og hvorfor spiller det noen rolle om han ligger med andre? Dere bruker vel kondom?

Anonymkode: b1165...a19

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi ble enige om ekslusivitet innledningsvis for å kunne droppe kondom. Hans forslag. Ts

Så lenge han bruker kondom med andre, så er det vel samme for deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ok. Da forstår jeg frustrasjonen hvis dere avtalte det. Du bør nok stole på magefølelsen og handle derifra. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor vil du være venn med han? Og hvorfor spiller det noen rolle om han ligger med andre? Dere bruker vel kondom?

Jeg synes ha er en alright fyr og han får meg i godt humør🙂. Vi bruker aldri kondom. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så lenge han bruker kondom med andre, så er det vel samme for deg.

Jeg kan ikke stole på at han gjør det, kanskje han sier det samme til andre som til meg, at de er ekslusive. Ts

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok. Da forstår jeg frustrasjonen hvis dere avtalte det. Du bør nok stole på magefølelsen og handle derifra. 

Jepp. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes ha er en alright fyr og han får meg i godt humør🙂. Vi bruker aldri kondom. Ts

Du er jo ei gammel røy så man skulle tro det at du klarte å kommunisere med han ansikt til ansikt? Hva eller hvem er det som hindrer deg å ta en samtale med han? 

Forstår meg ikke på hvor kvinner har denne ideen om at de er så gode på å kommunisere. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er jo ei gammel røy så man skulle tro det at du klarte å kommunisere med han ansikt til ansikt? Hva eller hvem er det som hindrer deg å ta en samtale med han? 

Forstår meg ikke på hvor kvinner har denne ideen om at de er så gode på å kommunisere. 

Jeg søker svar her inne for å høre hva andre tenker om saken. Jeg ønsker ikke å trenge meg på ham unødig, lurer bare på om det er realistisk å ivareta vennskap når sexen uteblir.

Hilsen den gamle røya

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor så frekk?

Anonymkode: c0616...a95

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...