Sjødamen Skrevet 5. november #1 Skrevet 5. november Var så lur at jeg bestilte betakaroten på nettet og klarte desverre ikke å trykke på riktig knapp ved avslutning av abonnement. Og absolutt nei til retur, og pakken var ikke åpnet. Oppleves som utrolig hardt når det ikke vikes en tomme på å akseptere at jeg som kunde gjorde en feil ved avslutning av abonnementet, måtte tydeligvis bekrefte to ganger før den går igjennom. Så innser jeg at jeg desverre må betale900,- for en netthandel uten angrefrist. Er det andre som har erfaring med Norisma nettbutikken og erfart det samme eller er jeg bare uheldig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå